Hola a tots !
Volia comentar el tema d'horari d'estiu de la línia C1 (la línia dels guiris a l'estiu i la més utilitzada). Ja que TOTS els dies de la setmana els trens que van a Maçanet-Massanes i a Blanes, segueixen passant cada 60 i 30 minuts respectivament i els trens van a petar.
Comencem per els caps de setmana: dissabtes i festius.
Els trens que van a Mataró passen cada 15 min., els trens que van a Blanes, cada 30 min. i els que van a Maçanet-Massanes cada 60 min. La meva proposta seria la següent:
Dissabtes i festius:
-Destinació Mataró/Blanes, cada 15 min.
-Destinació Maçanet-Massanes, cada 30 min.
Els dies feiners, els trens que van a Mataró, passen cada 10 minuts; els que van a Calella cada 20-30 min.; els que van a Blanes cada 30 minuts i els que van a Maçanet-Massanes cada 60 minuts. Proposo el següent:
Dies feiners:
-Destinació Mataró/Calella, cada 10 min.
-Destinació Blanes, cada 20 min.
-Destinació Maçanet-Massanes, cada 40 min.
Ja sé que hi ha tram únic a partir de Sant Pol de Mar. Pero si es tingués una coordinació com déu mana, no hi hauria cap problema.
Què us sembla ?
Salutacions a tothom.
Horari d'estiu a la línia C1 amb destinació Blanes/Maçanet
Em fa l'efecte que, malgrat que la teva proposta és encertada a les hores de més afluència de viatjers, a la Renfe se li en fum. Total, si ven els mateixos bitllets i fa circular menys trens llavors ingressa el mateix amb menys despeses. Si el servei és penós tant se li en dóna, perquè sap que la gent continuarà agafant el tren. Es lo que hay.
Costa de creure que una estació que pot tenir tanta ultilitat con Maçanet tingui uns enllaços dolents.
Jo crec que això és pot arreclar d'una manera fàcil:
-A la C1 trens cada 30 mints fins a Maçanet.
-A la C2,un de cada dos trens que acaben a Sant Celoni,per mi,haurien d'acabar a Maçanet.
-Els Regionals Delta directes de Maçanet a Sant Celoni.
-CEX's aturant-se a Maçanet,
No entenc perqué pocs trens de la C2 arriben fins a Maçanet(De la C2 vull dir C2,rodalies,i no regionals de Cerbere)
Tan baixa és la demanda?
Jo crec que això és pot arreclar d'una manera fàcil:
-A la C1 trens cada 30 mints fins a Maçanet.
-A la C2,un de cada dos trens que acaben a Sant Celoni,per mi,haurien d'acabar a Maçanet.
-Els Regionals Delta directes de Maçanet a Sant Celoni.
-CEX's aturant-se a Maçanet,
No entenc perqué pocs trens de la C2 arriben fins a Maçanet(De la C2 vull dir C2,rodalies,i no regionals de Cerbere)
Tan baixa és la demanda?
A Sant Celoni ningú agafa el rodalies per anar a Barcelona, tothom agafa els delta o els exprés.Mako448 wrote:No entenc perqué pocs trens de la C2 arriben fins a Maçanet(De la C2 vull dir C2,rodalies,i no regionals de Cerbere)
Tan baixa és la demanda?
Si els rodalies arriben pràcticament buits a Sant Celoni (si arriba gent és gent que ve de Cardedeu, Granollers, Llinars..) imagina't amb Maçanet.