Fluxos mal calculats a les barreres del metro
- Guigui
- Administrador
Fluxos mal calculats a les barreres del metro
A la barrera de Fontana hi deu haver un total de deu cancel·ladores, aproximadament. D'aquestes, només dues o tres són per sortir, mentre la resta és per entrar. TMB encara no s'ha adonat de que causa un coll d'ampolla, atès que l'afluència massiva es dóna quan surt la gent que ve d'un tren (o fins i tot de dos, si s'hi creuen), mentre l'entrada és sempre esglaonada?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Això li passa a TMB per no contractar-me
http://transport.cat/viewtopic.php?t=1858
Jo, per un mòdic preu... adapto el simulador pel que calgui
http://transport.cat/viewtopic.php?t=1858
Jo, per un mòdic preu... adapto el simulador pel que calgui
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Guigui
- Administrador
Fotracaires al poder!
Conyeta a part, estic convençut de que entre tots els membres de Fotracat ens fem càrrec de l'ATM, DPTOP i diferents operadors i acabarem tenint una xarxa de TP per llepar-s'hi els dits.Fran-Ikarus wrote:Això li passa a TMB per no contractar-me
- faristol
- N8
A L'estacio de Fontana la van cag...amb la reforma del vestibul, be per la ubicació d'escales i demes era forÇa dificil fer algo mes practic, pero abans desde l'escala mecanica de sortida es podia girar a l'esquerra cap al carrer Asturies, ara cal donar la volta per Gran de Gracia, abans amb aquesta sortida es desenbussava molta gent, ara hi ha una porta d'emergencia, que en un principi la obria la gent que volia sortir com SEMPRE cap el carrer Asturies, ara em sembla que fins i tot esta soldada, a sobre hi ha d'haber un bar i un quiosc nomes accesible desde el carrer, sembla mentida amb lo gran que es el solar i tant mal distribuit, perque crec que es de les poques estacions que el vestibul ocupa un solar sencer a peu de carrer, encara somio que algun dia distribueixin millor l'espai.
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Les grans reformes, de moment, només les fa i les farà FGC.
Un exemple el tenim a Provença.
En obres l'intercanviador Sant Gervasi-Plaça Molina, que ha de permetre començar les obres de desmuntatge de Gràcia per deixar-la amb tres vies, sense columnes a les andanes i adaptada a PMR.
Nova platja de vies a Sarrià, amb andana central i tres vies.
Un exemple el tenim a Provença.
En obres l'intercanviador Sant Gervasi-Plaça Molina, que ha de permetre començar les obres de desmuntatge de Gràcia per deixar-la amb tres vies, sense columnes a les andanes i adaptada a PMR.
Nova platja de vies a Sarrià, amb andana central i tres vies.
faristol wrote:A L'estacio de Fontana la van cag...amb la reforma del vestibul, be per la ubicació d'escales i demes era forÇa dificil fer algo mes practic, pero abans desde l'escala mecanica de sortida es podia girar a l'esquerra cap al carrer Asturies, ara cal donar la volta per Gran de Gracia, abans amb aquesta sortida es desenbussava molta gent, ara hi ha una porta d'emergencia, que en un principi la obria la gent que volia sortir com SEMPRE cap el carrer Asturies, ara em sembla que fins i tot esta soldada, a sobre hi ha d'haber un bar i un quiosc nomes accesible desde el carrer, sembla mentida amb lo gran que es el solar i tant mal distribuit, perque crec que es de les poques estacions que el vestibul ocupa un solar sencer a peu de carrer, encara somio que algun dia distribueixin millor l'espai.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Fotracaires al poder!
Sistemes de billetatge i blocatges per a mi, eh?
Guigui wrote:Conyeta a part, estic convençut de que entre tots els membres de Fotracat ens fem càrrec de l'ATM, DPTOP i diferents operadors i acabarem tenint una xarxa de TP per llepar-s'hi els dits.Fran-Ikarus wrote:Això li passa a TMB per no contractar-me
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Guigui
- Administrador
Vestíbul de Fontana
Considerant la distribució actual del vestíbul de Fontana, ja seria una solució prou bona que inverteixin el nombre de portes d'entrada i sortida, per la qual cosa n'hi ha prou amb pitjar un botonet. La resta donarà més o menys murga, però considero que és prou satisfactori, tot i que tampoc costaria massa habilitar la sortida d'emergència com a accés directe des de les escales mecàniques.
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Ei, no! poca broma; que aquest programeta estava fet com a pràctica d'una assignatura de Simulació, i durant un temps vaig sospesar fer, com a Projecte de Final de Carrera, un sistema molt més genèric que permetés de definir qualsevol estació (incloent els trens que arriben/surten, les andanes, les escales, els accesos al carrer) per simular els fluxos de passatge.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Si no recordo malament son 5 validadors d'entrada i 2 de sortida (sense comptar el PMR). Jo no ho trobo tan malament ja que a segons quines hores entra moltissima gent, potser estan mal calculats però els Agents que estan a l'estació no són els que decideixen quants fiquen per entrar i quants per sortir. A més que fiquen pocs perquè se sap que la sortida es molt més fluida que l'entrada.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
- Guigui
- Administrador
Fontana: la realitat vista per un usuari
Doncs jo la faig servir relativament sovint, a qualsevol hora del dia (i de la nit), i mai m'he trobat amb la més mínima aglomeracioneta per entrar, però per sortir ja m'he hagut d'aturar.Denisuko wrote:Si no recordo malament son 5 validadors d'entrada i 2 de sortida (sense comptar el PMR). Jo no ho trobo tan malament ja que a segons quines hores entra moltissima gent, potser estan mal calculats però els Agents que estan a l'estació no són els que decideixen quants fiquen per entrar i quants per sortir. A més que fiquen pocs perquè se sap que la sortida es molt més fluida que l'entrada.
I ja m'imagino que els agents que hi ha allí poc hi poden fer, però això no és impediment perquè es faci saber la situació a qui pugui fer-hi quelcom i obrar en conseqüència.
Re: Vestíbul de Fontana
I aniria molt millor, seria com a Catalunya L3 on per entrar són unes validadores i per sortir són unes altres.Guigui wrote:...tot i que tampoc costaria massa habilitar la sortida d'emergència com a accés directe des de les escales mecàniques.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
- Guigui
- Administrador
Re: Vestíbul de Fontana
Considero, més aviat, que estaria millor mantenir operatives les sortides actuals del cantó Major de Gràcia, bàsicament per dos motius:Denisuko wrote:I aniria molt millor, seria com a Catalunya L3 on per entrar són unes validadores i per sortir són unes altres.Guigui wrote:...tot i que tampoc costaria massa habilitar la sortida d'emergència com a accés directe des de les escales mecàniques.
- El trasllat de les barreres a l'actual sortida d'emergència només desplaçaria el problema, però no l'eliminaria, causant, a més, retencions perilloses al capdamunt de l'escala mecànica.
- També cal preveure sortides des de les escales estàtiques.
- Guigui
- Administrador
Eureka!
O bé és telepatia o bé aquest fòrum té més influència de la que ens pensem: avui, a Fontana, quatre barreres per sortir, dues per entrar i la de PMR (reversible).
)))3
)))3
- Mortadel·lo
- N9