Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: No TV

Post by wefer »

Guigui wrote:
Denisuko wrote:I no hi hauran monitors
Total, perquè acabin donant-los el mateix ús que als dels 5000...
Realment, per l'ús d'ara ja haguessin pogut posar pantalles de Telesketch que haurien sortit més barates :D (qui no sàpiga que és, que ho busqui).

Realment, m'estranya que després de la inversió de posar pantalles a tots els trens nous, ara decideixin tornar enrera i no posar-ne als remodelats.

Crec que era discutible la necessitat de començar a posar-ho, però una vegada ja havien decidit tirar endavant la col·locació de pantalles als trens nous i remodelats, quan comparat amb la inversió ja feta per quatre euros més podrien posar informació de tot tipus a dins dels trens, van i ho deixen perdre?
Però qui pren aquest tipus de decisions tant incoherents?
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Re: No TV

Post by pokeroms »

wefer wrote:
Guigui wrote:
Denisuko wrote:I no hi hauran monitors
Total, perquè acabin donant-los el mateix ús que als dels 5000...
Realment, per l'ús d'ara ja haguessin pogut posar pantalles de Telesketch que haurien sortit més barates :D (qui no sàpiga que és, que ho busqui).

Realment, m'estranya que després de la inversió de posar pantalles a tots els trens nous, ara decideixin tornar enrera i no posar-ne als remodelats.

Crec que era discutible la necessitat de començar a posar-ho, però una vegada ja havien decidit tirar endavant la col·locació de pantalles als trens nous i remodelats, quan comparat amb la inversió ja feta per quatre euros més podrien posar informació de tot tipus a dins dels trens, van i ho deixen perdre?
Però qui pren aquest tipus de decisions tant incoherents?
Home, si també es posen pantalles, a aquest pas es gasten molts diners en els 3000s reformats, i sortiria més en compte fer una nova demanda de trens per la L3 :x :x
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Las cosas de palacio..... van despacio..... si llegan claro

Post by Denisuko »

Guigui wrote:
Denisuko wrote:I no hi hauran monitors
Total, perquè acabin donant-los el mateix ús que als dels 5000...
Si la linia no esta adaptada a introduir-hi imatges per televisió és lógic que només veiem a L5 un parell de videos i a L3 res de res (només el nom de la proxima estació i res més). Una vegada la linia estigui adaptada a aquesta característica llavors podrem veure imatges.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Re: No TV

Post by orique »

wefer wrote:Realment, per l'ús d'ara ja haguessin pogut posar pantalles de Telesketch que haurien sortit més barates :D (qui no sàpiga que és, que ho busqui).
El que passa és que necessitaríem carril de la línia de la Pobla cada certs metres per actualitzar la pantalla... :)
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Las cosas de palacio..... van despacio..... si llegan cl

Post by wefer »

Denisuko wrote:Si la linia no esta adaptada a introduir-hi imatges per televisió és lógic que només veiem a L5 un parell de videos i a L3 res de res (només el nom de la proxima estació i res més). Una vegada la linia estigui adaptada a aquesta característica llavors podrem veure imatges.
I a la L2 res de res tampoc.
De tota manera, una cosa és que es pugui retransmetre televisió (poc útil) i altre que les pantalles informin de coses útils.
Bé que fins fa un temps apareixia el nom de les estacions, la qual cosa volia dir que el sistema que lliga el vídeo amb l'estació per on s'està passant es troba en funcionament.
Per tant, entenc que seria molt estrany que hi hagués cap problema per, en comptes de posar el nom de l'estació passant a pas de tortuga, posés correpondències amb metro i Bus i fins i tot llocs significatius. És que de fet només és canviar el text :roll:
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

està previst que el 3000 remodelat surti a circular aquest divendres 13 en hora vall i per la tarda. ja teniu una nova presa. :twisted:
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

I jo el divendres baixo a Barcelona per fer unes gestions :twisted:
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

entfe001 wrote:I jo el divendres baixo a Barcelona per fer unes gestions :twisted:
I jo divendres baixo a Barcelona de vacances xD (però les 8 de la tarda no és hora vall, oi? xD
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

I jo, disposant d'una T-Jove i estant de vacances...

Em passaré tota la tarda a la L3 :D
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

I no faran cap dia de presentació a la societat de la renovació dels trens?
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

Han triat un bon dia per un tren que ha donat problemes un divendres i 13 :D
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

Denisuko wrote:I no faran cap dia de presentació a la societat de la renovació dels trens?
:twisted: No fa falta, ja han passat les eleccions :'(
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Post by aim »

Llàstima que la L3 no la utilitzi actualment :(

Si algú sap més o menys a quines hores passa per alguna de les estacions de la banda del Besós i quin número de torn té potser faig una escapada per veure què tal ha quedat finalment.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Doncs m'he creuat amb ell i anava davant del tren amb torn 306. No sé si portaria el 305 o un torn diferent entre el 305 i el 306.

He agafat el 5038 a Diagonal cap a les 16.00 i m'he l'he creuat amb ell entre aquesta última estació i Passeig de Gràcia. Quan he canviat de direcció per intentar enxampar-lo ja no hi era. L'hauran retirat cap a les 16.30 - 16.45.
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Post by U-Bahn »

Jo a les 18.30 l'he vist a Diagonal direcció Canyelles. Llàstima que jo anés direcció Zona Universitària. :(
Jordilar

Post by Jordilar »

Bueno, uns quants membres del fòrum ja hem tingut la oportunitat de provar-lo :D

Aquesta tarda duia el numero de torn 306, tot i que es veu que al matí duia el 317.

La megafonia es exactament igual que la dels altres 3000, únicament que sona molt millor i el bip bip de tancament de portes es diferent, però no es com els del 5000. El més curiós es la forma en que s'ha instal·lat el pasadís d'accés a l'altre cotxe.

Aquí us deixo amb algunes fotos:

Image
El 3000R estacionat a Canyelles. Fixeu-vos que el display de número de torn es diferent tant per la ubicació com els LED's taronges. També es pot distingir el cambi d'iluminació

Image
Els testers dels 2 semitrens que queden encarats estan pintats de color blanc i em temo que les dues cabines estan anul·lades.

Image
Detall lateral superior de la cabina. Curiosa forma de retolar la numeració. Sembla fluorescent

Image
Interiot del tren. Es un híbrit entre 5000 i 3000, fixeu-vos que el sostre i els laterals son els originals pintas d'un blanc més clar, mentre que el terra i la il·luminació són iguals que el d'un 5000. Els altres instruments són d'estil propi. També podeu veure alguns membres del fòrum :)

Image
I el que m'ha sembla més curiós de tot, el pas entre cotxe i cotxe, tenint aquesta rampa i els seients que no acaben d'encaixar amb el terra.

Ah, i la porta costat canyelles no tanca bé i es va obrint durant tot el trajecte :P

Salut,
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Seients de l'extrem

Post by Guigui »

Jordilar wrote:Image
I el que m'ha sembla més curiós de tot, el pas entre cotxe i cotxe, tenint aquesta rampa i els seients que no acaben d'encaixar amb el terra.
Queda clar que en aquests seients només hi seuré si no en queda cap altre lliure i no m'aguanto dret.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Doncs són relativament còmodes, tot i estar mig aixecat el terra. De fet, jo m'he assegut al que està més aprop del "fuelle" i apenes ho ne notat...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

Dues coses que em sorprenen:
- Que ara que s'han decidit a posar pantalles a tots els trens nous, en les noves remodelacions no en posin :? Això vol dir o bé que en els trens nous són uns elements inútils que no es faran servir mai, o bé que els 3000 hauran de ser re-remodelats d'aquí un temps per incorporar-hi pantalles. Força absurdes les dues opcions.
- Que ja que s'han decidit a anular les cabines intermitges, no les hagin eliminat totalment convertint-les en espai per viatgers. Algú sap si és que és tècnicament molt complicat?
Jordilar

Post by Jordilar »

Hola:

Lo de tenir les cabines anul·lades ho he suposat jo, però es possible que només s'hagi deixat lo imprescindible per poder comandar des d'allà un semitren per fer maniobres o en cas d'emergència.

Les cabines no es poden suprimir, doncs hi ha un important armari de tèrmics i connexions que controlen el tren juntament amb l'altre cabina.

Salut,
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”