Transport Tycoon de Luxe

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Post Reply
sortrens
N8
N8

Transport Tycoon de Luxe

Post by sortrens »

Quina maravella de joc, més que res per les hores que m'he passat jugant amb ell. Algú podria dir-me com aconseguir l'última versió d'aquest joc? Crec que l'última es el "Deluxe 3". Crec que en el mercat ja no hi és i la veritat em perdo molt alhora d'anar a comprar. Al baixar-lo d'internet no es competible amb XP. Algun truc?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
wefer
Administrador

Post by wefer »

Mira aquí, on tens més informació:
http://transport.cat/viewtopic.php?t=1868
sortrens
N8
N8

Post by sortrens »

wefer wrote:Mira aquí, on tens més informació:
http://transport.cat/viewtopic.php?t=1868
Gràcies. No m'habia donat compte que existía un fil similar... :P
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”