Rodalíes de Vilanova i St. Vicenç fins a El Vendrell:
-
- N5
- Posts: 82
- Joined: Friday 15/06/2007 18:36
- Location: L´Hospitalet.
Rodalíes de Vilanova i St. Vicenç fins a El Vendrell:
Crec que sería molt bona idea que part o tots els erveis de Rodalíes que actualment tenen el final a Vilanova o St. Vicenç, continúin fins a EL Vendrell, fent inversió de marxa a la darrera, o construint un enllaç amb andana pròpia. La ciutat ha crescut molt els darrers anys, i mès que ho farà a un futur no llunyà, i aixó sería una gran millora de comunicacions, i nó nomès per a ella, sino per a Vilanova, Segur, Sitges, etcètera.
Jo veig mès factible que a la R4,hi circuli trens cada 30 minuts fins a St.Vicenç,i no 1 hora com ara,els trens que finalitzen el recorregut a Vilafranca,ho haurien de fer a Sant Vicenç dels Calders.
Sobretot per temes de transbord i intercanvis,ja que des de el Penedès està molt complicat anar-hi cap a Tarragona.
D'aquesta manera,fent un simple transbord a Sant Vicenç,podria conectar-se de mijor manera Cubelles,Cunit,Calafell,etc..amb El Vendrell,L'Arboç.
També penso,i per una altra banda,que els trens de la R4 que acaben a Martorell,ho haurien de fer a Vilafranca,a Vilafranca hi hauria trens cada 15 minuts.
Així s'aprofitaria perqué a Martorell finalitzesin els trens de la R1,i tinguessin espai per estacionar-se,ja que no acabará cap tren de la R4 allà i s'augmentaria frequencies entre Martorell i Barcelona.
Passa que la chapuza d'estació de Vilafranca que han fet,que a les vies mortes sols hi caben trens de 3 cotxes !!!
Sobretot per temes de transbord i intercanvis,ja que des de el Penedès està molt complicat anar-hi cap a Tarragona.
D'aquesta manera,fent un simple transbord a Sant Vicenç,podria conectar-se de mijor manera Cubelles,Cunit,Calafell,etc..amb El Vendrell,L'Arboç.
També penso,i per una altra banda,que els trens de la R4 que acaben a Martorell,ho haurien de fer a Vilafranca,a Vilafranca hi hauria trens cada 15 minuts.
Així s'aprofitaria perqué a Martorell finalitzesin els trens de la R1,i tinguessin espai per estacionar-se,ja que no acabará cap tren de la R4 allà i s'augmentaria frequencies entre Martorell i Barcelona.
Passa que la chapuza d'estació de Vilafranca que han fet,que a les vies mortes sols hi caben trens de 3 cotxes !!!
Exacte, el que s'ha de fer és millorar la R4 i facilitar l'ús d'aquest corredor i el transbordament a Sant Vicenç.
Si fessim el final de la R2 a El Vendrell nomès aconseguiríem liar la troca saturant una estació que no té prou capacitat. A banda de la pèrdua de temps amb la inversió de marxa. Cal recordar, a més, que l'estació de Sant Vicenç ja pertany al municipi d'El Vendrell, i que si aquest s'estén ho farà entre la zona marítima i el casc urbà fins acabar formant un continu urbà.
Si fessim el final de la R2 a El Vendrell nomès aconseguiríem liar la troca saturant una estació que no té prou capacitat. A banda de la pèrdua de temps amb la inversió de marxa. Cal recordar, a més, que l'estació de Sant Vicenç ja pertany al municipi d'El Vendrell, i que si aquest s'estén ho farà entre la zona marítima i el casc urbà fins acabar formant un continu urbà.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Dubto molt que el nucli urbà del Vendrell arribi a Coma-ruga. Pel mig hi ha la N-340, l'AP-7 i la C-32, a part de les dues línies ferroviàries.Platanito wrote:Exacte, el que s'ha de fer és millorar la R4 i facilitar l'ús d'aquest corredor i el transbordament a Sant Vicenç.
Si fessim el final de la R2 a El Vendrell nomès aconseguiríem liar la troca saturant una estació que no té prou capacitat. A banda de la pèrdua de temps amb la inversió de marxa. Cal recordar, a més, que l'estació de Sant Vicenç ja pertany al municipi d'El Vendrell, i que si aquest s'estén ho farà entre la zona marítima i el casc urbà fins acabar formant un continu urbà.