Sèrie 9000 en circulació!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
sigfrid440s
N6
N6
Posts: 292
Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
Facebook: ssygger
Location: Barcelona
Contact:

Post by sigfrid440s »

sortrens wrote:
jlr wrote:Avui he vist circulant el 9061-9062-9516-9063-9064. Deuen haver ja 16 unitats 9000.
I per quan la sèrie 9000 a la L4?


Per quan s'els acabin els 2100 :malabar
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

sigfrid440s wrote:
sortrens wrote:
jlr wrote:Avui he vist circulant el 9061-9062-9516-9063-9064. Deuen haver ja 16 unitats 9000.
I per quan la sèrie 9000 a la L4?


Per quan s'els acabin els 2100 :malabar
No. Per quan s'acabin els 1100. No hi ha prous 2100 per substituïr 1100, per tant, la resta seran 9000.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Si! a la L2 hi ha ja un nombre elevadísim de 9000 només veig 9000 últimament... De 2100 en vaig pocs i de 5000 no en vaig cap mai...

Jo a la L4 els hi passaria els 5000 de la L2. Quan estigui el ramal L2 L9 Aeroport del metro allà jo hi ficaria només 9000, no sigui que tantes sèries donguessin problemes d'incompatibilitat, tot i que la distancia entre portes del 5000 i el 9000 es la mateixa no? i ambdos tenenel mateix sistema de conduccio automatic oi?

En qualsevol cas, jo faria una llei per prohibir la circulació de sèries 1100 a l'estiu... es horrorós la calor que desprenen. Ja que fan reducció de servei a l'estiu que agafin els trens que sobrin de les L2 L3 L5...
User avatar
Proastiakos
N5
N5
Posts: 147
Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
Location: Badalona

Post by Proastiakos »

EUKibo wrote:"Quan estigui el ramal L2 L9 Aeroport del metro allà jo hi ficaria només 9000, no sigui que tantes sèries donguessin problemes d'incompatibilitat"
Mande?? :x
A Renfe han coexistit de tota la vida sèries i sèries de trens i no he escoltat begenades tals com aquesta!
EUKibo wrote:En qualsevol cas, jo faria una llei per prohibir la circulació de sèries 1100 a l'estiu... es horrorós la calor que desprenen. Ja que fan reducció de servei a l'estiu que agafin els trens que sobrin de les L2 L3 L5...
:boig :tram1
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

Tots els 5000 de L2 anirant a parar a la L3 per augmentar freqüencies on ben aviat hi circularan 24 trens pels matins (ara 23)
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Jordilar

Post by Jordilar »

Actualment hi ha mes o menys la meitat de 2100 que de 9000. Tots els 5000 que hi havien han anat a la L3.

Salut,
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

EUKibo wrote:En qualsevol cas, jo faria una llei per prohibir la circulació de sèries 1100 a l'estiu... es horrorós la calor que desprenen. Ja que fan reducció de servei a l'estiu que agafin els trens que sobrin de les L2 L3 L5...
Això, fem més lleis que ningú no compleixi. Vas per polític, company!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Xorrada...

Post by JaMiRo! »

EUKibo wrote:En qualsevol cas, jo faria una llei per prohibir la circulació de sèries 1100 a l'estiu... es horrorós la calor que desprenen. Ja que fan reducció de servei a l'estiu que agafin els trens que sobrin de les L2 L3 L5...
Jo faria una llei per prohibir dir xorrades com aquesta... :?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

EUKibo wrote: En qualsevol cas, jo faria una llei per prohibir la circulació de sèries 1100 a l'estiu... es horrorós la calor que desprenen.
A veure, com a idea no és dolenta (deixar preferentment les 1100 a cotxeres a l'estiu sabent que amb el fre reostátic desprenen calor; per cert, dissabte al matí a Trinitat Nova només hi havia 1100's), però dir que això s'ha de fer amb una llei és una mica absurd, no creus?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Ja els he provat!!! Ahir per anar a la trobada orxatera només vaig veure un 2100 i una pila de 9000's. Inclòs vaig poder fer-ls'hi fotos...

Image

M'agraden més que els 5000, no perquè siguin d'Alstom sinó perquè fan més soroll, tiren més i es veu més la cabina de conducció i el traçat...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Ahir vaig pujar a la 9517. Ja hi ha moltes 9000s o es que no arriben en ordre?

De 2100 se'n veuen poquetes a la L2 i la majoria (de fet, totes les que he vist) son les de primera fornada (seients negres aka "JENNY Y EL KARLOS, 3-11-1999").

Tot això ha beneficiat a la L3 doncs te unes quantes 5000s més de les previstes inicialment.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

Efectivament, per desgràcia :D ja és més fàcil agafar un 9000 que un 2100 a la L2.
El que puc confirmar és que no totes les 2100 que queden són de la primera remesa. N'hi ha també de la segona (seients grisos i sense inscripcions "populars" dels anys 90).
I de 5000, que jo sàpiga, no en queda cap. Fugaç estada la de la sèrie 5000 a la L2...
Jordilar

Post by Jordilar »

Això de que no quedi cap 5000 a la L2 sembla que no acaba de ser del tot cert, doncs hi ha usuaris d'aquest fòrum que han presenciat avistaments de 5000 a la L2 fa menys d'una setmana.

Jo fa gairebé 2 mesos que no en veig cap, tot i que és possible que en quedi un de reserva i que circuli molt poques vegades

Salut,
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

Jordilar wrote:Això de que no quedi cap 5000 a la L2 sembla que no acaba de ser del tot cert, doncs hi ha usuaris d'aquest fòrum que han presenciat avistaments de 5000 a la L2 fa menys d'una setmana.
Podria ser... però jo també fa diversos mesos que no en veig cap. I l'utilitzo 2 cops diaris. O sigui que deu estar molt amagat.
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

Pel que jo sé, tots els 5000 que circulaven per la L2 han estat retornats a la L5.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Per tant la cosa podria ser:

L2: 1 o cap 5000
L3: unes 5-6?
L5: unes 33?

El que es segur es que la més benficiada de tanta 9000s es la L3 que ara disposa de més 5000s de les esperades. La L5 ja pot tenir-ne les que sigui, que si amb 27 ja feien fa un parell d'anys, ara amb 30-31 deun anar molt bé i dic jo que les 33 previstes no estaran a todo trapo fins que s'obri el tram fins Hebrón (a l'abril del 2019).

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

quina mena de frens porten els 9000? perquè ahir vaig estar fixant-me i en un recorregut de 4 estacions l'indicador de pressió de l'aire no es va moure ni mig bar...
ES PELIGROSO ASOMARSE
Jordilar

Post by Jordilar »

Frenen el 100% elèctricament fins que s'aturen, que es quan sona el soroll nyiiiiiiiiiiaaaaccc. Total, amb la poca demanda d'aire que es nescessita per això...

Salut,
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Ahir a la nit, en les meves visites sismilerils em van explicar que ja hi ha un 9000 accidentat. Resulta que el Tren-Stop va frenar el tren quan estava al cul de maniobres de Paral·lel per evitar que col·lisionés amb el topall, doncs el motorista, ni corto ni perezoso, va tornar a traccionar i es va acabar menjant el topall.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

Jordilar wrote:Frenen el 100% elèctricament fins que s'aturen, que es quan sona el soroll nyiiiiiiiiiiaaaaccc. Total, amb la poca demanda d'aire que es nescessita per això...

Salut,
és que en aquell cas en concret ni tan sols se sentia el "pschhh" en arrencar :roll:
ES PELIGROSO ASOMARSE
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”