La longitud d'una UT447 equival a la longitud d'un UT464, un UT 464, te mes capacitat que una UT447, hi ha mes superficie aprofitable, entre alteres questions per la distribució de seients, la intercomunicacio entre cotxes etc.
Hmmm, emb sembla que méstic desviant del tema inicial d'aquest fil.
Pregunta sobre las 446
- sigfrid440s
- N6
- Posts: 292
- Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
- Facebook: ssygger
- Location: Barcelona
- Contact:
Encara no he pujat a una civia pero la gent de Madrid diu que son inestables a 100km/hPere wrote:L'interconnexió entre vagons dels CIVIA no compta ?252-071 wrote:Les civies tenen major acceleració que les 447
Les civies tenen problemes a les andanes mentre que les 447 no
Les civies consumeixen menys que les 447 (tampoc massa)
Les civies son bastant inestables a 100km/h
Salut!
La quantitat més de places que té un CIVIA sobre la 447 no compta ?
I poso molt en dubte això de que un CIVIA és inestable a 100 Km/h doncs si ho vols comprovar fes el ramal de l'aeroport entre El Prat i l'aeroport i veuras com anar a 120 Km/h no és cap sacrilegi, i si en vols més proves viatja en un CIVIA entre Barcelona i Calella.
Considero més inestable una 447 a 120 Km/h agonitzant entre l'Hospitalet de l'Infant i l'Aldea-Amposta.
Una inestabilitat de veritat és la que té una 440R o una 470 a 140 Km/h.
Saps perque están autoritzats a circular a 120km/h quan poden circular a 160km/h(estan preparats) doncs es veu que les portes poden sortir volant si es va a més de 140km/h.
Lo de la inestabilitat en les 447 aixó no passa a totes.
Hi han poquetes unitats que siguin inestables pero ja en va tocar en una 447 fa poc.
He anat amb 447 per les costes del garraf i la inestabilitat no la trobava...
Lo que pot fer inestable es anar a la cua del tren encara que la diferencia tampoc es massa gran.
Jo no dubto en que les civies són bons trens pero són una tecnologia diferent a les 447 ja que en els ultims anys s'ha avançat moltissim en la informatica i aixó fa favorable el dessarollament dels dissenys.
Lo de possar 446 a la C1 podria ser bona idea ja que podrien rotar també a la C3(no agafen el 100km/h) i la resta de línies deixarles per les 447 i civies.
Un inconvenient es que aixó podria afavorir les dobles de 446+447 y una 447 sofreix molt en els arranqs i frens ja que la 446 usa més el fre neumàtic que la 447 que usa el fre electric i aixó podria acabar en problemes a les 447...
Salut!
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
el tros entre l'Hospitalet de l'Infant i l'Aldea Amposta el fa una 447 alguna vegada els diumenges amb un Regional Barcelona-Tortosa i aquest tros està autoritzat a 200 Km/h i les costes del Garraf estan limitades a 100 em sembla (o 110).252-071 wrote:Encara no he pujat a una civia pero la gent de Madrid diu que son inestables a 100km/h
Saps perque están autoritzats a circular a 120km/h quan poden circular a 160km/h(estan preparats) doncs es veu que les portes poden sortir volant si es va a més de 140km/h.
Lo de la inestabilitat en les 447 aixó no passa a totes.
Hi han poquetes unitats que siguin inestables pero ja en va tocar en una 447 fa poc.
He anat amb 447 per les costes del garraf i la inestabilitat no la trobava...
Lo que pot fer inestable es anar a la cua del tren encara que la diferencia tampoc es massa gran.
Jo no dubto en que les civies són bons trens pero són una tecnologia diferent a les 447 ja que en els ultims anys s'ha avançat moltissim en la informatica i aixó fa favorable el dessarollament dels dissenys.
Lo de possar 446 a la C1 podria ser bona idea ja que podrien rotar també a la C3(no agafen el 100km/h) i la resta de línies deixarles per les 447 i civies.
Un inconvenient es que aixó podria afavorir les dobles de 446+447 y una 447 sofreix molt en els arranqs i frens ja que la 446 usa més el fre neumàtic que la 447 que usa el fre electric i aixó podria acabar en problemes a les 447...
Salut!
Entre d'altres, el problema que té la 447 amb el frè pneumàtic és una de les raons del perquè les passa canutes a l'hora de fer el tram Ribes de Freser-Puigcerdà.
- sigfrid440s
- N6
- Posts: 292
- Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
- Facebook: ssygger
- Location: Barcelona
- Contact:
El principal probelam que tenen les 447 per transitar en el tram Ribes-Puigcerdá es que rebenta les subestacions.Pere wrote: el tros entre l'Hospitalet de l'Infant i l'Aldea Amposta el fa una 447 alguna vegada els diumenges amb un Regional Barcelona-Tortosa i aquest tros està autoritzat a 200 Km/h i les costes del Garraf estan limitades a 100 em sembla (o 110).
Entre d'altres, el problema que té la 447 amb el frè pneumàtic és una de les raons del perquè les passa canutes a l'hora de fer el tram Ribes de Freser-Puigcerdà.
Si, a part es cert que tindrien problemes per autrarse en una rmapa o per mantenir velocitat constant en baixada, d'aixó no estic segur y espero resposta de participants amb mes coneixements mecanics d'aqueste unitats
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Que les portes poden sortir volant???????????? Pero quina xapussa de trens!!!!! Ai carai, i no seria millor reforçar les portes d'alguna manera que fer anar els civia molt mes lents del que poden anar?Encara no he pujat a una civia pero la gent de Madrid diu que son inestables a 100km/h
Saps perque están autoritzats a circular a 120km/h quan poden circular a 160km/h(estan preparats) doncs es veu que les portes poden sortir volant si es va a més de 140km/h.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Tema Civies. Que jo sàpiga l'unic inconvenient contrastat que presenten els Civies respecte la resta de trens de rodalies és la lentitut en l'apertura/tancament de portes i el seu famòs esglaó abatible, que dona força problemes, la majoria ocasionats per actuacions alienes a ells (el típic "gamberrete").
Respecte a les opinions de la gent de Madrid, s'ha d'anar amb molta cura amb aquestes opinions. Sobre tot si provenen d'alguns personatges (integristes pro 447) que solen "opinar" a Tranvia.org (amb tots els respectes amb aquesta pàgina, de la que sóc usuari habitual) i que per mi no tenen la mès mínima credibilitat.
Això de la inestabilitat a mès de 100 Km/h, sincerament, em sembla mès aviat fruit de l'estat de la via que no pas del tren
(tot i que tambè és pot donar el cas de que alguna unitat hagi sortit amb algun defecte de suspensions). He tingut l'oportunitat de viatjar amb un Civia a 120 i no he vist cap mena d'inestabilitat, en tot cas, he pogut veure que tenen una millor inscripció en revolts tancats que la resta d'unitats. En quant a la suposada inestabilitat de les 440R/470 a 140 km/h, que us haig de dir?. Trobo que és un miracle que encara siguin capaces d'assolir aquesta velocitat, tant sobreexplotades que estan. En quant a estabilitat i suspensions un tren no es gaire diferent d'un cotxe. La suspensió amb el temps i els kilometres es desgasta. Si no hi han intervencions, qui es resenteix és la marxa del vehicle.
Tornant al tema de les 446, ja ho vaig dir en un altra ocasió. És posible implantar aquestres unitats al nucli de BCN, però en trajectes molt delimitats. Pasaria quelcom semblant que amb les 450/1, que s'haurien de limitar a fer recorreguts per alguna línia específica limitant molt la polivalència del material. Penseu que per les nostres terres tenim molt trams que permeten velocitats molt superiors als 100 km/h. Poder el que necesita el nostre nucli són mès unitats de tipus 140 que no pas de tipus 100.
Salutacions
Respecte a les opinions de la gent de Madrid, s'ha d'anar amb molta cura amb aquestes opinions. Sobre tot si provenen d'alguns personatges (integristes pro 447) que solen "opinar" a Tranvia.org (amb tots els respectes amb aquesta pàgina, de la que sóc usuari habitual) i que per mi no tenen la mès mínima credibilitat.
Això de la inestabilitat a mès de 100 Km/h, sincerament, em sembla mès aviat fruit de l'estat de la via que no pas del tren
(tot i que tambè és pot donar el cas de que alguna unitat hagi sortit amb algun defecte de suspensions). He tingut l'oportunitat de viatjar amb un Civia a 120 i no he vist cap mena d'inestabilitat, en tot cas, he pogut veure que tenen una millor inscripció en revolts tancats que la resta d'unitats. En quant a la suposada inestabilitat de les 440R/470 a 140 km/h, que us haig de dir?. Trobo que és un miracle que encara siguin capaces d'assolir aquesta velocitat, tant sobreexplotades que estan. En quant a estabilitat i suspensions un tren no es gaire diferent d'un cotxe. La suspensió amb el temps i els kilometres es desgasta. Si no hi han intervencions, qui es resenteix és la marxa del vehicle.
Tornant al tema de les 446, ja ho vaig dir en un altra ocasió. És posible implantar aquestres unitats al nucli de BCN, però en trajectes molt delimitats. Pasaria quelcom semblant que amb les 450/1, que s'haurien de limitar a fer recorreguts per alguna línia específica limitant molt la polivalència del material. Penseu que per les nostres terres tenim molt trams que permeten velocitats molt superiors als 100 km/h. Poder el que necesita el nostre nucli són mès unitats de tipus 140 que no pas de tipus 100.
Salutacions
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
Ehem...
Hola!
Els Civia inestables a més de 120 km/h???
Quan era becari a l'Alstom i vaig tenir l'oportunitat de pujar-ne a un en proves fins a Figueres, us asseguro que a 120 km/h aquesta preciositat té un comportament dinàmic que supera de bon tros les seves germanes 446/447.
Salut!
Els Civia inestables a més de 120 km/h???
Quan era becari a l'Alstom i vaig tenir l'oportunitat de pujar-ne a un en proves fins a Figueres, us asseguro que a 120 km/h aquesta preciositat té un comportament dinàmic que supera de bon tros les seves germanes 446/447.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta