Rodalíes cap a Lloret: Es Farà Algun Día?:

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
User avatar
awe
N7
N7
Posts: 500
Joined: Saturday 14/05/2005 13:49
Location: Tossa de Mar / Móra la Nova

Post by awe »

orique wrote:Hauria de ser delicte empadronar-se on no s'hi viu...
Si no m'equivoco, desgravar-se de la renda la hipoteca d'una casa on de fet no hi vius sí que és delicte. És frau fiscal. No tens dret a fer-ho.

Per cert, per què coi estem parlant de Lloret i Blanes al fòrum del Ferrocarril Àrea Barcelona?
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Perdó... :oops: Però m'emprenya molt que hi hagi gent així... :pistola

:topic
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

awe wrote:Per cert, per què coi estem parlant de Lloret i Blanes al fòrum del Ferrocarril Àrea Barcelona?
En principi perquè seria una actuació dins l'àmbit de Rodalies Barcelona, encara que aquesta arribi a les províncies de Girona i Tarragona.

Si bé no m'agrada l'etiqueta Àrea de Barcelona, el criteri de separar el transport intra-ATM de l'extra-ATM em sembla bé.
User avatar
awe
N7
N7
Posts: 500
Joined: Saturday 14/05/2005 13:49
Location: Tossa de Mar / Móra la Nova

Post by awe »

Hmmm… Vale, té la seva lògica.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

L'ATM-Girona hauria d'espavilar-se una mica, fa poc crec, va fer la delimitació de les dues zones de l'Àrea de Girona i va consolidar una xarxa de busos prou importants. Ara cal que l'ATMG es posi les piles en planificació de transport ferroviari i fer-se compatible amb l'ATMBarcelona.

És a dir, incloure per exemple Lloret de Mar a la zona 6 de Barcelona i a la zona 2 de Girona, estudiar com funcionarien les validadores, les correspondencies....

El que està clar és que no podem deixar un buit allà al mig, ha d'haver alguna estació (camp de Blanes, Blanes centre, Lloret centre , bosc de Maçanet-Massanes...) que connecti tant amb Barcelona per una banda com Girona per l'altra banda.




Podrien ja començr els estudis de la construcció de les linies de rodalies que proposa la PTP i el DPTOP per una banda l'arribada del ferrocarril als municipis de Blanes i Lloret tot connectant-los amb El Maresme i Barcelona i també fer una línia de Rodalies utilitzant aquesta nova infrastructura i la infrastructura dels regionals Lloret de Mar-Sils-Girona. Això com a mesura persuasiva a la Generalitat i al Ministeri de Foment.


Per altra banda haurien d'agafar iniciativa de si Generalitat i Estat no els hi fan cas crear operadors propis o construir ells mateixos nova infrastructura.
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

EUKibo wrote:Ara cal que l'ATMG es posi les piles en planificació de transport ferroviari i fer-se compatible amb l'ATMBarcelona.
Si Renfe no vol, l'ATMG ja pot dir missa. El mateix passa a Barcelona: l'ATM té autoritat respecte tots els operadors adscrits a excepció de Renfe.
buertu
N7
N7
Posts: 384
Joined: Thursday 26/01/2006 22:42
Location: Sant Joan Despí

Post by buertu »

entfe001 wrote:
EUKibo wrote:Ara cal que l'ATMG es posi les piles en planificació de transport ferroviari i fer-se compatible amb l'ATMBarcelona.
Si Renfe no vol, l'ATMG ja pot dir missa. El mateix passa a Barcelona: l'ATM té autoritat respecte tots els operadors adscrits a excepció de Renfe.
Llegint això se m'acaba d'acudir que s'està pactant el traspàs de les rodalies a la Generalitat. No podria ser que es passés a exigir que l'ATM tingués certa autoritat també sobre Renfe? Perque crec que és el més lògic que, sigui quina sigui l'operadora de transport de rodalies, pugui estar gestionada per l'ATM.
buertu
N7
N7
Posts: 384
Joined: Thursday 26/01/2006 22:42
Location: Sant Joan Despí

Post by buertu »

entfe001 wrote:
EUKibo wrote:Ara cal que l'ATMG es posi les piles en planificació de transport ferroviari i fer-se compatible amb l'ATMBarcelona.
Si Renfe no vol, l'ATMG ja pot dir missa. El mateix passa a Barcelona: l'ATM té autoritat respecte tots els operadors adscrits a excepció de Renfe.
Llegint això se m'acaba d'acudir que s'està pactant el traspàs de les rodalies a la Generalitat. No podria ser que es passés a exigir que l'ATM tingués certa autoritat també sobre Renfe? Perque crec que és el més lògic que, sigui quina sigui l'operadora de transport de rodalies, pugui estar gestionada per l'ATM.
D'altra banda, comentar que a Renfe li costa moltíssim entrar en aquests temes i crec que a Girona posaran moltes pegues per a una possible integració.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

buertu wrote:
entfe001 wrote:
EUKibo wrote:Ara cal que l'ATMG es posi les piles en planificació de transport ferroviari i fer-se compatible amb l'ATMBarcelona.
Si Renfe no vol, l'ATMG ja pot dir missa. El mateix passa a Barcelona: l'ATM té autoritat respecte tots els operadors adscrits a excepció de Renfe.
Llegint això se m'acaba d'acudir que s'està pactant el traspàs de les rodalies a la Generalitat. No podria ser que es passés a exigir que l'ATM tingués certa autoritat també sobre Renfe? Perque crec que és el més lògic que, sigui quina sigui l'operadora de transport de rodalies, pugui estar gestionada per l'ATM.
D'altra banda, comentar que a Renfe li costa moltíssim entrar en aquests temes i crec que a Girona posaran moltes pegues per a una possible integració.
Renfe és la tipica empresa expropiadora falangista estatal (Renfe Correos Telefónica Iberia) que avui dia funcionen gràcies a la inmunitat de l'Estat i que basen el seu funcionament en una explotació "ruin" dels seus serveis; per exemple acomiadar caps d'estació de vital importancia pel funcionament i seguretat de les estacions i en canvi contractar info-renfe que no tenen ABSOLUTAMENT CAP utilitat.

La qüestió és, en el cas de Renfe la cosa encara té esperança perquè tant el poder legislatiu català com europeu estan intentant salvar aquesta empresa de tanta importància. Renfe haurà de respondre a les ordres del govern de la Genaralitat i ADIF estarà obligada a cedir "slots" (terme utilitzat en aeronàutica) de circulació a les companyies que ho solicitin.

D'aquesta manera amb la legislació europea una nova empresa per exemple: Ferrocarrils de Girona podria circular per vies ADIF amb preferència sobre trens de Renfe, ja que Renfe ha demostrat objectivament de manera sobrada que no és capaç de mantenir una explotació competent.

I amb la legilació catalana senzillament la Generalitat decideix els horaris i recorreguts de Renfe pel que fa a Rodalies i Regionals.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Post by genissimon »

EUKibo wrote:[...]I amb la legilació catalana senzillament la Generalitat decideix els horaris i recorreguts de Renfe pel que fa a Rodalies i Regionals.
Crec que al final regionals(*) ha caigut del paquet de transferències ferroviàries i ja només es parla de transferir rodalies en sentit estricte.

(*) s'ha especificat els trens regionals que tenen tot el seu recorregut íntegrament en territori català.

Salut !!
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Començo a estar bastant fins els collons que des de Barcelona es cregui que no hi res més més amunt de la Tordera.

Els ciutadans de segona de Catalunya no són els qui no parlen català: som els que vivim a més de 60 km de la capital del regne.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Et falta un cargol...

Post by JaMiRo! »

EUKibo wrote:Renfe és la tipica empresa expropiadora falangista estatal (Renfe Correos Telefónica Iberia)...
:boig
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
awe
N7
N7
Posts: 500
Joined: Saturday 14/05/2005 13:49
Location: Tossa de Mar / Móra la Nova

Post by awe »

entfe001 wrote:Començo a estar bastant fins els collons que des de Barcelona es cregui que no hi res més més amunt de la Tordera.

Els ciutadans de segona de Catalunya no són els qui no parlen català: som els que vivim a més de 60 km de la capital del regne.
:master I això que hi ha dos "Nadals" a la Genialitat. Els successius motins dels usuaris de la línia de Portbou no semblen importar gens ni mica a la Casa Gran.
Post Reply

Return to “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”