Sí, vull quiexar-me ara que sembla que ja pel bon camí el traspàs de Rodalíes, a veure si a un futur, quan toqui remodelar el material existent, icambíen el pessims seients dels trens (que no se on vaig llegir i teníen raó que semblen de llocs de tortura), per uns altres de similars als molt mès comodes dels FGC. I de pas treuen aquest revestiment de plàstic barat de les parets per un altre mès alegre i de mès qualitat.
Per cert, que aixó de posar seients millors, tambè s´ho poden apuntar i pendre nota al Metro, substituint tambè aquests de plàstic negre de cubell d´escombreríes dels combois de la L-1 i L-3, per uns altres de molt millors, com els dels autobusos o superiors encara.
Una Queixa: Els Pessims Seients de rodalíes (i del Metro):
-
- N5
Diré el que penso:
Els trens de rodalies tenen en general,seients incomodes,peró depèn de la unitat.Per exemple els del Civia,per mi sòn còmodes,i menys còmodes encara,peró també comodes els de la 447.
El que no són còmodes són els de la 451 i 440R,que per sí fòra poc,no tenen repolçacaps.Jo crec que les 440R no els costaria tant tenir seients tipus 447.
No em vull imaginar el que va de Barcelona a Lleida via Manresa a bord d'una 440R amb aquests seients de pedra,incòmodes i sense repolsacaps.
Els trens de rodalies tenen en general,seients incomodes,peró depèn de la unitat.Per exemple els del Civia,per mi sòn còmodes,i menys còmodes encara,peró també comodes els de la 447.
El que no són còmodes són els de la 451 i 440R,que per sí fòra poc,no tenen repolçacaps.Jo crec que les 440R no els costaria tant tenir seients tipus 447.
No em vull imaginar el que va de Barcelona a Lleida via Manresa a bord d'una 440R amb aquests seients de pedra,incòmodes i sense repolsacaps.
Last edited by Mako448 on Saturday 21/07/2007 22:20, edited 1 time in total.
- Guigui
- Administrador
Seients de metro
Els dels 3000 i 4000 encara donen mil voltes als dels 2000, que no tenen les estries antilliscants i, per tant, el cul t'hi va a mercè de les arrencades i frenades.hospitalenc wrote:Per cert, que aixó de posar seients millors, tambè s´ho poden apuntar i pendre nota al Metro, substituint tambè aquests de plàstic negre de cubell d´escombreríes dels combois de la L-1 i L-3, per uns altres de molt millors, com els dels autobusos o superiors encara.
Per cert, parlant aquests dies amb una amiga de Viena, m'ha comentat que hi ha metros nous i que tenen seients de plàstic en lloc dels tapissats com fins ara. I el canvi li semblava bé! En resum: sembla que tota la humanitat es queixa del que hi ha i voldria el que no té...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- wefer
- Administrador
En el cas el metro ja em semblen correctes els que hi ha actualment.
El que sí que és inadmissible és el de Renfe, ja que els seients que porten les 440R i 447 són absolutament inadequats per trajectes màxims superiors als 30 minuts... i fan trajectes de més de 3 hores!!!!
El problema és que posar bons seients com els de FGC vol dir que Renfe hauria de posar també més vigilància i neteja per evitar el vandalisme o que se't quedi el cul enganxat quan t'hi asseguis. I a això Renfe no hi està disposada de cap manera.
El que sí que és inadmissible és el de Renfe, ja que els seients que porten les 440R i 447 són absolutament inadequats per trajectes màxims superiors als 30 minuts... i fan trajectes de més de 3 hores!!!!
El problema és que posar bons seients com els de FGC vol dir que Renfe hauria de posar també més vigilància i neteja per evitar el vandalisme o que se't quedi el cul enganxat quan t'hi asseguis. I a això Renfe no hi està disposada de cap manera.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
No recordes que sí que n'hi ha de seients tapissats a Barcelona? Les 2100 de primera fornada tenen molts tapissats. Es moda urbana fashion BCN way of life:metring wrote:Si al metro de Barcelona possessin seients tapissats,
"ROMY X ALVARO, 1999"
"EL MANDARINA, EL PEPE Y EL JULI, 3-4-99"
"VIVA LA BIRRA!"
"LA LOKA JUANI, LA PILI Y 3o DE LA ESO"
Són molt macos
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: Una Queixa: Els Pessims Seients de rodalíes (i del Metro
Vols dir uns que no siguin nets i còmodes i que es puguin vandalitzar millor? Francament, que el FMB retiri els únics seients ergonòmics que té al seu parc mòbil em sembla lògic dintre de la seva política de donar pel sac al client, però que ho demani un usuari...hospitalenc wrote: Per cert, que aixó de posar seients millors, tambè s´ho poden apuntar i pendre nota al Metro, substituint tambè aquests de plàstic negre de cubell d´escombreríes dels combois de la L-1 i L-3, per uns altres de molt millors, com els dels autobusos o superiors encara.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.