Hola bones, demà segurament vagi a Balaguer per motius de treball. Vaig anar ja ahir i vaig veure el tamagotxi q surt a les 12:50 d'allà, però el que realment vull caçar es un 593, i per això estic dubtant de si baixar, ja que estic, a Lleida-Pirineus amb la furgoneta però alhora no sé si estarà allà durant el matí fins al migdia... Per cert, com està l'entrada a Lleida Pirineus, es pot entrar a les andanes sense picar billet o controls de l'estil?? Saluts,
Sergio
Enxampar el 593 català
- genissimon
- N10
- Trenscat
- N10
Si no han canviat les coses és possible que hi hagi un 593 apartat a Lleida-Pirineus però que no fan servir per la línia de La Pobla sinó per fer el darrer regional del dia a Cervera.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Ahir vaig estar a Lleida-Pirineus i vaig veure la 593.060/059M a la última via de apartada, hi havia el 596.022M llest per marxar cap a Balaguer a les 10:30 arribant allà a les 10:59, vaig veure arribar l'AVE de les 9:23, el 103.212-7 posava a la cua del tren i al cap crec que 103.612-8... i el 448.002, el de dos cotxes i "co-protagonista" de l'accident de Torredembarra, després al arribar a Balaguer a les 11:03 encara vaig poder fer un video de l'arribada del tamgotxi, així que l'hora d'esmorzar a Lleida i després a Balaguer van valdre la pena jeje (el Velaro de fet em va sorprendre molt al veure'l, quan li va picar el sol de front, la part grisa que té pintada als extrems va lluïr un munt... no se, impresiona...)