Línia Dénia-Mercado FGV

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
oscar440
N8
N8
Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Post by oscar440 »

Trenscat wrote:Teòricament necessites autorització però a la majoria de llocs no et diuen res... Només a l'estació de La Marina i a Mercat ens van venir a dir alguna cosa, en el primer cas amb bastanta mala bava i educació per cert >:(
On puc aconseguir aquesta autorització?
Salutacions.
wefer
Administrador

Post by wefer »

oscar440 wrote:On puc aconseguir aquesta autorització?
Salutacions.
A mi també m'interessa molt aquesta autorització, ja que aquest agost seré per allà fent alguna que altra foto.
oscar440
N8
N8

Post by oscar440 »

wefer wrote:
oscar440 wrote:On puc aconseguir aquesta autorització?
Salutacions.
A mi també m'interessa molt aquesta autorització, ja que aquest agost seré per allà fent alguna que altra foto.
Bernat...ens podries dir on demanar aquesta autorització, si es pot fer per mail, o bé a les oficines de FGV de València, no sigui que a l´agost tanquin i no ens puguin fer l´autorització...gràcies!!!... ;) :!:

Salutacions.
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

La veritat és que qui sap on aconseguir l'autorització és en liniadelripollés :P Jo només vaig fer de comparsa xD
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

A partir de dilluns que ve els tren-tram allarguen el seu recorregut des de El Campello fins a Creueta. Així, l'enllaç entre els tramvies i els trens passarà a fer-se a Creueta. Els MAN només faran el tram Dénia-Creueta i els tren-tram faran Creueta-Mercat. Els tren-trams seran semidirectes i pararan a Creueta, La Vila Joiosa, Paradís, Venta Lanuza, El Campello, Lucentum, La Isleta, MARQ i Mercat. Entre Mercat i Venta Lanuza circularan tramvies amb parada a totes les estacions i baixadors del seu recorregut, segurament servits pels tramvies Bombardier.

Total, que en poc més d'un mes que vaig estar amb en liniadelripollés a la línia ja han posat en servei la línia a Av.Naciones i els tramvies finalitzen a Creueta. Per Tranvia Portal diuen que com que ara els MAN faran un recorregut més curt mantenint les mateixes freqüències, és possible que retirin els MAN no reformats... :roll:
tonitram
N1
N1

Post by tonitram »

La línia 4 del tram d'Alacant va desde la Porta de la Mar fins l'Avinguda de les Nacions al barri del Cap de l'Horta. EL ramal comença a la parada de Lucentum ( L3 ) i té les següents parades: Miriam Blasco, Sergio Cardell, Trident i Av. Nacions. De moment la frequencia és de 30 minuts i ja hi han hagut els primers problemes. La gent està indignada perquè per arribar al centre de la ciutat, estació de Mercat cal fer transbordament. FGV manté en servei el ramal de Porta de la Mar amb la L4 de manera que tots els usuaris del barri (uns 30.000 aproximadament) han de transbordar a Lucentum o La Isleta.
metring
Administrador

Post by metring »

Hola, tonitram, benvingut i gràcies per la teva aportació! :D
tonitram
N1
N1

Post by tonitram »

Trenscat wrote:A partir de dilluns que ve els tren-tram allarguen el seu recorregut des de El Campello fins a Creueta. Així, l'enllaç entre els tramvies i els trens passarà a fer-se a Creueta. Els MAN només faran el tram Dénia-Creueta i els tren-tram faran Creueta-Mercat. Els tren-trams seran semidirectes i pararan a Creueta, La Vila Joiosa, Paradís, Venta Lanuza, El Campello, Lucentum, La Isleta, MARQ i Mercat. Entre Mercat i Venta Lanuza circularan tramvies amb parada a totes les estacions i baixadors del seu recorregut, segurament servits pels tramvies Bombardier.

Total, que en poc més d'un mes que vaig estar amb en liniadelripollés a la línia ja han posat en servei la línia a Av.Naciones i els tramvies finalitzen a Creueta. Per Tranvia Portal diuen que com que ara els MAN faran un recorregut més curt mantenint les mateixes freqüències, és possible que retirin els MAN no reformats... :roll:
Ahir vaig viatjar entre Mercat i Lucentum amb un tren de la Línia 3 que anava fins Venta Lanuza amb material tren-tram. Sembla que estan utilitzxant tant els tren-tram com el material de Bombardier. Un tren-tram descarrilà divendres a l'entrada dels tallers a El Campello. Va ser portada a tot color del diari Información d'ací d'Alacant.
oscar440
N8
N8

Post by oscar440 »

oscar440 wrote:
Trenscat wrote:Teòricament necessites autorització però a la majoria de llocs no et diuen res... Només a l'estació de La Marina i a Mercat ens van venir a dir alguna cosa, en el primer cas amb bastanta mala bava i educació per cert >:(
On puc aconseguir aquesta autorització?
Salutacions.
Després de recórrer tota la linia, nomès em van dir que no es podien fer fotos a l´estació de Mercado (Alacant). A Benidorm hi ha vigilància privada, però no diuen res pel tema de les fotos, la seva funció es més la de vigilància dels automotors que deixen allà estacionats.

Salutacions.
oscar440
N8
N8

Post by oscar440 »

Trenscat wrote:A partir de dilluns que ve els tren-tram allarguen el seu recorregut des de El Campello fins a Creueta. Així, l'enllaç entre els tramvies i els trens passarà a fer-se a Creueta. Els MAN només faran el tram Dénia-Creueta i els tren-tram faran Creueta-Mercat. Els tren-trams seran semidirectes i pararan a Creueta, La Vila Joiosa, Paradís, Venta Lanuza, El Campello, Lucentum, La Isleta, MARQ i Mercat. Entre Mercat i Venta Lanuza circularan tramvies amb parada a totes les estacions i baixadors del seu recorregut, segurament servits pels tramvies Bombardier.

Estació de Creueta (Vila Joiosa):

Image

Els dos MAN 2300 (2307-2310, i 2311-2312); encara funcionen:

Image

Salutacions.
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Bones fotos Òscar.

M'alegra saber que encara funcionen els dos MAN antics. De tota manera no han canviat les freqüències de pas entre Creueta i Dénia oi?
oscar440
N8
N8

Post by oscar440 »

Trenscat wrote:Bones fotos Òscar.

M'alegra saber que encara funcionen els dos MAN antics. De tota manera no han canviat les freqüències de pas entre Creueta i Dénia oi?
Gràcies. Les freqüencies de pas entre Creueta i Dénia són les mateixes que abans, nomès camvia el servei TRAM que és semiderecte desde Mercado fins a Creueta, mantenint també els mateixos horaris, que moltes vegades no es poden complir, amb retards mitjans de 15-20 minuts.

Salutacions.
andoba
N1
N1

Re: Línia Dénia-Mercado FGV

Post by andoba »

Acabe de registrar-me a la web per a poder respondre a aquest fil... M'apena molt que canvien els trens de la línia Alacant-Dènia, sóc de València però he pujat en aquests trens un parell de cops i era veritablement una experiència, potser a vosaltres que sou d'allà vos parega una tonteria però per a mí almenys, acostumat a agafar el metro i els tranvies doncs va ser bonic, es nota que té personalitat.

M'ha fet gràcia veure el tramvia blanc de la línia 6 en Alacant. :)
canalcole
N9
N9
Facebook: XavierMartinezVidal

Post by canalcole »

Mario Flores anuncia la electrificación del TRAM Benidorm-Altea para 2010

BEGOÑA ARIJA
El conseller de Infraestructuras y Transportes, Mario Flores, visitó ayer la Partida del Planet de Altea para supervisar las obras de electrificación y desdoblamiento de la línea del TRAM que transcurre de Benidorm-Altea, pasando también por L'Alfàs del Pi.
A esta cita acudieron los tres alcaldes de los municipios implicados, a quienes Flores agradeció su colaboración. El conseller señaló que las obras “van a buen ritmo” y anunció que “en la primavera del año que viene ya se podrá disponer de la electrificación hasta Altea”.
Mario Flores indicó que estas obras de renovación y electrificación de la línea, que en el caso de Benidorm a Altea afectan a un total de 8,9 kilómetros de vía, suponen un importante esfuerzo inversor para la Generalitat Valenciana. Si bien la electrificación del tramo mencionado asciende a unos 18 millones de euros, según apuntó Flores, “todo el tramo de La Marina cuenta con una inversión de 100 millones y los futuros desdoblamientos supondrán 60 millones más”.
Asimismo, el conseller de Transportes señaló que la mejora en la eficacia y agilidad de la nueva red TRAM de la provincia ha incrementado el número de usuarios, consiguiendo el objetivo de fomentar el transporte público y ganar así en sostenibilidad medioambiental. “Los usuarios de Benidorm se han incrementado en este último año en un 70% con más de 250.000 viajeros, lo que sitúa a Benidorm como la segunda estación, tras la del Mercado de Alicante, en número de usuarios”.
Según indicó Flores, los municipios de Benidorm, L'Alfàs y Altea comunicarán en menos de una hora con la Estación de RENFE de Alicante, y Flores confía en que pronto también pueda hacerlo con el futuro AVE.

TRANVÍA URBANO EN BENIDORM
El alcalde de Benidorm, Manuel Pérez Fenoll, cobró especial protagonismo, ya que en esta localidad será donde primero llegue el tranvía urbano, una actuación prevista a medio plazo para la que ya se han dado los primeros pasos para su implantación con la firma de un primer convenio entre Ayuntamiento y Conselleria, por el que se realizará un estudio para su trazado.
De momento, el trazo posible que se baraja es el que transcurriría desde la estación intermodal, ubicada en la estación de autobuses, por el Plan Armanello y conectando desde el Rincón de Loix por el centro urbano hasta llegar a la Plaza Triangular.
No obstante, Fenoll puntualizó que lo importante es que en un futuro también se comunique con los pueblos de la Comarca. “Si somos inteligentes lo que tenemos que hacer es Comarca y unirnos todos los pueblos para mejorar en infraestructuras y ser más atractivos y más competitivos turísticamente”.
El alcalde de Benidorm agradeció a la Conselleria de Transportes la “rapidez” en la mejora de la red ferroviaria y ha instado al Gobierno Central a que se acompañe con una mejora también de las carreteras, dando luz verde a la Variante de Altea.
Por último, Fenoll manifestó que la implantación del tranvía y su incorporación al centro urbano, podría ser una oportunidad clave para que se pueda desarrollar la tan esperada renovación de la Avenida Mediterraneo.
Vicente Arques, primer edil alfasino, mostró también su satisfacción ante esta renovación en la red TRAM, que contemplan diversas actuaciones en l’Alfàs entre las que destacan la creación de un ‘park & ride’, aparcamiento para vehículos particulares.

http://www.radiosirena.es/modules.php?n ... &sid=10563
437.001
N10
N10

Post by 437.001 »

andoba wrote:Acabe de registrar-me a la web per a poder respondre a aquest fil... M'apena molt que canvien els trens de la línia Alacant-Dènia, sóc de València però he pujat en aquests trens un parell de cops i era veritablement una experiència, potser a vosaltres que sou d'allà vos parega una tonteria però per a mí almenys, acostumat a agafar el metro i els tranvies doncs va ser bonic, es nota que té personalitat.

M'ha fet gràcia veure el tramvia blanc de la línia 6 en Alacant. :)
Doncs mira a mí que sóc de Tarragona però el meu besavi treballava al Carcaixent-Dénia.
Els MAN són mítics. Però s´ha de reconèixer que amb el temps i per a l´ús que pot tenir esta línia estan desfassats.
BB9200
N8
N8
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).

Post by BB9200 »

M'agradaria que amb bon estat (el museu d'Azpeitia...) es conservessin almenys 1 dels 2 únics mans que queden en estat quasi original (si no s'han retirat i desguassat ja).
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
davida
N9
N9

Post by davida »

El passat mes d'abril del 2009 hi havien 2009 2 Mans sense la última reforma, amb la caixa original.
Aleshores nomes circulaven esporadicament davant la falta de material. A finals d'abril tinc la certessa que encara circulaven puntualment en servei comercial.
BB9200
N8
N8
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).

Post by BB9200 »

Gràcies.
Tenia entès que van estar apartats un cert temps fins que als tallers de la Marina, juntament amb els cotxes del Limón Exprés, els van passar una revisió de pintura, interior... D'això fa poc, deu ser per el mes de Febrer que ho van fer. Encara així, dubto que durin massa.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Jordi Freixas

Re:

Post by Jordi Freixas »

Guigui wrote:
Mako448 wrote:A Dènia és construiria una nova estació(on he llegit que serà de l'AVE també!!!!)

[...]

I lo mijor de tot;volen fer un AVE València-Terra Mítica per la costa :)!!!
Quin serà el següent invent ferroviari, eixit d'una ment pseudo-pensadora política? L'Ave-Tram? L'Ave-Crem (AVE-Cremallera)?

:boig
Ja posats projectem també parada de l'AVE a Montserrat i a Núria xD; Monterrat Intermodal, i Núria Pirineus :riure :riure :riure
Jordi Freixas

Re:

Post by Jordi Freixas »

oscar440 wrote:

Estació de Creueta (Vila Joiosa):

Image

Els dos MAN 2300 (2307-2310, i 2311-2312); encara funcionen:

Image

Salutacions.
Jo tinc un dubte. Què passarà amb els MAN reformats un cop tota la línia estigui electrificada?
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”