Viatge a Nova York

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
JaMiRo!
N10
N10

Quina enveja!

Post by JaMiRo! »

Quina enveja, metring!!! :o ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Vox
N8
N8

Post by Vox »

Treient el cap per la finestra de l'hotel veia més banderes americanes que espanyoles en tot Madrid.
Conec bastant bé Madrid i no trovo masses banderes espanyoles. Si que hi ha, en canvi, la de la CAM per tot arreu. A la nova estació Chamartín estan cada 2 metres o així.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
U-Bahn
N7
N7

Post by U-Bahn »

Vox wrote:A la nova estació Chamartín estan cada 2 metres o així.Vox
Image
Estació de Chamartín el 30 d'abril. A la part inferior de la foto es pot veure la exagerada quantitat de banderes de la CAM.
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

U-Bahn wrote:Estació de Chamartín el 30 d'abril. A la part inferior de la foto es pot veure la exagerada quantitat de banderes de la CAM.
I tots els cotxes del metro també la porten.

Jo no m'imagino el metro de Barcelona amb tots els trens portant la senyera, la veritat :roll:

(Clar que els logogrames de "Transports Públics de Catalunya" sí ho podrien portar, com els autobusos interurbans)
orique
N9
N9

Post by orique »

UT596001 wrote:Jo no m'imagino el metro de Barcelona amb tots els trens portant la senyera, la veritat :roll:
Ui!! Encara ens dirien que som nazionalistes (sí, amb z) i que perseguim la bandera espanyola... :|
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Això que els hi diguin als de la Catalunya Nord...jo mai havia vist tantes senyeres juntes però tant poca gent parlant català...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
JaMiRo!
N10
N10

Flipant...

Post by JaMiRo! »

aarongilp wrote:Això que els hi diguin als de la Catalunya Nord...jo mai havia vist tantes senyeres juntes però tant poca gent parlant català...
Ídem. Vaig flipar la passada Setmana Santa (disculpes per l'off-topic). ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”