Viatge a Nova York
Quina enveja!
Quina enveja, metring!!!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Conec bastant bé Madrid i no trovo masses banderes espanyoles. Si que hi ha, en canvi, la de la CAM per tot arreu. A la nova estació Chamartín estan cada 2 metres o així.Treient el cap per la finestra de l'hotel veia més banderes americanes que espanyoles en tot Madrid.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
I tots els cotxes del metro també la porten.U-Bahn wrote:Estació de Chamartín el 30 d'abril. A la part inferior de la foto es pot veure la exagerada quantitat de banderes de la CAM.
Jo no m'imagino el metro de Barcelona amb tots els trens portant la senyera, la veritat
(Clar que els logogrames de "Transports Públics de Catalunya" sí ho podrien portar, com els autobusos interurbans)
Flipant...
Ídem. Vaig flipar la passada Setmana Santa (disculpes per l'off-topic).aarongilp wrote:Això que els hi diguin als de la Catalunya Nord...jo mai havia vist tantes senyeres juntes però tant poca gent parlant català...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2