Caos a BCN pels talls de llum

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
oscar440
N8
N8
Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Post by oscar440 »

metring wrote:Algú s'ha vist afectat, en quan a transports es refereix, al tall de llum, sigui en metro, FGC o Renfe?
Jo estava als FGC, línia del Vallès, en direcció a l´Autònoma (ja fa temps que no hi estudio en aquesta universitat, anava a recollir unes còpies d´uns expedients acadèmics, i em va donar per anar ahir, desprès de dos anys sense anar a l´Autònoma). Arribo a Gràcia, cap a les 11.15, i estaven les màquines cancel.ladores obertes amb el senyor de FGC dient que hi havia una averia. Per megafonia deien que aviat es restabliria el servei. l´home d´FGC en sentir el pas dels trens, fa una trucada i diu: ja poden passar. Jo vaig treure bitllet (2 zones, 1.85 euros). Baixo a l´andana cap a les 11.30 i nomès circulaven trens de la L6 (Reina Elisenda), però nomès en direcció a Sarrià. Jo ja no sabia si anar cap a Catalunya i anar amb Renfe fins a Cerdanyola-Universitat, però és que no estava segur si els busos de l´Autònoma funcionen al juliol. Finalment agafo un L6 fins a Muntaner (per anar fent camí). A les 11.55 passa el primer tren cap a Terrassa després d´aquesta averia, ple. A les 12.01 passa el meu S2 cap a Sabadell, tot ple i l´agafo. Vaig fer el viatge assegut al terra de les portes d´entrada a la unitat, tot recordant els vells temps, fins a Sant Cugat, en que es va poder baixar força gent i jo em vaig poder sentar fins a l´Autònoma. Quins records...

Pregunto: tinc dret a la devolució del bitllet (1, 85 euros), per aquesta incidència (que no és imputable a FGC)...?

Per cert, jo encara no tinc llum a casa meva (Gràcia), i pago tots els rebuts al dia...ahir per la nit cap a les 22.00 es va organitzar una "casserolada" popular i aquesta nit repetim si seguim a les fosques...

Salutacions.
metring
Administrador

Post by metring »

En principi, no tens dret a la devolució del bitllet, donat que l'incident va ser per causes al·lienes a FGC.
Guigui
Administrador

Per fer boqueta...

Post by Guigui »

Jo, feliçment, em trobava en el moment de l'apagada fent una passejadeta tranquil·la per Cefalù (Sicília), amb posterior bany a la platja inclòs. :playa Ha sigut avui, tornant, que la meva mare m'ho ha comentat, però sembla que el meu barri (Vallcarca) no n'ha quedat massa afectat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
wefer
Administrador

Post by wefer »

A les 21 hores d'avui dimarts, aquesta era la situació al meu barri:

- La zona que queda a la dreta (pujant) del Pg. de Sant Joan des de Tetuan cap amunt, que aquest migdia a les 15 continuava totalment a les fosques, va recuperant la normalitat. Tota aquesta zona ha estat 30 hores sense llum

- En canvi, per exemple, les zones al voltant de l'Av. de Gaudí, i dedueixo que d'allí cap amunt fins a la zona de Maragall, a les 21 continuaven gairebé del tot apagades, inclosos semàfors i qualsevol servei. Alguns establiments han tirat pel dret i es veien generadors llogats instal·lats al mig del carrer. En cas que ara mateix hagués tornat el llum en aquesta zona, cosa que dubto, haurien estat sense llum prop de 36 hores, encara que segurament arribaran tranquil·lament a les 48 hores sense electricitat

- La Guàrdia Urbana ha continuat regulant durant tot el dia les cruïlles principals. Aquesta nit es preveu tota la plantilla de Guàrdia Urbana i Mossos d'Esquadra al carrer, altra vegada, per evitar pillatges i robatoris.
orique
N9
N9

Post by orique »

Cada cop em fa més vergonya viure en aquest país.
Brill_13
N5
N5

Post by Brill_13 »

ppff i compte el govern ha obert un expedient informatiu...
Ja veus quina por.
REE es deu estar pixant de riure...
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

La Generalitat ha imposat multes milionàries per fets greus però no tant com aquest... així que els hi pot caure grossa.
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

victorcasta wrote:La Generalitat ha imposat multes milionàries per fets greus però no tant com aquest... així que els hi pot caure grossa.
Multes que s'han recorregut amb èxit, resultant en una reducció considerable de la quantitat a pagar, si no en la seva supressió total. O sigui, que pagaran poc i, a sobre, ens passaran el platet en la següent pujada de tarifes.

metring
Administrador

Post by metring »

Sres. i srs., a hores d'ara, els semàfors de Meridiana-Fabra i Puig, ja funcionen!!!!!!! )))2 :anim :D
wefer
Administrador

Post by wefer »

http://www.20minutos.es/
----------------------------------------------
Los vecinos cortan dos calles en Barcelona y vuelven a protestar con caceroladas

* Diez mil usuarios sin luz, pese a lo dicho por la Generalitat.
* Cacerolada del lunes contra el apagón.

Los vecinos afectados por el apagón del pasado lunes de los distritos del Eixample, Gràcia y Horta-Guinardó han salido durante la noche de este martes de nuevo a la calle para protestar por el corte de luz y la falta de información haciendo sonar cacerolas y cortando el tráfico en dos calles, en concreto el paseo Maragall y la Meridiana.

En la confluencia de las calles Antoni Maria Claret y el paseo Maragall, donde se encuentra la subestación de Fecsa-Endesa que se incendió el pasado lunes, centenares de personas cortaron el tráfico desde las 22.30 horas mientras coreaban "queremos luz".

Los afectados por el apagón comenzaron las caceroladas minutos después de las 22.00 en distintos puntos de los citados distritos de Barcelona, donde residen los 10.000 abonados de la compañía eléctrica que aún no tienen suministro eléctrico, provistos de sartenes, cacerolas, bocinas o lanzando petardos.

En la protesta, que también se llevó a cabo la noche del lunes, han participado además personas que han salido a los balcones de sus casas para hacer sonar cacerolas o sartenes.

Concentraciones

Asimismo, según informaron fuentes de la Guardia Urbana, cerca de un centenar de personas se han concentrado en la Ronda Guinardó 63, donde la compañía eléctrica Fecsa-Endesa tiene unas oficinas, en protesta contra el apagón y la falta de información.

También se concentraron afectados por el apagón de los barrios del Clot y la Sagrera en la confluencia de la avenida Meridiana y la calle Valencia, según han indicado las mismas fuentes.

Unas 10.000 familias barcelonesas pasarán una segunda noche sin luz, después de que a lo largo del día hayan recuperado el servicio los 70.000 abonados que hoy seguían afectados, gracias a la instalación de 134 grupos electrógenos en la capital catalana, ha informado la compañía Fecsa-Endesa.

La empresa seguirá trabajando a lo largo de esta noche con el objetivo de que hoy el servicio esté restablecido en toda la ciudad mediante la instalación de grupos electrógenos y el uso de líneas alternativas, así como la instalación de un transformador móvil en la subestación eléctrica de Maragall.

Durante la mañana de este martes se ha ido restituyendo el servicio a 30.000 de los 80.000 abonados dependientes de la subestación de Maragall que por la mañana seguían afectados.

Por la tarde, eran 50.000 los que seguían afectados, aunque antes del anochecer se ha conseguido reducir la cifra hasta los 10.000 abonados que no se librarán de pasar otra noche a oscuras.
wefer
Administrador

Post by wefer »

Ahir a la tarda/vespre vaig veure que l'autobús 50 baixava desviat pel c/ Sardenya. Els pobres usuaris dels autobusos estan deseperats últimament perquè també han anul·lat la parada de Sagrada Família perquè estan fent nova la vorera de davant de la Sagrada Família... en plena època turística i sota la qual d'aquí a poc faran els pilons del túnel de la LAV :x però això és una altre història.
La qüestió... que em vaig acostar fins el c/ Lepant i vaig veure que estava ple d'excavadores, camions de gran tonantge de transport de terres i tot tipuis de maquinària d'obres. I tot el carrer tallat i els busos 19 i 50 desviats.
Em va estranyar que tornessin a asfaltar un carrer que deu fer poc més d'un any que va ser totalment reasfaltat, i que a més està obert per un costat per fer-hi passar conduccions de telèfon. La gent s'ho mirava des dels balcons, perquè tampoc tenia res a fer sense llum ja que continuava tot apagat.
Tot plegat força esperpèntic, vaja...
Però és que la sorpresa ha vingut aquest matí quan m'he assabentat de que tot plegat era per instal·lar un cable d'alta tensió provisional des d'Arc de Triomf fins a la zona d'Hospital de Sant Pau (aprox). O sigui que estan fent una rasa (una megarasa, pel que vaig poder veure) obrint mitja Barcelona per poder abastir els barris que encara no tenen llum des d'altres estacions elèctriques de BCN.
I pregunto jo... no se'ls podia haver acudit abans de que passés aquest desastre el poder tenir línies d'emergència? Més encara... en faran a topts els barris una vegada hagi passat tot perquè no torni a passar?
En fi, que això sembla Beirut anys 80 :(

Edito: m'acabo d'assabentar de que tot aquest cable i la rasa és provisional, o sigui que una vegada acabi la reparació de la subestació, ho deixaran tot abandonat i tornarem a estar com abans.
Jo ja no puc al·lucinar més.
metring
Administrador

La sol·lució!!

Post by metring »

Nois, nois, noooois!! Acabo de caure en una cosa!!!!! No calen grups electrògens, ni la rasa del carrer Lepant, ni línia d'alta tensió. Hi ha una cosa que ens sol·lucionarà la manca d'energia elèctrica a Barcelona, i és un sistema ecològic, res a veure amb la nuclear...és La patata!!!!!!!!!!!!! Un producte assequible, a l'abast de tothom, amb el que molts a l'escola treien energia elèctrica, connectant-li uns cables. Amb uns quants quil·lets, tornem a tenir llum!!!!

:D
Mortadel·lo
N9
N9

Post by Mortadel·lo »

dimecres i per la zona d'hospital de sant pau la cosa continua sense llum, excepte on s'han posat grups electrògens (que si no no podria escriure això jo :D )
ES PELIGROSO ASOMARSE
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

Volem l'avaria pel litoral
8-)

orique
N9
N9

Post by orique »

Volem els responsables al fons del litoral. :twisted:
wefer
Administrador

Post by wefer »

us escric des del mobil. el meu barri tirna a estar a les fosques des de fa 6 hores. Els mitjans diuen q sesta restablint el servei pero no es cert. els q teniem llum ens hem qedat a les fosqes altra cop. la gent esta molt emprenyada. els bars estan ocupant les voreres. els semafors tornen a estar apagats.
esperem q la cosa sarregli aviat, pq si no es posible q hi hagi una nit moguda.
a la L2 tambe hi ha hagut merder, no en se la rao. suma y sigue.
salutacions des de la zona 0
metring
Administrador

Post by metring »

Quin horror, això ja és indignant!!!!

P.D.: ja es pot accedir de nou al fòrum des del mòbil?
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

i l'AVE dièsel pel litoral.
orique wrote:Volem els responsables al fons del litoral. :twisted:
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
wefer
Administrador

Post by wefer »

Santa Endesa ens ha escoltat, i la llum ens ha tornat
amb devoció demanem, que aguanti fins que sopem
i si tenim el privilegi de tenir llum tota la nit
no cometrem el sacrilegi... de penjar algun mal... directiu d'Endesa.

Salutacions des de la SaFa. :roll:
metring
Administrador

Post by metring »

Nois, els semàfors de M-F i P, un altre cop sense funcionar, i crec que hi ha manifestació, perquè elñs xiulets sonen a musica protesta.
Post Reply

Return to “Transport en general / Transporte en general”