Jo estava als FGC, línia del Vallès, en direcció a l´Autònoma (ja fa temps que no hi estudio en aquesta universitat, anava a recollir unes còpies d´uns expedients acadèmics, i em va donar per anar ahir, desprès de dos anys sense anar a l´Autònoma). Arribo a Gràcia, cap a les 11.15, i estaven les màquines cancel.ladores obertes amb el senyor de FGC dient que hi havia una averia. Per megafonia deien que aviat es restabliria el servei. l´home d´FGC en sentir el pas dels trens, fa una trucada i diu: ja poden passar. Jo vaig treure bitllet (2 zones, 1.85 euros). Baixo a l´andana cap a les 11.30 i nomès circulaven trens de la L6 (Reina Elisenda), però nomès en direcció a Sarrià. Jo ja no sabia si anar cap a Catalunya i anar amb Renfe fins a Cerdanyola-Universitat, però és que no estava segur si els busos de l´Autònoma funcionen al juliol. Finalment agafo un L6 fins a Muntaner (per anar fent camí). A les 11.55 passa el primer tren cap a Terrassa després d´aquesta averia, ple. A les 12.01 passa el meu S2 cap a Sabadell, tot ple i l´agafo. Vaig fer el viatge assegut al terra de les portes d´entrada a la unitat, tot recordant els vells temps, fins a Sant Cugat, en que es va poder baixar força gent i jo em vaig poder sentar fins a l´Autònoma. Quins records...metring wrote:Algú s'ha vist afectat, en quan a transports es refereix, al tall de llum, sigui en metro, FGC o Renfe?
Pregunto: tinc dret a la devolució del bitllet (1, 85 euros), per aquesta incidència (que no és imputable a FGC)...?
Per cert, jo encara no tinc llum a casa meva (Gràcia), i pago tots els rebuts al dia...ahir per la nit cap a les 22.00 es va organitzar una "casserolada" popular i aquesta nit repetim si seguim a les fosques...
Salutacions.