TMB descarta aire condicionat al metro
Sí la temperatura recomendada per la Generalitat és de 25 graus,com és possible que els ferrocarrils que controla la Generalitat,els seus trens,l'aire acondicionat estigui a menys de 25º?Perqué a les 213 té tela,aquest estiu sempre que m'ha tocat una 213,he acabat gelat.
I desprès als seus anuncis'Posa la temperatura a 25º',peró si ells no ho fan amb els aires acondicionats que sòn seus.
I desprès als seus anuncis'Posa la temperatura a 25º',peró si ells no ho fan amb els aires acondicionats que sòn seus.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Xerrameca de cara a la galeria
Més grotesc va ser un episodi recent a la sala de premsa del Palau de la Generalitat, amb el propi conseller Baltasar. Abans que res, un periodista va preguntar-li per què hi havia l'aire condicionat a tot drap si la Generalitat pretenia implantar els 25 graus a totes les seves dependències. Una cara de polític com un pebrot, un subaltern que va sortir disparat de la sala i, al cap de poc, l'aire condicionat apagat.Mako448 wrote:Sí la temperatura recomendada per la Generalitat és de 25 graus,com és possible que els ferrocarrils que controla la Generalitat,els seus trens,l'aire acondicionat estigui a menys de 25º?Perqué a les 213 té tela,aquest estiu sempre que m'ha tocat una 213,he acabat gelat.
I desprès als seus anuncis'Posa la temperatura a 25º',peró si ells no ho fan amb els aires acondicionats que sòn seus.
Amb numerets com aquest, com volen que ens els creguem?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Estrella_de_Galicia
- N6
- Posts: 288
- Joined: Thursday 02/02/2006 17:28
- Location: /dev/null
- Contact:
Re: Pels 25 graus
aixó es totalment correcte, però també influix molt el tema de l'humitat en el ambient... ¿s'en diu "xafugor"?Guigui wrote:Responent col·lectivament als últims missatges, vull recordar-vos que 25 graus no són, ni de bon tros, una temperatura on hom es desmaiï de calor ni comencin a brollar sucs corporals pels porus. Al contrari, és una temperatura molt agradable per anar en màniga curta.
Saludos
Pedro Aguilar
Pedro Aguilar
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: L'aire condicional als 4000
Carai, quin recull mes exaustiu de les olors que es poden sentir al metro. Ara, te'n deixes una que si be no resulta especialment desagradable, si que es molt nociva pel cos: La típica pudor a "frenos cremats", que en realitat es la pudor del recobriment d'AMIANT que tenen els frenos.Trytasa Baldaquino wrote:(...)sinò el recull de olors/pudors que hi trobem, des de les clàssiques de tabac, a fritanga i a carajillo fins a les habituals després d'una jornada de treball com la suor àcida i la pudor a aixella, passant per les eminentment brutes com el flaire a suor del dia anterior, a engonal o directament, pudor a cul.(...)
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: L'aire condicional als 4000
Fa anys que es van eliminar de tots els trens del metro, les sapates fetes amb amiant. Les que equipen ara, tot i que duren menys, son del tot inoqües.Ecomobisostrans wrote: Ara, te'n deixes una que si be no resulta especialment desagradable, si que es molt nociva pel cos: La típica pudor a "frenos cremats", que en realitat es la pudor del recobriment d'AMIANT que tenen els frenos.
Al metro no fa falta aire acondicionat!!!!
(axi que ve a continuacio sem va ocorrer davant del ventilador de casa!!)
només fa falta una bona ventilacio i que l'aire estigui en moviment, que no sigui un aire que no es mou. Per exemple, tu quan estas davant d'un ventilador notes un cert aire fresc i no es pas aire acondicionat, són unes pales que van giran que l'únic que fan és agafar aire i moure'l produint corrents d'aire.
Doncs al metro només caldria fer el mateix, sense haver de posar vantiladors, només fent funcionar els sistemes de ventilació que sempre tenen apagats
(axi que ve a continuacio sem va ocorrer davant del ventilador de casa!!)
només fa falta una bona ventilacio i que l'aire estigui en moviment, que no sigui un aire que no es mou. Per exemple, tu quan estas davant d'un ventilador notes un cert aire fresc i no es pas aire acondicionat, són unes pales que van giran que l'únic que fan és agafar aire i moure'l produint corrents d'aire.
Doncs al metro només caldria fer el mateix, sense haver de posar vantiladors, només fent funcionar els sistemes de ventilació que sempre tenen apagats
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: L'aire condicional als 4000
Que la gent Vegi fantasmes és "relativament comú", però n'Ecomobisostrans "olora fantasmes"!El LLOP wrote:Fa anys que es van eliminar de tots els trens del metro, les sapates fetes amb amiant. Les que equipen ara, tot i que duren menys, son del tot inoqües.Ecomobisostrans wrote: Ara, te'n deixes una que si be no resulta especialment desagradable, si que es molt nociva pel cos: La típica pudor a "frenos cremats", que en realitat es la pudor del recobriment d'AMIANT que tenen els frenos.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N6
- Posts: 180
- Joined: Sunday 31/12/2006 17:23
- Location: Esquerra de l'Eixample
Que corri l'aire
Coincideixo totalment amb en Wefer, ara com ara posar aire condicionat a les andanes potser fóra exagerat però les temperatures actuals del es estacions són bastant insostenibles. L'aire calent dels trens (i de les taquilles dels caps d'estació) acaben generant un microclima tropical molt adeqüat per ballar temes de Carlinhos Brown però poc per passar-hi ni un minut. O milloren la ventilació o sortirem al "Bany Maria".
Amb la tracció sang això no passava
- faristol
- N8
- Posts: 769
- Joined: Friday 05/01/2007 20:20
- Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.
El problema amic baró es que amb aquest "clima tropical" que descrius i que es real, es sua, si l'espera es llarga el degoteix d'aigua al cos es major i llavors es quant be un metro gèlid i aquella mullena pel cos fa que la sensació de fred sigui amplificada, resultat refredat tonto d'estiu o quedar com amb mal cos una bona estona.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Ventilació natural
El meu pare explica que abans, la temperatura a les andanes era tal que a l'hivern s'hi estava calentó i a l'estiu fresquet. Ja sé que des d'aleshores la xarxa s'ha ampliat considerablement, cosa que pot haver afectat els fluxos d'aire pels túnels, però em fa molt l'efecte de que últimament només es miren els aparells tecnològics en lloc dels sistemes tradicionals de ventilació. Segur que hi podrien fer força més (o no, ja que les noves estacions segur que han estat construïdes deixant de banda qualsevol criteri en aquest sentit).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Aire condicionat a trens, convecció forçada a estacions
Sobre això de l'aire condicionat als trens, no sé què està passant amb els 4000, que gairebé tots els que agafo últimament no en tenen, i no es pot aguantar la calda que fa!!!! S'estaran espatllant en cadena? O seguiran les directrius de El Corte Inglés, i per a el metro "Ya es otoño"?JaMiRo! wrote:Hola!
Als trens, aire condicionat (si bé utilitzat amb criteris raonables, no en plan nevera)...
Les 213 a primera hora del matí són neveres.El passat 9 d'agost anant en un R5 de Sant Andreu de la Barca a Barcelona em vaig gelar i vaig estar a punt de pillar un encostipat,mare meva tenia ganes de fins i tot baixar-me del tren.
Feia 19º al carrer,ja que eren les 9 i pico del matí i dins la 213 feia com a màxim 15º,i desprès els de la Generalitat dient que l'aire ha d'estar com a mìnim uns 25º ,sí senyor,i els seus ferrocarrils els posa a 15º.
Les 213 sí que són neveres de veritat.
Feia 19º al carrer,ja que eren les 9 i pico del matí i dins la 213 feia com a màxim 15º,i desprès els de la Generalitat dient que l'aire ha d'estar com a mìnim uns 25º ,sí senyor,i els seus ferrocarrils els posa a 15º.
Les 213 sí que són neveres de veritat.
Jo havia de dur jaqueta quan anava a fer els exàmens de juny només pel tren.Mako448 wrote:Les 213 a primera hora del matí són neveres.El passat 9 d'agost anant en un R5 de Sant Andreu de la Barca a Barcelona em vaig gelar i vaig estar a punt de pillar un encostipat,mare meva tenia ganes de fins i tot baixar-me del tren.
Feia 19º al carrer,ja que eren les 9 i pico del matí i dins la 213 feia com a màxim 15º,i desprès els de la Generalitat dient que l'aire ha d'estar com a mìnim uns 25º ,sí senyor,i els seus ferrocarrils els posa a 15º.
Les 213 sí que són neveres de veritat.
Pues l'altre dia a la L4 a l'estació de Passeig de Gràcia estava l'aire acondicionat a tota marxa
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Sí, vaig pensar si era jo que estava destemplat o bé deuría ser una prova de TMB?Guigui wrote:A l'estaciósortrens wrote:Pues l'altre dia a la L4 a l'estació de Passeig de Gràcia estava l'aire acondicionat a tota marxa
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No seran tan bestiotes
És que si era aire condicionat, caldria preguntar a determinat partit què se li ha perdut manant a l'ajuntament, a no ser que sigui la seva forma de solidaritzar-se amb els okupes...George85 wrote:No crec que sigui aire acondicionat, si no més bé simplement ventilació forçada.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.