El traspàs de rodalies només comportaria la gestió dels horaris i, previ hipotètic concurs públic, també la del material rodant. Però la infraestructrura sempre quedaria en mans d'Adif i, per tant, també la construcció d'estacions noves.subwayworld wrote:El traspàs de rodalies a la generalitat seria un error. Hi hauria una estació cada pocs metros, intentarien fer algu tipo "metro del Maresme" o "metro del baix Garraf". Em refereixo que si ho volen unir tot, aquests perdrien les seves "esencies" i tot funcionaria igual. Seria un error.
Resum de les futures estacions de rodalies de BCN
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No confonguem els termes
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- subwayworld
- N3
- Posts: 33
- Joined: Tuesday 10/07/2007 18:33
- Location: Badalona-Pep Ventura
- Contact:
Tens raó, se men va anar la olla.
El que cal a rodalies son diners, nous tunel tant per rodalies, regional i alta velocitat i que no tot passi per sants, per que avui dia ja esta saturada, el mateix que va passar am Pl. Catalunya, sinó fer noves estacions grans per descentralitzaro.
Us heu fixat que sempre acavem parlant de el traspàs de Rodalies?
Visiteu: http://www.subwayworld.galeon.com
El que cal a rodalies son diners, nous tunel tant per rodalies, regional i alta velocitat i que no tot passi per sants, per que avui dia ja esta saturada, el mateix que va passar am Pl. Catalunya, sinó fer noves estacions grans per descentralitzaro.
Us heu fixat que sempre acavem parlant de el traspàs de Rodalies?
Visiteu: http://www.subwayworld.galeon.com
- subwayworld
- N3
- Posts: 33
- Joined: Tuesday 10/07/2007 18:33
- Location: Badalona-Pep Ventura
- Contact: