Ripoll - Puigcerdà amb la via en bon estat: 440 vs Civia
Com ja vaig comentar en un altre fil, al perdre una conseció, l'antic concesionari ha de vendre/traspassar el material i treballadors al nou.entfe001 wrote:Bé, l'amenaça de la Generalitat només haurà causat atacs de riure perquè a mig termini no veig a ningú capaç d'encarregar-se del servei de Rodalies Renfe.
O és que FGC ja té encarregats 200 trens de tracció elèctrica i ample ibèric?
No n'estic del tot segur, però la cosa aniria més o menys així.
- Proastiakos
- N5
- Posts: 147
- Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
- Location: Badalona
I només per curiositat, ens podria fer 5 cèntims dels aspectes més importants de la legislació ferroviària europea si no li és molèstia qualsevol??fantito wrote:I, entre altres coses, de les rodalies de Barcelona sols se'n pot fer càrrec una Operadora Ferroviària com cal, i per ara els FGC no són operadora ferroviària doncs no compelixen ni el més mínim punt de la legislació ferroviària europea.entfe001 wrote:Bé, l'amenaça de la Generalitat només haurà causat atacs de riure perquè a mig termini no veig a ningú capaç d'encarregar-se del servei de Rodalies Renfe.
O és que FGC ja té encarregats 200 trens de tracció elèctrica i ample ibèric?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No exactament. La liberalització és obligatòria a partir del 2010 i, de moment, només per al trànsit internacional. En la seva totalitat, és voluntària ara mateix.Jordi Freixas wrote:Però la liberalització és a partir del 2010.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Aquesta foto i aquestes dues altres són impressionants...
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Ripoll - Puigcerdà amb la via en bon estat: 440 vs Civia
Aixi antigament havien circulat Talgo's per el transpirinenc? Mira que fa anys que visc a osona pero mai he vist un Talgo des que tinc raó d'us per aqui. Curiositats de la vida.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Ripoll - Puigcerdà amb la via en bon estat: 440 vs Civia
Diria que van durar poquisim
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Ripoll - Puigcerdà amb la via en bon estat: 440 vs Civia
Només van ser en dues ocasions: un TIIIRD i un Pendular. Van ser fletats (tipus xàrter) per diverses associacions (sindicats, ajuntaments de la zona...) precisament per a reivindicar la posada en servei d'un tren de veritat tot demostrant que es podia fer. Després renfe no va permètre aquest tipus d'actes (fer servir els seus trens per picar la cresta a l'empresa).
Salut !!
Salut !!
UT440_132M wrote:Aixi antigament havien circulat Talgo's per el transpirinenc? Mira que fa anys que visc a osona pero mai he vist un Talgo des que tinc raó d'us per aqui. Curiositats de la vida.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Ripoll - Puigcerdà amb la via en bon estat: 440 vs Civia
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Ripoll - Puigcerdà amb la via en bon estat: 440 vs Civia
Aprofito aquest tema per dir un rumor que m'ha arribat, no se si ja s'ha dit en un altre tema, i es que sembla ser que el 1 d'abril es tancarà el tram Ribes Puigcerdà per les obres de renovació. Es diu que durant 2 anys...
ull amb l'alternativa per carretera que pot ser de cine!
ull amb l'alternativa per carretera que pot ser de cine!
Re: Ripoll - Puigcerdà amb la via en bon estat: 440 vs Civia
Que l'1 d'abril es tanqui de Ribes a Puigcerdà es molt probable i que les obres durin 2 anys, pero l'adjudicació de la obra deia que la linia te que estar oberta, les dates les dic de memoria i son aproximades, juliol-agost, semana santa i del pont de la purissima a Reis. Per tant tindrem talls de 3-4 meses i obertura 1-2 mesos durant 2 anys.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Obres, tancament?
Per molt que cerqui a Internet, no hi ha manera de trobar cap notícia al respecte. I això que estem a quinze dies de la suposada tancada.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Ripoll - Puigcerdà amb la via en bon estat: 440 vs Civia
O que es facin les obres per trams per poder renovar completament el tram a temps per a l'obertura establerta.davida wrote:Que l'1 d'abril es tanqui de Ribes a Puigcerdà es molt probable i que les obres durin 2 anys, pero l'adjudicació de la obra deia que la linia te que estar oberta, les dates les dic de memoria i son aproximades, juliol-agost, semana santa i del pont de la purissima a Reis. Per tant tindrem talls de 3-4 meses i obertura 1-2 mesos durant 2 anys.
Re: Ripoll - Puigcerdà amb la via en bon estat: 440 vs Civia
Bona tarda.
Aquesta tarda, vora les quatre, ha passat per Vic, direcció Ripoll, una locomotora 269 amb un tren de vagons, crec que carregats de carrils (no he pogut veure'ls bé)
Imagino que es tracta de material per continuar la renovació del tram Ribes-Puigcerdà.
Ignoro si és primer tren del any, o si ja han pujat altres trens de material.
Aquesta tarda, vora les quatre, ha passat per Vic, direcció Ripoll, una locomotora 269 amb un tren de vagons, crec que carregats de carrils (no he pogut veure'ls bé)
Imagino que es tracta de material per continuar la renovació del tram Ribes-Puigcerdà.
Ignoro si és primer tren del any, o si ja han pujat altres trens de material.
Re: Obres, tancament?
Tampoc et sorprengui tant: el tall de línies de Rodalies de l'estiu passat es va anunciar a menys d'una setmana de fer-se efectiu (si bé aquí ens assabentàrem abans), i en d'altres casos, com el el passat dia del tren a vapor de Valls, a menys de 24 hores d'un pla alternatiu al Clot no sabien encara si els regionals cap al sud passarien per aquesta estació o no.Guigui wrote:Per molt que cerqui a Internet, no hi ha manera de trobar cap notícia al respecte. I això que estem a quinze dies de la suposada tancada.