Unitats 440 i 470 acoplades a la línia Barcelona - Cerbère
Unitats 440 i 470 acoplades a la línia Barcelona - Cerbère
Aquesta nit, l'últim regional amb destinació Barcelona, procedent de Cerbère, s'ha fet amb una 440 més una 470. La veritat és que és el primer cop que veig dues unitats diferents fent un servei a la línia de Girona. la 470 si no recordo malament era la 071.
Divendres vaig veure una doble similar fent un REG procedent de Tarragona o Reus, cap a les 9:30 a Sants. La veritat és que em va sobtar. I veure una 470 per Girona fent regionals no tan sols em sobta si no que m'alegro, perquè una mica en certa manera millora el confort (només una mica).
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Un estiu vaig fer un tarragona-Barcelona amb un teòric Catalunya Exprés procedent de Tortosa. Circulava amb doble composició d'unitats 470+440R. Com "casualment" la 470 circulava amb fins i tot gent dreta me'n vaig anar a la 440R amb sabor a estafa però assegut amb possibilitat d'estirar-se del tot.
- genissimon
- N10
Desgraciadament i degut a l'escassetat d'unitats 470 (que no són més que 440 reformades per a regionals) els reforços i dobles composicions es solen fer amb 440R (que no són més que 440 reformades per a rodalies). I no és exclusiu d'aquestes latituds. A tranvia hi ha un usuari que sempre es queixa dels regionals Madrid-Vitoria/Gasteiz (5h30') i Madrid-León (4h30'), amb doble de 470+440R o, més impresentablement, amb doble de 440R.
Salut !!
Salut !!
Deixant de banda que si per aquest usuari fos a Catalunya aniriem amb Mikado's i cotxes Costa per a tots i cadascun dels serveis de tren, el que és cert és la falta crònica de trens elèctrics a RENFE. Per això em va extranyar veure serveis REG en doble en els quals una de les unitats sigui una 470.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
aarongilp wrote:Deixant de banda que si per aquest usuari fos a Catalunya aniriem amb Mikado's i cotxes Costa per a tots i cadascun dels serveis de tren, el que és cert és la falta crònica de trens elèctrics a RENFE. Per això em va extranyar veure serveis REG en doble en els quals una de les unitats sigui una 470.
Supongo que ese usuario también es quien si por el fuese todos los Civia estarían en el chatarrero, ¿no?
- wefer
- Administrador
Com a suburbi marginal, més concretamentorique wrote:No tindriem tren, parlariem en castellà i formariem part de la Comunitat de Madrid...
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- wefer
- Administrador
Una cosa com "El ruedo" de la M-30, més o menys...594-001-0 wrote:Más marginal que Pitis?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Unitats 440 i 470 acoplades a la línia Barcelona - Cerbè
Procedent de Cerberè?Sí procedia de Cerbere,peró en servei de passatgers ho feia desde Portbou.jlr wrote:Aquesta nit, l'últim regional amb destinació Barcelona, procedent de Cerbère, s'ha fet amb una 440 més una 470. La veritat és que és el primer cop que veig dues unitats diferents fent un servei a la línia de Girona. la 470 si no recordo malament era la 071.
- genissimon
- N10
594-001-0 wrote:aarongilp wrote:Deixant de banda que si per aquest usuari fos a Catalunya aniriem amb Mikado's i cotxes Costa per a tots i cadascun dels serveis de tren, el que és cert és la falta crònica de trens elèctrics a RENFE. Per això em va extranyar veure serveis REG en doble en els quals una de les unitats sigui una 470.
Supongo que ese usuario también es quien si por el fuese todos los Civia estarían en el chatarrero, ¿no?
Vaig abandonar Tranvía Portal fart d'ell, si us plau no convertim això en un monogràfic de la seva figura...