victorcasta wrote:hi ha Civies que van fins a Blanes i Maçanet.
Fins a Calella sí però fins a Blanes i Maçanet?
Jo he anat a Maçanet en Civia...aarongilp wrote:Si per aquelles coses quan torni de Terrassa a finals d'Agost enxampo un Civia fent un Maçanet, em faig tot el trajecte encara que hagi d'esperar una hora allí per a fer el transbord.
TorracollonsJaMiRo! wrote:Jo he anat a Maçanet en Civia...aarongilp wrote:Si per aquelles coses quan torni de Terrassa a finals d'Agost enxampo un Civia fent un Maçanet, em faig tot el trajecte encara que hagi d'esperar una hora allí per a fer el transbord.
Això sí, en proves fins a Figueres i via Granollers...
Pues per ser nous que malament es veu l'indicador de destinació.victorcasta wrote:Demà els agafaré i aniré fins allà a dalt a fer fotos.
Les proves.
http://i77.photobucket.com/albums/j78/v ... blanes.jpg [/img]
És una qüestió de la càmera, que no és prou bona, i passa com quan fas una foto a una pantalla de tele de tub.Ecomobisostrans wrote:Pues per ser nous que malament es veu l'indicador de destinació.victorcasta wrote:Demà els agafaré i aniré fins allà a dalt a fer fotos.
Les proves.
http://i77.photobucket.com/albums/j78/v ... blanes.jpg [/img]
¡Ale, a ver quién la dice más gorda!victorcasta wrote:És una qüestió de la càmera, que no és prou bona, i passa com quan fas una foto a una pantalla de tele de tub.Ecomobisostrans wrote: Pues per ser nous que malament es veu l'indicador de destinació.
I tant... ahir mateix vaig tenir l'oportunitat d'anar en Civia des de Maçanet fins a Estació de França, i pel camí em vaig creuar amb més Civies que no pas 447.U-Bahn wrote:Fins a Calella sí però fins a Blanes i Maçanet?
Platanito wrote:¡Ale, a ver quién la dice más gorda!victorcasta wrote:És una qüestió de la càmera, que no és prou bona, i passa com quan fas una foto a una pantalla de tele de tub.Ecomobisostrans wrote: Pues per ser nous que malament es veu l'indicador de destinació.
Ni es veu malament l'indicador ni té res a veure que la càmera sigui bona o dolenta. Es tracta de que el display de LEDs pot enganyar l'ull humà però no la càmera. El nostre aparell visual és molt lent, tant que és capaç de veure un missatge on només hi ha files de LEDs que s'encenen i apaguen alternativament, així com és capaç de veure una imatge en moviment a una pantalla de tub catòdic, on en realitat es projecta una successió d'imatges fixes que es renoven mitjançant un escombrat per un feix d'electrons que és el que provoca les franges que veiem quan en fem una foto o quan filmem la pantalla amb una altra càmera.
Les fotos de displays a llocs amb prou llum sempre quedaran malament si no es tanca prou l'objectiu com per poder fer un temps d'exposició que abarqui tot el cicle d'escriptura del missatge, sense cremar la foto. Per això aquests cartells acostumen a veure's bé en fotos d'estacions i no en les d'exteriors.
En el cas d'aquesta foto completa, l'he guardat al disc dur i he comprovat que no s'han perdut les metadades que la càmera digital hi registra. Es va fer el 30 de juliol a les 11:16 amb una HP Photosmart, amb una velocitat d'obturació de 1/239 de segon (una locura per als nostre ulls), una abertura F/2,8 (la lent oberta al màxim en posició gran angular d'una càmera modesta, 8mm), un ISO 400 (equivalent a un rodet d'alta sensibilitat, d'ací el granulat que s'aprecia a la imatge) i un +0,3 d'exposició perquè quedi encara més clara del que quedaria amb aquests paràmetres. Sembla que la intenció del fotògraf era fer l'obturació el més ràpida possible, però ho ha pagat amb l'efecte estroboscòpic a l'indicador.