Seguiment de les obres Badalona-Pompeu Fabra (L2)
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Ni idea! Que porta retard es segur, ara, no se quan exactament. El que més em preocupa es l'estació.victorcasta wrote:Vaja, sembla que com que estem en període vacacional, les obres també han quedat a la meitat, no?...
Abans de l'agost tornaré a passar per la zona i faré noves fotos.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Estat de les obres a dimecres 25 de juliol:
Desde Pep Ventura, mirant cap Badalona Centre. Aquest es el tram en el que treballen desde el 16-1-2006 i en teoria el més avançat:
Sembla que han avançat una mica:
Detall:
Vist desde l'altre banda (darrere meu estaria Badalona Centre):
Ara, imatges de la futura estació Badalona Centre (L2 al 2008, L1 al 2010? i Renfe el 3627):
Les tres grans màquines que hi treballen:
Estaven col·locant aquestes peces:
Vox
Desde Pep Ventura, mirant cap Badalona Centre. Aquest es el tram en el que treballen desde el 16-1-2006 i en teoria el més avançat:
Sembla que han avançat una mica:
Detall:
Vist desde l'altre banda (darrere meu estaria Badalona Centre):
Ara, imatges de la futura estació Badalona Centre (L2 al 2008, L1 al 2010? i Renfe el 3627):
Les tres grans màquines que hi treballen:
Estaven col·locant aquestes peces:
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
De l'Ajuntament de Badalona:
El dimecres 1 d’agost comença una nova fase de les obres de prolongació de la línia 2 del Metro
El dimecres 1 d’agost s’inicia una nova fase de les obres de prolongació de la línia 2 del Metro. Es tracta d’una actuació molt important que permetrà resoldre la intersecció entre els túnels del metro i del col•lector, a la cruïlla de l’avinguda de Sant Ignasi de Loiola i el carrer de Francesc Macià.
És per aquesta raó que a partir del dia 1 d’agost es tallarà al trànsit de vehicles l’avinguda de Sant Ignasi de Loiola, entre els carrers d’Ignasi Iglesias i d’Anselm Clavé.
Així, els vehicles que pugin per l’avinguda de Sant Ignasi de Loiola, un cop travessin el carrer d’Ignasi Iglesias, s’hauran de desviar pel pas habilitat a través dels jardinets de Clavé per arribar fins al carrer de Colom. A continuació travessaran el carrer de la Creu i continuaran per Santa Bàrbara, pel nou traçat construït, fins arribar al carrer d’Anselm Clavé. A partir d’aquest punt els vehicles poden optar per seguir pel carrer Coll i Pujol o per la rambla de Sant Joan i pel carrer de Baldomer Solà.
El tall de trànsit no afecta el recorregut de cap línia d’autobús. Només la parada situada a l’alçada del carrer Ignasi Iglesias s’ha canviat d’ubicació i s’ha traslladat uns metres. Per aquesta parada passen els autobusos de les línies 1, 4 i 26. Així mateix, s’amplia el tram tallat de Francesc Macià entre Maria Cristina i fins al carrer de Latrilla/Conquesta.
Tota la zona afectada pel tall de trànsit estarà senyalitzada adequadament mitjançant senyalització vertical, horitzontal i semafòrica.
El dimecres 1 d’agost comença una nova fase de les obres de prolongació de la línia 2 del Metro
El dimecres 1 d’agost s’inicia una nova fase de les obres de prolongació de la línia 2 del Metro. Es tracta d’una actuació molt important que permetrà resoldre la intersecció entre els túnels del metro i del col•lector, a la cruïlla de l’avinguda de Sant Ignasi de Loiola i el carrer de Francesc Macià.
És per aquesta raó que a partir del dia 1 d’agost es tallarà al trànsit de vehicles l’avinguda de Sant Ignasi de Loiola, entre els carrers d’Ignasi Iglesias i d’Anselm Clavé.
Així, els vehicles que pugin per l’avinguda de Sant Ignasi de Loiola, un cop travessin el carrer d’Ignasi Iglesias, s’hauran de desviar pel pas habilitat a través dels jardinets de Clavé per arribar fins al carrer de Colom. A continuació travessaran el carrer de la Creu i continuaran per Santa Bàrbara, pel nou traçat construït, fins arribar al carrer d’Anselm Clavé. A partir d’aquest punt els vehicles poden optar per seguir pel carrer Coll i Pujol o per la rambla de Sant Joan i pel carrer de Baldomer Solà.
El tall de trànsit no afecta el recorregut de cap línia d’autobús. Només la parada situada a l’alçada del carrer Ignasi Iglesias s’ha canviat d’ubicació i s’ha traslladat uns metres. Per aquesta parada passen els autobusos de les línies 1, 4 i 26. Així mateix, s’amplia el tram tallat de Francesc Macià entre Maria Cristina i fins al carrer de Latrilla/Conquesta.
Tota la zona afectada pel tall de trànsit estarà senyalitzada adequadament mitjançant senyalització vertical, horitzontal i semafòrica.
Com a mínim
Hola!
Sí, Déu n'hi do amb el desviament que han fet...Com a mínim, ens estalviarem els malparits que, aprofitant les obres, deixen el cotxe mal estacionat per prendre's un gelat a la Lillopicó...
Salut!
Sí, Déu n'hi do amb el desviament que han fet...Com a mínim, ens estalviarem els malparits que, aprofitant les obres, deixen el cotxe mal estacionat per prendre's un gelat a la Lillopicó...
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Ostres metring, tot just anava a comentar aquest nou tall!
Reparteixen fulls informatius prop de la zona afectada i pel que veig es tracta de començar amb dos trams que fins ara no estaven del tot en obres. El més important (i el que provoca el tall) es el que ve just abans de l'entrada de l'estació venint de Pep Ventura.
L'altre es una mica abans, entre el tram llarg en obres desde el primer dia (16-1-2006) i un de petit on per ara només hi havia una máquina d'aquelles "pantalladores".
@JaMiRo!, bé, tant és perque es preferible pendre gelats al Soler Estic per portar-vos allà, que fan bones orxates, granitzats, llets merengades, gelats.. I a l'hivern uns turronets i demés meravelles que tela
Vox
Reparteixen fulls informatius prop de la zona afectada i pel que veig es tracta de començar amb dos trams que fins ara no estaven del tot en obres. El més important (i el que provoca el tall) es el que ve just abans de l'entrada de l'estació venint de Pep Ventura.
L'altre es una mica abans, entre el tram llarg en obres desde el primer dia (16-1-2006) i un de petit on per ara només hi havia una máquina d'aquelles "pantalladores".
@JaMiRo!, bé, tant és perque es preferible pendre gelats al Soler Estic per portar-vos allà, que fan bones orxates, granitzats, llets merengades, gelats.. I a l'hivern uns turronets i demés meravelles que tela
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Pot tenir la seva gràcia Tusgsal ha tirat la casa per la finestra i la gran majoria dels autobusos son nous nous o bé de no gaires anys i fa tot força goig. Llàstima dels talls per les obres del metro i de una posible reordenació de linees i freqüències (encara que em semblen bones als busos que jo faig servir).
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Avui ho comprobaré però quelcom em diu que s'han posat una mica les piles en la zona de la futura estació.
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Discutible
Bé, això és discutible...Molts autobusos que són nous ja estan tocats exteriorment, que si un far trencat, que si la carrosseria matxacada, etc.Vox wrote:Pot tenir la seva gràcia Tusgsal ha tirat la casa per la finestra i la gran majoria dels autobusos son nous nous o bé de no gaires anys i fa tot força goig.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
No tenia previst actualitzar fins passades les vacances però he volgut anar a veure el nou tall/canvi i de pas:
Aquest es el principal canvi. Han aprofitat un carrer existent i ara els cotxes pujen per allà. No està malament:
Si compareu amb una fotografia de fa uns dies veureu que ara tot això ja està en obres. De fet el tall de circulació s'ha fet per poder començar amb aquest tram:
Crec que això es nou. Just a l'entrada de la propera Badalona Centre:
La part tallada al trànsit:
Per acabar, la zona de la futura estació:
Vox
Aquest es el principal canvi. Han aprofitat un carrer existent i ara els cotxes pujen per allà. No està malament:
Si compareu amb una fotografia de fa uns dies veureu que ara tot això ja està en obres. De fet el tall de circulació s'ha fet per poder començar amb aquest tram:
Crec que això es nou. Just a l'entrada de la propera Badalona Centre:
La part tallada al trànsit:
Per acabar, la zona de la futura estació:
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Per què?
Avui he estat veient els nous talls, i les cases que van aviat a terra. A risc de semblar cazurra, realment calia enderrocar tants edificis, per construir una estació de metro? Si algú em pot contestar, li agraïria.
Hola, no sé si es per això però crec que te a veure amb l'idea de fer una gran plaça oberta a sobre. I de pas carregar-se el petit scalextric que hi havia per la zona.
Vejam si m'hi passo aquesta setmana.
Vox
Vejam si m'hi passo aquesta setmana.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- subwayworld
- N3
- Posts: 33
- Joined: Tuesday 10/07/2007 18:33
- Location: Badalona-Pep Ventura
- Contact:
En resposta a la metring he de dir k potser l`enderrocament dels edificis de la zona es debut a un ampliament de la "carretera" (que es com es coneix el carrer pels badalonins). D`això fa molts anys k sen parla pero es kom la Sagrada Familia k ningu dels presents aqui la veurà acabada. :D
Perdoneu-me per les faltes pero estic en un ciber a frança i els teclats sont molt estranys! Vaia pais!
Perdoneu-me per les faltes pero estic en un ciber a frança i els teclats sont molt estranys! Vaia pais!
A les hores, seria raonable, no tant sols per al metro.subwayworld wrote:En resposta a la metring he de dir k potser l`enderrocament dels edificis de la zona es debut a un ampliament de la "carretera" (que es com es coneix el carrer pels badalonins). D`això fa molts anys k sen parla pero es kom la Sagrada Familia k ningu dels presents aqui la veurà acabada.
Perdoneu-me per les faltes pero estic en un ciber a frança i els teclats sont molt estranys! Vaia pais!
Lo del teclat, ja em va passar a París, no en tenia ni idea que a França fossin diferents, és el sistema AZERTY, molt raro!
Avui m'hi he passat després de 10 dies de vacances.
Han tirat les cases (excepte la façana) que encara quedaven a la part superior de l'estació, les que donaven al carrer Martí Pujol, vaja. La veritat es que es veu tot força extrany, no reconeixia aquella part del carrer
El tram que es va tallar el 1 d'agost està totalment vallat i força foradat. I en quant a les obres de l'estació, doncs continuen donant la sensació que ara treballen a bon ritme.
No sé si es degut a les preses o ja estava previst així, però la diferencia amb fa només uns mesos es notable.
Vox
Han tirat les cases (excepte la façana) que encara quedaven a la part superior de l'estació, les que donaven al carrer Martí Pujol, vaja. La veritat es que es veu tot força extrany, no reconeixia aquella part del carrer
El tram que es va tallar el 1 d'agost està totalment vallat i força foradat. I en quant a les obres de l'estació, doncs continuen donant la sensació que ara treballen a bon ritme.
No sé si es degut a les preses o ja estava previst així, però la diferencia amb fa només uns mesos es notable.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Dues fotografies de les cases que han tirat a terra, a la part nord de la futura estació, les que donaven al carrer Martí Pujol. Ah! Avui ja havien tirat tambè les façanes i només en quedaven algunes a la part més propera al mar. Potser aviat no en quedarà res:
Tirant de zoom
La zona vallada que comentava ahir:
I prou. No tornaré a actualitzar fins al setembre, vejam com va tot
Vox
Tirant de zoom
La zona vallada que comentava ahir:
I prou. No tornaré a actualitzar fins al setembre, vejam com va tot
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Sostre instal·lat
Avui he vist que ja s'ha instal·lat el sostre a part del traçat al carrer de Francesc Macià...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2