Circulacions estranyes de metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Post by U-Bahn »

Potser ho farien així per mantenir el carrousel.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Sona ben estrany

Post by Guigui »

BRILL 18 wrote:Agafa el metro a Vilapiscina, funciona malament fins a Maragall, on els han fet baixar del tren i agafar un que venia direccio Horta, anava buit. han pujat fins a Horta sense parar a cap estació, i un cop a Horta a començat a fer el servei comercial normal.
Si no ho he entès malament, ha canviat de sentit a Maragall i ha fet el tram fins a Horta d'anada i tornada? No podien fer-los esperar a Maragall? També dubto molt que en tot aquell tram fos l'únic tren. Molt estrany, tot plegat...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

no se si és normal però a mi m'hagués agradat ser-hi :D
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Pep
N5
N5
Posts: 130
Joined: Thursday 26/07/2007 11:08
Location: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Post by Pep »

El LLOP escrigué:
per cert: com no em refio de la meva memòria he estat observant les fotos que tinc. No es veu gens de catenària dins d'aquest túnel, i la poca que hi ha a l'inici del túnel, unit al mal estat de la via, fa quasi impossible (recalco el quasi) la retirada d'un tren de servei en aquest "dipòsit". La raó principal es que hauria d'entrar acoblat a un altre ja que no hi ha catenària i si ja està acoblat i les cotxeres de Sant Genís tan aprop es una tonteria retirar-lo aquí. Per aixó em sembla QUASI impossible.
Hola a tots, sóc nou per aquí tot i que us llegeixo des de fa bastant.
LLOP, les fotos que has penjat de quan són? Aquesta setmana un parell de dies he estat mirant el punt en qüestió mentre esperava el metro, i a veure... catenaria en té, més ben dit, es pot veure un troç de catenària rígida que es dirigeix cap a l'apartador (cua de maniobres, entrada ex-cotxeres, com li volgueu dir), ara bé, la profunditat fins on arriba la catenària ( o la via, potser el més important) ho desconec...Així doncs, continuem amb el dubte de si la via està operativa o no. :roll: [/quote]
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

la via es molt mes profonda del que sembla aqui pots veure fins on arriba aquesta cua de maniobres, per si no es localitza be a la segona foto he marcat amb vermell la seva traÇa.



Image



Image


Tambe dir que tota la urbanitzacio i trama viaria no te res a veure de com esta ara per els obres, aixo si les cases no s'han mogut....pel be de tots.
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

Pep wrote:.....catenaria en té, més ben dit, es pot veure un troç de catenària rígida que es dirigeix cap a l'apartador (cua de maniobres, entrada ex-cotxeres, com li volgueu dir), ara bé, la profunditat fins on arriba la catenària ( o la via, potser el més important) ho desconec...
Es pot veure un tros de catenaria rigida que es comença a ficar cap als tallers però no tindrà més de 5 metres de llarg ;)
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
User avatar
Pep
N5
N5
Posts: 130
Joined: Thursday 26/07/2007 11:08
Location: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Post by Pep »

Es pot veure un tros de catenaria rigida que es comença a ficar cap als tallers però no tindrà més de 5 metres de llarg
pregunta del milió...i llavors perquè coi posen catenària??? si està pràcticament inoperativa fa que només puguin accedir convois diésel...i que jo recordi tant els 3000, 3000R, 5000....etc etc etc...són elèctrics.... :P
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Possiblement per previsió. Si en un futur volen electrificar aquest tram, probablement no hagin de tallar tensió (o no tanta estona) la línia principal.
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

Home, si vulguessin electrificar el tram, ja et dic yo que ho farien a la finalització del servei, quan no hi haguessin trens circulant.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”