Circulacions estranyes de metro
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Sona ben estrany
Si no ho he entès malament, ha canviat de sentit a Maragall i ha fet el tram fins a Horta d'anada i tornada? No podien fer-los esperar a Maragall? També dubto molt que en tot aquell tram fos l'únic tren. Molt estrany, tot plegat...BRILL 18 wrote:Agafa el metro a Vilapiscina, funciona malament fins a Maragall, on els han fet baixar del tren i agafar un que venia direccio Horta, anava buit. han pujat fins a Horta sense parar a cap estació, i un cop a Horta a començat a fer el servei comercial normal.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- Pep
- N5
- Posts: 130
- Joined: Thursday 26/07/2007 11:08
- Location: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63
Hola a tots, sóc nou per aquí tot i que us llegeixo des de fa bastant.El LLOP escrigué:
per cert: com no em refio de la meva memòria he estat observant les fotos que tinc. No es veu gens de catenària dins d'aquest túnel, i la poca que hi ha a l'inici del túnel, unit al mal estat de la via, fa quasi impossible (recalco el quasi) la retirada d'un tren de servei en aquest "dipòsit". La raó principal es que hauria d'entrar acoblat a un altre ja que no hi ha catenària i si ja està acoblat i les cotxeres de Sant Genís tan aprop es una tonteria retirar-lo aquí. Per aixó em sembla QUASI impossible.
LLOP, les fotos que has penjat de quan són? Aquesta setmana un parell de dies he estat mirant el punt en qüestió mentre esperava el metro, i a veure... catenaria en té, més ben dit, es pot veure un troç de catenària rígida que es dirigeix cap a l'apartador (cua de maniobres, entrada ex-cotxeres, com li volgueu dir), ara bé, la profunditat fins on arriba la catenària ( o la via, potser el més important) ho desconec...Així doncs, continuem amb el dubte de si la via està operativa o no. [/quote]
- faristol
- N8
- Posts: 769
- Joined: Friday 05/01/2007 20:20
- Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.
la via es molt mes profonda del que sembla aqui pots veure fins on arriba aquesta cua de maniobres, per si no es localitza be a la segona foto he marcat amb vermell la seva traÇa.
Tambe dir que tota la urbanitzacio i trama viaria no te res a veure de com esta ara per els obres, aixo si les cases no s'han mogut....pel be de tots.
Tambe dir que tota la urbanitzacio i trama viaria no te res a veure de com esta ara per els obres, aixo si les cases no s'han mogut....pel be de tots.
Es pot veure un tros de catenaria rigida que es comença a ficar cap als tallers però no tindrà més de 5 metres de llargPep wrote:.....catenaria en té, més ben dit, es pot veure un troç de catenària rígida que es dirigeix cap a l'apartador (cua de maniobres, entrada ex-cotxeres, com li volgueu dir), ara bé, la profunditat fins on arriba la catenària ( o la via, potser el més important) ho desconec...
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
- Pep
- N5
- Posts: 130
- Joined: Thursday 26/07/2007 11:08
- Location: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63
pregunta del milió...i llavors perquè coi posen catenària??? si està pràcticament inoperativa fa que només puguin accedir convois diésel...i que jo recordi tant els 3000, 3000R, 5000....etc etc etc...són elèctrics....Es pot veure un tros de catenaria rigida que es comença a ficar cap als tallers però no tindrà més de 5 metres de llarg
Home, si vulguessin electrificar el tram, ja et dic yo que ho farien a la finalització del servei, quan no hi haguessin trens circulant.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....