No sé si se n'ha parlat al fòrum o algú s'hi ha fixat...
Però a l'estació de Catalunya de la L3, al costat del Dunkin Donuts, hi ha dues màquines expenedores de TMB només per a targeta de crèdit... i em vaig preguntar què coi hi fan unes màquines expenedores de bitllets... dins del recinte tancat!!!
Qui és el lumbreras que ha decidit posar-les allà?
MAEs de TMB inútils
-
- N10
-
- N10
- wefer
- Administrador
No és massa lògic, no.
Pot tenir utilitat per quan se t'ha acabat l'abonament en aquell mateix viatge i en necessites per l'endemà. Però vaja, no sé si molta gent ho farà servir...
Pot tenir utilitat per quan se t'ha acabat l'abonament en aquell mateix viatge i en necessites per l'endemà. Però vaja, no sé si molta gent ho farà servir...
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Guigui
- Administrador
Li veig certa utilitat
Ja m'hi havia fixat alguna vegada i el que se'm va acudir en aquell moment era que podria ser útil per qui, sortint del metro, volgués comprar, sense donar massa volta, un títol per al següent viatge. Si fos una estació habitual meva, potser sí que faria servir aquella MAE...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- sigfrid440s
- N6
- Facebook: ssygger
No es fan servir
Hola!
Avui les he vist, m'he parat 10 minutets a veure si algú les feia servir (hi havia moltíssima gent, sobretot guiris) i res de res.
Personalment, penso que són inservibles...
Salut!
Avui les he vist, m'he parat 10 minutets a veure si algú les feia servir (hi havia moltíssima gent, sobretot guiris) i res de res.
Personalment, penso que són inservibles...
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2