Retencions a les carreteres
La N-260, l'única alternativa oberta a l'Alt Empordà per anar a França està totalment col·lapsada, afectant de retruc la circulació a totes les carreteres locals que hi desemboquen.
Les autoritats recomanen evitar els desplaçaments en cotxe per la comarca.
L'olor de l'incendi arriba intermitentment fins a Girona ciutat.
Les autoritats recomanen evitar els desplaçaments en cotxe per la comarca.
L'olor de l'incendi arriba intermitentment fins a Girona ciutat.
Convindria recordar -cosa que ni Catalunya Informació ni el Telenotícies han fet-, que a part de la N-260 existeixen altres carreteres per anar cap a França:entfe001 wrote:La N-260, l'única alternativa oberta a l'Alt Empordà per anar a França està totalment col·lapsada, afectant de retruc la circulació a totes les carreteres locals que hi desemboquen.
- per Costoja (encara que per accedir-hi cal passar per una zona una mica massa propera a la zona afectada, de manera que no seria del tot recomanable)
- pel Coll d'Ares (C-38). Aquesta és una prou bona opció per qui es vulgui estalviar les cues de la N-260 a Portbou, i a més cau lluny de la zona afectada.
Crec que seria interessant que els mitjans de comunicació fossin una mica més que una simple màquina de difusió automàtica dels comunicats de premsa de torn.
Del Diari de Girona:
Diari de Girona wrote:El tall a la N-II i a l´AP-7 causa un col·lapse de trànsit
J.B.L., FIGUERES.
El foc va obligar a tallar el trànsit des del migdia a la N-II i l´autopista AP-7 en els dos sentits, fet que va provocar cues de fins a una vintena de quilòmetres per arribar a França a través de la N-260 i la C-260. Els vehicles que viatjaven en sentit sud per l'autopista no podien entrar a Catalunya i havien de girar cua abans d'arribar a l'Estat espanyol mentre que els que circulaven en sentit nord eren desviats per la sortida de Figueres Sud. Tampoc es podia circular per la carretera GI-602 entre Campmany i la cruïlla de la N-II, ni per la GI-6026 de Vilamaniscle a Viladamat, ni per d´altres vies locals.
L´AP-7 es va tancar al trànsit entre la sortida de Figueres Sud i la frontera francesa mentre que la N-II, entre Pont de Molins i el nord de Campmany. L'alternativa a l'AP-7 i la N-II per als turismes era la N-260 i la C-260 que va cap a Portbou per arribar a França. Aquestes eren les vies entre Vilajuïga i Portbou juntament amb la N-II a Vilamalla que registraven les principals retencions, que van arribar a una vintena de quilòmetres a mitja tarda, segons el Servei Català de Trànsit. Les cues es van veure incrementades per situacions com un xoc entre un cotxe i un camió a l´enllaç entre l´AP-7 Figueres Sud i la N-II.
Pel que fa als camions, s'havien d'aturar a Vilamalla els que es dirigien en sentit França mentre que havien de parar a la Jonquera els que anaven en sentit Figueres. Un cop estabilitzat el foc, els Mossos d´Esquadra van obrir el pas per l´AP-7 al voltant de les nou del vespre, però amb restricció per als camions en sentit nord. La consellera d´Interior, Montserrat Tura, va explicar que el pas de vehicles es va permetre des del moment en què es va estabilitzar el flanc dret del foc mentre que l´esquerre quedava lluny de l´autopista.
Tura va afirmar que els vehicles van anar acompanyats per personal d´emergències però va advertir que era una mesura provisional per reduir el col·lapse circulatori. En tancar aquesta edició, la N-II seguia tancada mentre que l´AP-7 es mantenia oberta. El Servei Català de Trànsit va informar que les retencions s´havien acabat, i ja s´havien retirat la restriccions de circular camions per l´AP-7.
L'incendi d'un vehicle fa que tornin a tallar l'AP-7
M. P.. Masdenverge
Els conductors de l'AP-7 van tornar a suportar ahir al matí les retencions que van provocar dos accidents. A tres quarts de vuit, una Mercedes Vito alemanya va perdre el cofre d'equipatge quan circulava a l'altura del terme de Masdenverge. A les vuit, l'autopista va quedar tallada en sentit València i no va recuperar la normalitat fins a les deu. El vehicle sinistrat va encendre's i va quedar totalment calcinat. Quatre vehicles més van topar i es van registrar dos ferits lleus. L'incident, a més, va provocar un incendi de 250 m² de matolls al marge de l'autopista.
A dos quarts de deu, es va registrar un altre accident a Amposta, amb tres vehicles implicats i dos ferides lleus. La via, però, no va resultar afectada.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2022701
M. P.. Masdenverge
Els conductors de l'AP-7 van tornar a suportar ahir al matí les retencions que van provocar dos accidents. A tres quarts de vuit, una Mercedes Vito alemanya va perdre el cofre d'equipatge quan circulava a l'altura del terme de Masdenverge. A les vuit, l'autopista va quedar tallada en sentit València i no va recuperar la normalitat fins a les deu. El vehicle sinistrat va encendre's i va quedar totalment calcinat. Quatre vehicles més van topar i es van registrar dos ferits lleus. L'incident, a més, va provocar un incendi de 250 m² de matolls al marge de l'autopista.
A dos quarts de deu, es va registrar un altre accident a Amposta, amb tres vehicles implicats i dos ferides lleus. La via, però, no va resultar afectada.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2022701
Cues de quinze quilòmetres a l'AP-7, a Tarragona
EL PUNT. Barcelona.
L'autopista AP-7, al peatge de Tarragona, va registrar ahir a la tarda retencions de fins a quinze quilòmetres coincidint amb la sortida del llarg pont. A la mateixa AP-7, a Ulldecona, hi va haver retencions de tres quilòmetres.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2022782
EL PUNT. Barcelona.
L'autopista AP-7, al peatge de Tarragona, va registrar ahir a la tarda retencions de fins a quinze quilòmetres coincidint amb la sortida del llarg pont. A la mateixa AP-7, a Ulldecona, hi va haver retencions de tres quilòmetres.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2022782
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
http://www.avui.cat/
--------------------------------------
Cues per anar a la costa en un dels dies amb menys sol de tot l'estiu
La AP-7 i les principals carreteres de la Costa Brava, les més afectades Retencions a la Jonquera
Redacció
L'inici del cap de setmana amb més catalans de vacances es va saldar amb retencions i cues de vehicles a les carreteres. En aquesta ocasió els principals focus de problemes van ser la AP-7 i les carreteres que donen accés a les platges, tant al sud, a la Costa Daurada, com al nord, a la Costa Brava.
Paradoxalment, el cap de setmana amb menys sol de tot l'estiu les carreteres d'accés a les platges van patir retencions i trànsit lent durant bona part del matí. I és que bona part dels 500.000 vehicles que van sortir de Barcelona en l'operació de l'1 d'agost estaven repartits per tot el territori aquest cap de setmana.
La C-31, entre Palamós i Platja d'Aro, va registrar problemes durant bona part de la jornada, agreujats en algun moment per la pluja que va caure. També la C-260 va patir retencions durant set quilòmetres en diferents trams a Castelló d'Empúries i Vila-sacra.
Com sempre, però, la via amb més problemes va ser la AP-7 en els diferents peatges troncals que té en el seu recorregut. A banda dels desplaçaments interns, aquest és un cap de setmana en què molts europeus que han viatjat a Espanya tornen als seus països. Això va provocar que hi hagués cues en els dos sentits de la circulació. Al peatge de Tarragona s'hi van arribar a produir uns set quilòmetres de cua en direcció sud i trànsit lent cap a Barcelona.
A la banda gironina de la mateixa via també hi va haver problemes, al pas per Girona ciutat, amb set quilòmetres en direcció a França, i a la Jonquera, amb tres quilòmetres en el mateix sentit. A més a més, a primera hora de la tarda es va haver de tallar durant uns minuts la C-55 a l'alçada de Castellgalí a causa del col·lapse per un accident.
D'altra banda, durant la matinada de divendres a dissabte, un jove de 26 anys va morir a causa d'un accident de trànsit a la C-352, a l'alçada de la Roca del Vallès. El jove conduïa un Audi A-3 que va sortir de la carretera per causes que es desconeixen i va acabar bolcant. Més sort va tenir un agent dels Mossos d'Esquadra, que quasi va ser envestit per una conductora que pretenia saltar-se un control d'alcoholèmia. La noia, de 22 anys, que tenia el carnet des de fa cinc mesos, va donar positiu, però no va ser detinguda.
--------------------------------------
Cues per anar a la costa en un dels dies amb menys sol de tot l'estiu
La AP-7 i les principals carreteres de la Costa Brava, les més afectades Retencions a la Jonquera
Redacció
L'inici del cap de setmana amb més catalans de vacances es va saldar amb retencions i cues de vehicles a les carreteres. En aquesta ocasió els principals focus de problemes van ser la AP-7 i les carreteres que donen accés a les platges, tant al sud, a la Costa Daurada, com al nord, a la Costa Brava.
Paradoxalment, el cap de setmana amb menys sol de tot l'estiu les carreteres d'accés a les platges van patir retencions i trànsit lent durant bona part del matí. I és que bona part dels 500.000 vehicles que van sortir de Barcelona en l'operació de l'1 d'agost estaven repartits per tot el territori aquest cap de setmana.
La C-31, entre Palamós i Platja d'Aro, va registrar problemes durant bona part de la jornada, agreujats en algun moment per la pluja que va caure. També la C-260 va patir retencions durant set quilòmetres en diferents trams a Castelló d'Empúries i Vila-sacra.
Com sempre, però, la via amb més problemes va ser la AP-7 en els diferents peatges troncals que té en el seu recorregut. A banda dels desplaçaments interns, aquest és un cap de setmana en què molts europeus que han viatjat a Espanya tornen als seus països. Això va provocar que hi hagués cues en els dos sentits de la circulació. Al peatge de Tarragona s'hi van arribar a produir uns set quilòmetres de cua en direcció sud i trànsit lent cap a Barcelona.
A la banda gironina de la mateixa via també hi va haver problemes, al pas per Girona ciutat, amb set quilòmetres en direcció a França, i a la Jonquera, amb tres quilòmetres en el mateix sentit. A més a més, a primera hora de la tarda es va haver de tallar durant uns minuts la C-55 a l'alçada de Castellgalí a causa del col·lapse per un accident.
D'altra banda, durant la matinada de divendres a dissabte, un jove de 26 anys va morir a causa d'un accident de trànsit a la C-352, a l'alçada de la Roca del Vallès. El jove conduïa un Audi A-3 que va sortir de la carretera per causes que es desconeixen i va acabar bolcant. Més sort va tenir un agent dels Mossos d'Esquadra, que quasi va ser envestit per una conductora que pretenia saltar-se un control d'alcoholèmia. La noia, de 22 anys, que tenia el carnet des de fa cinc mesos, va donar positiu, però no va ser detinguda.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
http://www.avui.cat/
-----------------------------------------
Operació tornada amb grans cues
Retencions de fins a 27 quilòmetres al tram de Tarragona de la AP-7 L'Eix del Llobregat viu una tarda complicada
C.S.
Grans retencions a l'operació tornada d'ahir, després dels tres dies festius a Catalunya. L'autopista AP-7, sempre en direcció a l'àrea metropolitana de Barcelona, i l'Eix del Llobregat van patir importants aturades durant tota la tarda.
A la AP-7 es van registrar un màxim de 27 km de cues entre Salou i el Vendrell. De fet, la circulació lenta i les aturades es succeïen ahir a la tarda, entre Reus i el peatge de Martorell. Tot i les mesures addicionals en direcció Barcelona, el trànsit va ser especialment conflictiu fins a les nou de la nit. Dos accidents va complicar encara més la circulació a les sis de la tarda i l'incendi d'un vehicle a l'altura de Camarles va obligar a tallar-hi el trànsit entre les vuit i vint minuts i les nou de la nit. També la N-340 registrava força cues a l'altura del Vendrell, pràcticament des de Tarragona.
En el tram nord, el trànsit va ser també conflictiu. Des de l'entrada de Maçanet i fins a la Roca, la circulació va patir intermitents aturades, sobretot a Sant Celoni. Ja calia fer cua per accedir a l'autopista des de la Costa Brava, sobretot des de la C-31, que va patir importants retencions durant tota la tarda, sempre en direcció Maçanet o Girona.
L'altra via que va quedar col·lapsada va ser l'Eix del Llobregat. A mitja tarda, la circulació lenta s'alternava amb llargues estones d'aturades des de la boca sud del túnel del Cadí, a Guardiola, fins a Sallent. Els passos per l'interior de les poblacions de Berga i Puig-reig van quedar també embussats: quasi una trentena de quilòmetres d'aturades constants. També l'autopista del Garraf va patir cues entre Viladecans i les rondes.
-----------------------------------------
Operació tornada amb grans cues
Retencions de fins a 27 quilòmetres al tram de Tarragona de la AP-7 L'Eix del Llobregat viu una tarda complicada
C.S.
Grans retencions a l'operació tornada d'ahir, després dels tres dies festius a Catalunya. L'autopista AP-7, sempre en direcció a l'àrea metropolitana de Barcelona, i l'Eix del Llobregat van patir importants aturades durant tota la tarda.
A la AP-7 es van registrar un màxim de 27 km de cues entre Salou i el Vendrell. De fet, la circulació lenta i les aturades es succeïen ahir a la tarda, entre Reus i el peatge de Martorell. Tot i les mesures addicionals en direcció Barcelona, el trànsit va ser especialment conflictiu fins a les nou de la nit. Dos accidents va complicar encara més la circulació a les sis de la tarda i l'incendi d'un vehicle a l'altura de Camarles va obligar a tallar-hi el trànsit entre les vuit i vint minuts i les nou de la nit. També la N-340 registrava força cues a l'altura del Vendrell, pràcticament des de Tarragona.
En el tram nord, el trànsit va ser també conflictiu. Des de l'entrada de Maçanet i fins a la Roca, la circulació va patir intermitents aturades, sobretot a Sant Celoni. Ja calia fer cua per accedir a l'autopista des de la Costa Brava, sobretot des de la C-31, que va patir importants retencions durant tota la tarda, sempre en direcció Maçanet o Girona.
L'altra via que va quedar col·lapsada va ser l'Eix del Llobregat. A mitja tarda, la circulació lenta s'alternava amb llargues estones d'aturades des de la boca sud del túnel del Cadí, a Guardiola, fins a Sallent. Els passos per l'interior de les poblacions de Berga i Puig-reig van quedar també embussats: quasi una trentena de quilòmetres d'aturades constants. També l'autopista del Garraf va patir cues entre Viladecans i les rondes.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Ahir retencions de 8 km (tot i que crec que n'eren més) a l'AP7 a l'alçada de Mollet i Parets en sentit França, quan s'ajunta amb l'A-17 (la que ve de BCN) i més de 2 hores per fer el tram. Es veu que dos trailers van xocar. Això va ser més o menys de 15 a 17. Més tard, cap a les 18.30 vaig veure més de 15 km de cua per la zona, entre el peatge de La Roca i la desviació de les dos autopistes. De fet, els cotxes estaven completament parats. En el meu sentit (jo anava direcció Terrassa)...m'extranya que no hi hagués cap accident, ja que l'autopista estava inundada, en alguns casos amb més d'un parell de centímetres d'aigua...no es veien ni les línies discontinues!!!
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Cues quilomètriques en els accessos a Andorra des de la Seu d'Urgell
Cues quilomètriques i trànsit lent. L'Agència de Mobilitat andorrana calcula que durant aquestes festes entren al país uns 15.000 vehicles cada dia. Des de mig matí i fins al migdia la carretera N-145 que uneix la Seu d'Urgell amb la duana hispanoandorrana, així com la carretera general número 1 entre la duana i Sant Julià de Lòria han registrat cues i retencions.
En concret hi ha hagut trànsit molt dens des de la Seu d'Urgell fins passada la duana, mentre que en el territori andorrà s'han produït cues de més de 6 quilòmetres per accedir al centre del país.
--
SEGRE.
Cues quilomètriques i trànsit lent. L'Agència de Mobilitat andorrana calcula que durant aquestes festes entren al país uns 15.000 vehicles cada dia. Des de mig matí i fins al migdia la carretera N-145 que uneix la Seu d'Urgell amb la duana hispanoandorrana, així com la carretera general número 1 entre la duana i Sant Julià de Lòria han registrat cues i retencions.
En concret hi ha hagut trànsit molt dens des de la Seu d'Urgell fins passada la duana, mentre que en el territori andorrà s'han produït cues de més de 6 quilòmetres per accedir al centre del país.
--
SEGRE.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
http://www.avui.cat/
--------------------------------------
Col·lapse immens a la C-32 a Cabrera de Mar després de l'accident d'un tràiler
L'autopista del Maresme va patir vuit hores de retencions El xofer del camió sinistrat, en estat greu, va quedar atrapat tres hores a la cabina
Redacció
L'accident d'un camió tràiler a la C-32 a l'altura de Cabrera de Mar, de resultes del qual va resultar ferit greu el conductor del vehicle, va provocar ahir cues immenses durant vuit hores a l'autopista del Maresme. Les retencions més importants, que es poden qualificar d'autèntic col·lapse, es van produir de tres quarts de vuit del matí a un quart d'onze, quan hi va arribar a haver cues de més de sis quilòmetres.
L'accident va passar a les sis del matí, quan, possiblement per una badada del conductor, un camió de gran tonatge va quedar suspès en un tram elevat, que separa els carrils de direcció nord i els de direcció sud de la C-32. A causa del sinistre i del fet que es va haver de muntar un dispositiu de rescat, perquè el conductor va quedar atrapat a la cabina, els Mossos van tallar els sis carrils d'aquesta via, els tres de sentit Girona i els tres de sentit Barcelona.
Els sis carrils van ser reoberts a dos quarts de dotze, moment a partir del qual es va donar pas al trànsit de forma alternativa. Com que part del xassís del camió i el dipòsit de combustible (que no es va rebentar i del qual es va poder recuperar el gasoil), van caure a la B-502, que passa per sota l'elevació de la C-32, també es va haver de tallar aquesta carretera.
En realitat els problemes de trànsit es van estendre també a la N-II, que va paral·lela a la C-32, i a la BV-5022, en sentit nord a l'altura de Vilassar de Mar.
Tres hores atrapat
El conductor del vehicle sinistrat, un portuguès de 28 anys, va quedar atrapat durant tres hores a la cabina del camió i va haver de ser tret amb una grua. Ferit de molta gravetat, va ser traslladat a l'Hospital de Mataró, on va quedar ingressat.
Es dóna la circumstància que tot i l'acord que existeix entre la Generalitat i les concessionàries d'autopistes per obrir les barreres en casos de caos circulatori causat per un accident, Acesa no va obrir el peatge de l'autopista situat a Vilassar de Mar i va cobrar a tots els conductors com si no hagués passat res.
--------------------------------------
Col·lapse immens a la C-32 a Cabrera de Mar després de l'accident d'un tràiler
L'autopista del Maresme va patir vuit hores de retencions El xofer del camió sinistrat, en estat greu, va quedar atrapat tres hores a la cabina
Redacció
L'accident d'un camió tràiler a la C-32 a l'altura de Cabrera de Mar, de resultes del qual va resultar ferit greu el conductor del vehicle, va provocar ahir cues immenses durant vuit hores a l'autopista del Maresme. Les retencions més importants, que es poden qualificar d'autèntic col·lapse, es van produir de tres quarts de vuit del matí a un quart d'onze, quan hi va arribar a haver cues de més de sis quilòmetres.
L'accident va passar a les sis del matí, quan, possiblement per una badada del conductor, un camió de gran tonatge va quedar suspès en un tram elevat, que separa els carrils de direcció nord i els de direcció sud de la C-32. A causa del sinistre i del fet que es va haver de muntar un dispositiu de rescat, perquè el conductor va quedar atrapat a la cabina, els Mossos van tallar els sis carrils d'aquesta via, els tres de sentit Girona i els tres de sentit Barcelona.
Els sis carrils van ser reoberts a dos quarts de dotze, moment a partir del qual es va donar pas al trànsit de forma alternativa. Com que part del xassís del camió i el dipòsit de combustible (que no es va rebentar i del qual es va poder recuperar el gasoil), van caure a la B-502, que passa per sota l'elevació de la C-32, també es va haver de tallar aquesta carretera.
En realitat els problemes de trànsit es van estendre també a la N-II, que va paral·lela a la C-32, i a la BV-5022, en sentit nord a l'altura de Vilassar de Mar.
Tres hores atrapat
El conductor del vehicle sinistrat, un portuguès de 28 anys, va quedar atrapat durant tres hores a la cabina del camió i va haver de ser tret amb una grua. Ferit de molta gravetat, va ser traslladat a l'Hospital de Mataró, on va quedar ingressat.
Es dóna la circumstància que tot i l'acord que existeix entre la Generalitat i les concessionàries d'autopistes per obrir les barreres en casos de caos circulatori causat per un accident, Acesa no va obrir el peatge de l'autopista situat a Vilassar de Mar i va cobrar a tots els conductors com si no hagués passat res.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
14/7/2007 14:32 h INICIO DE VACACIONES
Retenciones de hasta 20 kilómetros en la AP-7 entre Gelida y Sant Cugat
MÁS INFORMACIÓN
Estado actual del tráfico
EFE
BARCELONA
Las carreteras catalanas que van a las playas han registrado esta mañana diferentes retenciones, la más importante de la cuales ha sido la registrada en la AP-7 entre Sant Cugat y Gelida que ha llegado a los 20 kilómetros, según ha informado el Servei Català de Trànsit. Los 20 kilómetros de retenciones de la AP-7 se han registrado entre las once y la una horas de hoy.
También ha habido retenciones de hasta 10 kilómetros, en la C-32 en la salida de Castelldefels, en dirección Sitges, y en la misma carretera, pero en la parte norte, se han registrado cinco kilómetros de retenciones en la zona de Mataró.
En Girona, ha habido retenciones en las carreteras que van a la Costa Brava, en la C-35 a la altura de Vidreres, donde se han registrado cinco kilómetros de colas, y otros cinco kilómetros en la C-65 en Llagostera.
En la N-340 se han acumulado seis kilómetros de retenciones en Torredembarra, cinco kilómetros en el peaje de Tarragona en la AP-7, dos kilómetros en Roda de Barà y otros tres en Altafulla, además, ha habido seis kilómetros de retenciones en La Jonquera.
Según Trànsit, la situación que se ha producido esta mañana es la "normal" de un sábado del mes de julio, aunque este fin de semana algunos catalanes inician sus vacaciones de verano.
http://www.elperiodico.com/default.asp? ... 1&h=070714
Retenciones de hasta 20 kilómetros en la AP-7 entre Gelida y Sant Cugat
MÁS INFORMACIÓN
Estado actual del tráfico
EFE
BARCELONA
Las carreteras catalanas que van a las playas han registrado esta mañana diferentes retenciones, la más importante de la cuales ha sido la registrada en la AP-7 entre Sant Cugat y Gelida que ha llegado a los 20 kilómetros, según ha informado el Servei Català de Trànsit. Los 20 kilómetros de retenciones de la AP-7 se han registrado entre las once y la una horas de hoy.
También ha habido retenciones de hasta 10 kilómetros, en la C-32 en la salida de Castelldefels, en dirección Sitges, y en la misma carretera, pero en la parte norte, se han registrado cinco kilómetros de retenciones en la zona de Mataró.
En Girona, ha habido retenciones en las carreteras que van a la Costa Brava, en la C-35 a la altura de Vidreres, donde se han registrado cinco kilómetros de colas, y otros cinco kilómetros en la C-65 en Llagostera.
En la N-340 se han acumulado seis kilómetros de retenciones en Torredembarra, cinco kilómetros en el peaje de Tarragona en la AP-7, dos kilómetros en Roda de Barà y otros tres en Altafulla, además, ha habido seis kilómetros de retenciones en La Jonquera.
Según Trànsit, la situación que se ha producido esta mañana es la "normal" de un sábado del mes de julio, aunque este fin de semana algunos catalanes inician sus vacaciones de verano.
http://www.elperiodico.com/default.asp? ... 1&h=070714
És a dir, 10 quilòmetres de cua separats en dos pel canvi de nomenclatura a Llagostera (la C-65 segueix cap a Girona mentre que la C-35 enllaça amb la sortida de Maçanet de l'AP-7).trainman wrote:En Girona, ha habido retenciones en las carreteras que van a la Costa Brava, en la C-35 a la altura de Vidreres, donde se han registrado cinco kilómetros de colas, y otros cinco kilómetros en la C-65 en Llagostera.
04/08/2007 13.40
Barcelona
Fins a 70 quilòmetres de retencions intermitents al tram sud de l'AP-7
mida del text
El segon cap de setmana de l'operació sortida de les vacances d'agost provoca aquest matí uns 70 quilòmetres de retencions intermitents a l'autopista AP-7 entre Vilafranca del Penedès i Tarragona, previsiblement per accedir a les platges de la Costa Daurada.
Segons ha explicat el Servei Català de Trànsit, en tota aquesta zona les retencions són acordiòniques, i per aquesta raó els vehicles només estan aturats en alguns punts, sobretot a prop dels peatges. La retenció se situa entre els quilòmetres 247 i 195 de la via.
Altres punts conflictius de l'AP-7 es localitzen al tram entre Martorell i Sant Cugat, on hi ha tretze quilòmetres de cua; al peatge de la Roca del Vallès, amb quatre quilòmetres, i al peatge de la Jonquera, amb sis quilòmetres de retencions.
A la resta de la xarxa viària s'alerta de problemes de circulació a la carretera C-32 al pas per Castelldefels, en què hi ha un carril tallat per les obres d'ampliació del Prat, i a la carretera C-35, de Vidreres a les platges, també per obres.
El Servei Català de Trànsit ha informat que entre les 15 hores d'ahir i les 15 hores d'avui espera que surtin de la capital uns 450.000 vehicles. En la primera fase, el cap de setmana passat, van sortir uns 530.000 vehicles, i l'1 d'agost, 480.000.
http://www.telenoticies.cat/pnoticies/n ... int=209145
Barcelona
Fins a 70 quilòmetres de retencions intermitents al tram sud de l'AP-7
mida del text
El segon cap de setmana de l'operació sortida de les vacances d'agost provoca aquest matí uns 70 quilòmetres de retencions intermitents a l'autopista AP-7 entre Vilafranca del Penedès i Tarragona, previsiblement per accedir a les platges de la Costa Daurada.
Segons ha explicat el Servei Català de Trànsit, en tota aquesta zona les retencions són acordiòniques, i per aquesta raó els vehicles només estan aturats en alguns punts, sobretot a prop dels peatges. La retenció se situa entre els quilòmetres 247 i 195 de la via.
Altres punts conflictius de l'AP-7 es localitzen al tram entre Martorell i Sant Cugat, on hi ha tretze quilòmetres de cua; al peatge de la Roca del Vallès, amb quatre quilòmetres, i al peatge de la Jonquera, amb sis quilòmetres de retencions.
A la resta de la xarxa viària s'alerta de problemes de circulació a la carretera C-32 al pas per Castelldefels, en què hi ha un carril tallat per les obres d'ampliació del Prat, i a la carretera C-35, de Vidreres a les platges, també per obres.
El Servei Català de Trànsit ha informat que entre les 15 hores d'ahir i les 15 hores d'avui espera que surtin de la capital uns 450.000 vehicles. En la primera fase, el cap de setmana passat, van sortir uns 530.000 vehicles, i l'1 d'agost, 480.000.
http://www.telenoticies.cat/pnoticies/n ... int=209145
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Però els usuaris a pagar miserablement.trainman wrote:El segon cap de setmana de l'operació sortida de les vacances d'agost provoca aquest matí uns 70 quilòmetres de retencions intermitents a l'autopista AP-7 entre Vilafranca del Penedès i Tarragona, previsiblement per accedir a les platges de la Costa Daurada.
Quan pagues un peatge, estàs comprant un servei. Si l'empresa no et dóna aquest servei t'ha de tornar els diners
Quantes vegades s'ha dit això? Moltíssimes... i seguim igual, amb unes empreses (molt ben connectades amb els inquilins de la Generalitat, entre altres) que cobren per un servei que no donen, en unes infraestructures que ja fa molts anys que no els haurien de pertànyer.
Ja fem bé, ja de portar el burro català enganxat al cotxe. Tota una metàfora.
P.D: ja sé que la pataleta no serveix per res, però és l'únic que ens queda. La veritat és que se't queda una cara de tonto quan després de fer 2 hores de cua (per exemple) a sobre et cobren 3 euros per haver tingut el privilegi de passar per la seva autopista...
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Doncs sort que com a mínim, en cas de caos total com aquest cap de setmana, han aixecat barreres.entfe001 wrote:Doncs segons la Sexta* han aixecat barreres.
De tota manera, no és l'habitual els caps de setmana normals quan les retencions hi són igualment, segurament no tan monumentals, però sí el suficient com per anar a pas de carro.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Si fós per les concesionàries no et deixarien entrar a l'autopista a partir de superar un cert llindar que asseguraria una velocitat comercial acceptable. És a dir, un aforament limitat. D'aquesta manera qui pagués el peatges tindria assegurat un servei. Però els polítics no en volen ni sentir a parlar.
De moment han aconseguit col·locar alguns panells a les entrades per advertir de si hi ha retencions però el que elles voldrien seria poder abaixar la barrera a les entrades.
L'ajuntament de Barcelona te pensat fer-ho a les rondes. Ara per ara hi ha unes entrades de la ronda litoral que disposen d'unes barreres que la GU pot abaixar si considera que ja hi ha prous cotxes a la ronda.
De moment han aconseguit col·locar alguns panells a les entrades per advertir de si hi ha retencions però el que elles voldrien seria poder abaixar la barrera a les entrades.
L'ajuntament de Barcelona te pensat fer-ho a les rondes. Ara per ara hi ha unes entrades de la ronda litoral que disposen d'unes barreres que la GU pot abaixar si considera que ja hi ha prous cotxes a la ronda.