Des de fa un mes faig dues vegades al dia el trajecte entre Bcn i Sabadell. Potser els més habituals de la línia ja teniu l'explicació...
Sabeu perquè els semàfors estan apagats des de Sarrià fins a Sant Cugat? He vist que sí que hi han les pantalletes del carrussel però em sembla extrany que no mantinguin els semàfors igualment encesos.
Merci
Semàfors apagats a FGC
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Semàfors apagats a FGC
En aquest tram se circula en règim de senyals apagats, excepte per a la senyalització de contravia i certs senyals que són d'encesa automàtica si s'estableix algun itinerari que envaeix la contravia.
Els trens reben la senyalització en cabina i no és necessari que el senyals lluminosos de via estiguin encesos.
Únicament els trobaràs encesos en cas de avaria o de circulació de trens no equipats amb l'ATP, com per exemple els històrics o elñs de treball (de fet, tots dos són una incidència )
Els trens reben la senyalització en cabina i no és necessari que el senyals lluminosos de via estiguin encesos.
Únicament els trobaràs encesos en cas de avaria o de circulació de trens no equipats amb l'ATP, com per exemple els històrics o elñs de treball (de fet, tots dos són una incidència )
David wrote:Des de fa un mes faig dues vegades al dia el trajecte entre Bcn i Sabadell. Potser els més habituals de la línia ja teniu l'explicació...
Sabeu perquè els semàfors estan apagats des de Sarrià fins a Sant Cugat? He vist que sí que hi han les pantalletes del carrussel però em sembla extrany que no mantinguin els semàfors igualment encesos.
Merci
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Que moderns els de FGC, encara que penso que a metro podrien fer el mateix, ja que quan et trobes amb un semafor en vermell, l'ATP no et deixa accelerar
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Semàfors apagats a FGC
També estan obligatòriament encesos els senyals que són la senyal d'entrada i de sortida estació final de línia, com ara Avinguda Tibidabo, val a dir que això no era així al començament d'implantar-se aquest sistema de funcionament.
Ocasionalment ens trobarem les senyals del tram Sarrià-Sant Cugat enceses, les dades que tinc és que el motiu d'això és evitar la coicidència en una mateixa secció d'alimentació de massa trens en tracció.
Ocasionalment ens trobarem les senyals del tram Sarrià-Sant Cugat enceses, les dades que tinc és que el motiu d'això és evitar la coicidència en una mateixa secció d'alimentació de massa trens en tracció.
liniadelRipollés wrote:En aquest tram se circula en règim de senyals apagats, excepte per a la senyalització de contravia i certs senyals que són d'encesa automàtica si s'estableix algun itinerari que envaeix la contravia.
Els trens reben la senyalització en cabina i no és necessari que el senyals lluminosos de via estiguin encesos.
Únicament els trobaràs encesos en cas de avaria o de circulació de trens no equipats amb l'ATP, com per exemple els històrics o elñs de treball (de fet, tots dos són una incidència )
David wrote:Des de fa un mes faig dues vegades al dia el trajecte entre Bcn i Sabadell. Potser els més habituals de la línia ja teniu l'explicació...
Sabeu perquè els semàfors estan apagats des de Sarrià fins a Sant Cugat? He vist que sí que hi han les pantalletes del carrussel però em sembla extrany que no mantinguin els semàfors igualment encesos.
Merci
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van