Semàfors apagats a FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
David
N4
N4

Semàfors apagats a FGC

Post by David »

Des de fa un mes faig dues vegades al dia el trajecte entre Bcn i Sabadell. Potser els més habituals de la línia ja teniu l'explicació...

Sabeu perquè els semàfors estan apagats des de Sarrià fins a Sant Cugat? He vist que sí que hi han les pantalletes del carrussel però em sembla extrany que no mantinguin els semàfors igualment encesos.

Merci
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

Per apagats vols dir tancats? En vermell?
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Re: Semàfors apagats a FGC

Post by liniadelRipollés »

En aquest tram se circula en règim de senyals apagats, excepte per a la senyalització de contravia i certs senyals que són d'encesa automàtica si s'estableix algun itinerari que envaeix la contravia.

Els trens reben la senyalització en cabina i no és necessari que el senyals lluminosos de via estiguin encesos.

Únicament els trobaràs encesos en cas de avaria o de circulació de trens no equipats amb l'ATP, com per exemple els històrics o elñs de treball (de fet, tots dos són una incidència :D )

David wrote:Des de fa un mes faig dues vegades al dia el trajecte entre Bcn i Sabadell. Potser els més habituals de la línia ja teniu l'explicació...

Sabeu perquè els semàfors estan apagats des de Sarrià fins a Sant Cugat? He vist que sí que hi han les pantalletes del carrussel però em sembla extrany que no mantinguin els semàfors igualment encesos.

Merci
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Denisuko
N7
N7

Post by Denisuko »

Que moderns els de FGC, encara que penso que a metro podrien fer el mateix, ja que quan et trobes amb un semafor en vermell, l'ATP no et deixa accelerar
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Bauvilla
N5
N5

Post by Bauvilla »

Si no estic equivocat a la línia d'Avinguda Tibidabo també la cosa era així
Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Exacte.
Bauvilla wrote:Si no estic equivocat a la línia d'Avinguda Tibidabo també la cosa era així
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Bauvilla
N5
N5

Post by Bauvilla »

Si no estic equivocat a la línia d'Avinguda Tibidabo també la cosa era així
Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.
josep_serre
N9
N9

Re: Semàfors apagats a FGC

Post by josep_serre »

També estan obligatòriament encesos els senyals que són la senyal d'entrada i de sortida estació final de línia, com ara Avinguda Tibidabo, val a dir que això no era així al començament d'implantar-se aquest sistema de funcionament.

Ocasionalment ens trobarem les senyals del tram Sarrià-Sant Cugat enceses, les dades que tinc és que el motiu d'això és evitar la coicidència en una mateixa secció d'alimentació de massa trens en tracció.
liniadelRipollés wrote:En aquest tram se circula en règim de senyals apagats, excepte per a la senyalització de contravia i certs senyals que són d'encesa automàtica si s'estableix algun itinerari que envaeix la contravia.

Els trens reben la senyalització en cabina i no és necessari que el senyals lluminosos de via estiguin encesos.

Únicament els trobaràs encesos en cas de avaria o de circulació de trens no equipats amb l'ATP, com per exemple els històrics o elñs de treball (de fet, tots dos són una incidència :D )

David wrote:Des de fa un mes faig dues vegades al dia el trajecte entre Bcn i Sabadell. Potser els més habituals de la línia ja teniu l'explicació...

Merci
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”