Seguiment de 1100s a la L4

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Esos momentos que no llegan... :D

14/7/07: 1102-1401-1101-M-M
14/7/07: 1170-1418-1169-1172-1171

Curiositat 1: tot i que certament agafo ben poc el Metro, actualment, encara no he pujat a cap 2100 a la L4... de fet, no n'he vist cap, tampoc!

Curiositat 2: no sé quina unitat preservaran (esperem que en preservin alguna...), però la delegació FTC al Consell hauria de fer cert "hincapié", penso, en que preservin les plaques dels 1101-1104, que són les úniques (oi?) on surt la inscripció original "METROPOLITANO".

Ara us podran semblar tonteries, però en el moment de portar a estat original un vehicle (s'hi portarà algun...?) qualsevol tonteria de menys que tinguis per preocupar-te, molt millor.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

és que vaig molt liat :D

per cert que a part del 1101-1104 n'hi ha algun més que té les plaques intactes
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

actualitzat :D
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

24/7/07: 1138-1410-M-M-M aka el Guadiana :D
19/7/07:1134-R-M-M-M
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

31/7/07: M-1401-1101-1104-1103 aka Werther's Original
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

6/8/2007

1110 - 1403 - 1109 - 1112 - 1111

Vist a la trobada del "teoric" segon passeig per Montjuic, la unitat 1111 es en la que hem pujat, i tenia una finestra de les petites dels extrems del tipus "es perillos abocar-se" es a dir baixada.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Breaking news!

9/8/06: 1115-1116-1089-1090, a la L2!

Val, si, es al Metro d Oslo, pero fa il.lusio, que voleu que us digui... :D
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

No val!

Post by JaMiRo! »

Aquest no val!

xD
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

Fran-Ikarus wrote:Breaking news!

9/8/06: 1115-1116-1089-1090, a la L2!

Val, si, es al Metro d Oslo, pero fa il.lusio, que voleu que us digui... :D
haurieu d'haver vist la cara que acabo de posar :x :? :nose :begut :boig2
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Pep
N5
N5
Posts: 130
Joined: Thursday 26/07/2007 11:08
Location: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Post by Pep »

Fran-Ikarus wrote: Breaking news!

9/8/06: 1115-1116-1089-1090, a la L2!

Val, si, es al Metro d Oslo, pero fa il.lusio, que voleu que us digui...
i al metro d'Oslo son compatibles les unitats 1000 amb les 1100? :P
que extrany se'm fa una composició de 4 vagons a un metro (exceptuant les de la L11 de 2 vagons).

Això sí! Aquestes bromes no valen! :'( que d'aquí a un temps cada avistament de 1100's serà envejat per tots!!!
Encara recordo que després d'estrenar els 5000's, cada cop que hi tornava a pujar ho feia cabrejat perquè era viatge que em perdia d'un 1000. :(
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

17/8/07: 1166-1417-1165-1168-1167
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Pep
N5
N5
Posts: 130
Joined: Thursday 26/07/2007 11:08
Location: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Post by Pep »

Hola!

Avui:

torn 402: 1106-R1402-1105-1108-1107
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

27/8/07: 1174-1419-1173-1176-1175
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

La 1101 avui 27-8-2007 a Poblenou.

Per cert, no porta un sol logo vermell de TMB, està 100% blanca. Mala senyal?

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Post by traveller »

Vox wrote:La 1101 avui 27-8-2007 a Poblenou.

Per cert, no porta un sol logo vermell de TMB, està 100% blanca. Mala senyal?

Vox
Hi ha uns quants 1100 sense logos, com per exemple el 1115-1114; no sé si serà mala senyal, però el que és veritat, és que s'està retrassant força la retirada dels 1100's... Durant aquesta setmana, que té un horari exclusiu fins al dia 2 de setembre, hi corren fins a 14 trens; i actualment "només" estan corrent 3 composicions 2100, i 11 trens 1100. És un fet curiós, ja que durant el tall corrien 5 2100 i 4 1100; a més, oficialment línia 4 té entre 6 i 7 trens 2100.
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

traveller wrote:
Vox wrote:La 1101 avui 27-8-2007 a Poblenou.

Per cert, no porta un sol logo vermell de TMB, està 100% blanca. Mala senyal?

Vox
Hi ha uns quants 1100 sense logos, com per exemple el 1115-1114; no sé si serà mala senyal, però el que és veritat, és que s'està retrassant força la retirada dels 1100's... Durant aquesta setmana, que té un horari exclusiu fins al dia 2 de setembre, hi corren fins a 14 trens; i actualment "només" estan corrent 3 composicions 2100, i 11 trens 1100. És un fet curiós, ja que durant el tall corrien 5 2100 i 4 1100; a més, oficialment línia 4 té entre 6 i 7 trens 2100.
Tinc entès que 4 unitats 1100 es quedaran 4 anys més, la resta serán 2100 i aprincipis de l'any 2008 o bé a la inaguració de prolongació de la L4 fins a Sagrera Meridiana posaran algun 9000. Oi?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Post by traveller »

El tema esta una mica al aire... primer van dir que es kedarien 5 composicions 1100, després van dir que només 2... El que es segur, és que vindran com a minim 5 9000; i de fet hauria d'arribar el primer al novembre, ja que fa un temps ja van fer proves amb un 9000 de nit. Fent números, tenint en compte que a hores d'ara circulen 19 trens, i que si no recordo malament volen augmentar la oferta fins a 21-22 trens a hora punta, penso que la cosa quedaria aixi: 15 - 2100, 5 - 9000, 1/2 - 1100, mes els trens de reserva (1100). Penseu també que l'acceleracio i frenada dels 2100 i els 9000, es força més ràpida que la dels 1100, i quan n'hi hagin tants trens nous, els 1100 endarreriran el carrusel (ara ja es nota això, el 2100 acostuma a anar més àgil entre estacions i acaba parant-se més estona a l'andana; la regulació el reté.
Jordilar

Post by Jordilar »

Avui he viatjat amb el 1101. Número de Torn: 402.

Respecte el tema dels 9000 a la L4, suposu que hi hauran problemes amb el consum eléctric, doncs aquest trens deuen devorar al arrancar...

Salut,
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Post by traveller »

No crec que consumeixin mes k un 1100 eh...? pensa en tota la calor que desprenen, sobretot al frenar... a més, a partir del 2100, els trens moderns porten un sistema de fre regeneratiu que fa que una bona part de l'energia consumida en frenar, la retorni a la xarxa per que la aprofiti el tren de darrere...

Saluts
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Post by pol »

funcionaran 5000 o 9000 per la 4
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”