Seguiment de 1100s a la L4
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Esos momentos que no llegan...
14/7/07: 1102-1401-1101-M-M
14/7/07: 1170-1418-1169-1172-1171
Curiositat 1: tot i que certament agafo ben poc el Metro, actualment, encara no he pujat a cap 2100 a la L4... de fet, no n'he vist cap, tampoc!
Curiositat 2: no sé quina unitat preservaran (esperem que en preservin alguna...), però la delegació FTC al Consell hauria de fer cert "hincapié", penso, en que preservin les plaques dels 1101-1104, que són les úniques (oi?) on surt la inscripció original "METROPOLITANO".
Ara us podran semblar tonteries, però en el moment de portar a estat original un vehicle (s'hi portarà algun...?) qualsevol tonteria de menys que tinguis per preocupar-te, molt millor.
14/7/07: 1102-1401-1101-M-M
14/7/07: 1170-1418-1169-1172-1171
Curiositat 1: tot i que certament agafo ben poc el Metro, actualment, encara no he pujat a cap 2100 a la L4... de fet, no n'he vist cap, tampoc!
Curiositat 2: no sé quina unitat preservaran (esperem que en preservin alguna...), però la delegació FTC al Consell hauria de fer cert "hincapié", penso, en que preservin les plaques dels 1101-1104, que són les úniques (oi?) on surt la inscripció original "METROPOLITANO".
Ara us podran semblar tonteries, però en el moment de portar a estat original un vehicle (s'hi portarà algun...?) qualsevol tonteria de menys que tinguis per preocupar-te, molt millor.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- Pep
- N5
- Posts: 130
- Joined: Thursday 26/07/2007 11:08
- Location: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63
i al metro d'Oslo son compatibles les unitats 1000 amb les 1100?Fran-Ikarus wrote: Breaking news!
9/8/06: 1115-1116-1089-1090, a la L2!
Val, si, es al Metro d Oslo, pero fa il.lusio, que voleu que us digui...
que extrany se'm fa una composició de 4 vagons a un metro (exceptuant les de la L11 de 2 vagons).
Això sí! Aquestes bromes no valen! que d'aquí a un temps cada avistament de 1100's serà envejat per tots!!!
Encara recordo que després d'estrenar els 5000's, cada cop que hi tornava a pujar ho feia cabrejat perquè era viatge que em perdia d'un 1000.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
La 1101 avui 27-8-2007 a Poblenou.
Per cert, no porta un sol logo vermell de TMB, està 100% blanca. Mala senyal?
Vox
Per cert, no porta un sol logo vermell de TMB, està 100% blanca. Mala senyal?
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Hi ha uns quants 1100 sense logos, com per exemple el 1115-1114; no sé si serà mala senyal, però el que és veritat, és que s'està retrassant força la retirada dels 1100's... Durant aquesta setmana, que té un horari exclusiu fins al dia 2 de setembre, hi corren fins a 14 trens; i actualment "només" estan corrent 3 composicions 2100, i 11 trens 1100. És un fet curiós, ja que durant el tall corrien 5 2100 i 4 1100; a més, oficialment línia 4 té entre 6 i 7 trens 2100.Vox wrote:La 1101 avui 27-8-2007 a Poblenou.
Per cert, no porta un sol logo vermell de TMB, està 100% blanca. Mala senyal?
Vox
Tinc entès que 4 unitats 1100 es quedaran 4 anys més, la resta serán 2100 i aprincipis de l'any 2008 o bé a la inaguració de prolongació de la L4 fins a Sagrera Meridiana posaran algun 9000. Oi?traveller wrote:Hi ha uns quants 1100 sense logos, com per exemple el 1115-1114; no sé si serà mala senyal, però el que és veritat, és que s'està retrassant força la retirada dels 1100's... Durant aquesta setmana, que té un horari exclusiu fins al dia 2 de setembre, hi corren fins a 14 trens; i actualment "només" estan corrent 3 composicions 2100, i 11 trens 1100. És un fet curiós, ja que durant el tall corrien 5 2100 i 4 1100; a més, oficialment línia 4 té entre 6 i 7 trens 2100.Vox wrote:La 1101 avui 27-8-2007 a Poblenou.
Per cert, no porta un sol logo vermell de TMB, està 100% blanca. Mala senyal?
Vox
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
El tema esta una mica al aire... primer van dir que es kedarien 5 composicions 1100, després van dir que només 2... El que es segur, és que vindran com a minim 5 9000; i de fet hauria d'arribar el primer al novembre, ja que fa un temps ja van fer proves amb un 9000 de nit. Fent números, tenint en compte que a hores d'ara circulen 19 trens, i que si no recordo malament volen augmentar la oferta fins a 21-22 trens a hora punta, penso que la cosa quedaria aixi: 15 - 2100, 5 - 9000, 1/2 - 1100, mes els trens de reserva (1100). Penseu també que l'acceleracio i frenada dels 2100 i els 9000, es força més ràpida que la dels 1100, i quan n'hi hagin tants trens nous, els 1100 endarreriran el carrusel (ara ja es nota això, el 2100 acostuma a anar més àgil entre estacions i acaba parant-se més estona a l'andana; la regulació el reté.
No crec que consumeixin mes k un 1100 eh...? pensa en tota la calor que desprenen, sobretot al frenar... a més, a partir del 2100, els trens moderns porten un sistema de fre regeneratiu que fa que una bona part de l'energia consumida en frenar, la retorni a la xarxa per que la aprofiti el tren de darrere...
Saluts
Saluts