Prova fàcil de nivell
- BCN Término
- N5
- Mortadel·lo
- N9
- BCN Término
- N5
- Mortadel·lo
- N9
premi! quan van començar a fer les obres per posar ascensors, un dia em vaig trobar al passadís entre el vestíbul intermig i les escales direcció Zona Universitària que hi havia un forat a la paret amb unes rajoles blanques i unes escales que baixaven, al cap d'un temps allò va acabar sent l'ascensor direcció Canyelles.BCN Término wrote:No se si et segueixo, pero intentarem amb:
L´ascensor actual Andana<>Vestibol intermig ?
BCN Término.
Alex Reyes.
Per cert que eren unes escales molt estretes i molt empinades, no m'extranya que ho reformessin! Per cert, hauria d'haver agafat alguna rajola de record
ES PELIGROSO ASOMARSE
Encara hi són!
Pujo el tema per confirmar que, donant un passeig, he estat "inspeccionant" el que queda de l'antic accés de Correus (Hi ha hagut un moment que una senyora gran se m'ha acostat, preguntant-me si se m'havia caigut alguna cosa "al vacío"), i que encara queden les lletres de damunt l'entrada, ue diuen "GRAN METRO", un detall que hagin quedat!!!
Mmm...
I un detall que quedaria perfecte al lavabo de tota casa frikimetrera que se precie...metring wrote:Pujo el tema per confirmar que, donant un passeig, he estat "inspeccionant" el que queda de l'antic accés de Correus (Hi ha hagut un moment que una senyora gran se m'ha acostat, preguntant-me si se m'havia caigut alguna cosa "al vacío"), i que encara queden les lletres de damunt l'entrada, ue diuen "GRAN METRO", un detall que hagin quedat!!!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Guigui
- Administrador
Lavabos transportils
Això em recorda el rètol que té un amic meu sobre el seu vàter: diu "Versehrtensitz" (seient per a invàlids, en alemany arcaic) i duu una fletxa que apunta avall.JaMiRo! wrote:I un detall que quedaria perfecte al lavabo de tota casa frikimetrera que se precie...metring wrote:Pujo el tema per confirmar que, donant un passeig, he estat "inspeccionant" el que queda de l'antic accés de Correus (Hi ha hagut un moment que una senyora gran se m'ha acostat, preguntant-me si se m'havia caigut alguna cosa "al vacío"), i que encara queden les lletres de damunt l'entrada, ue diuen "GRAN METRO", un detall que hagin quedat!!!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re:
Mortadel·lo wrote:premi! quan van començar a fer les obres per posar ascensors, un dia em vaig trobar al passadís entre el vestíbul intermig i les escales direcció Zona Universitària que hi havia un forat a la paret amb unes rajoles blanques i unes escales que baixaven, al cap d'un temps allò va acabar sent l'ascensor direcció Canyelles.BCN Término wrote:No se si et segueixo, pero intentarem amb:
L´ascensor actual Andana<>Vestibol intermig ?
BCN Término.
Alex Reyes.
Per cert que eren unes escales molt estretes i molt empinades, no m'extranya que ho reformessin! Per cert, hauria d'haver agafat alguna rajola de record
l'estació es Lesseps, però es mes o menys el que van fer a Fontana, no?
- faristol
- N8
Re: Prova fàcil de nivell
COOOOOORDONS LLOP!!! que vols que m'agafi un infart!! anys buscant aquesta vista!!!!
MIL GRACIES!!!
Si et fixes be, en la escala antiga, la que esta a contra piño, la pared de l'andana te dues mides la mes ampla a ran de l'escala, per encabir be aquesta i una mica mes endavant ja mab la mida normal de tota la andana, doncs be aixo encara hi es, encara que actualment no es visible, quan van fer la reforma de l'estacio, es va veure aquestes dues mides de la volta, hi vaig fer fotos pero les hauria de buscar.
MIL GRACIES!!!
Si et fixes be, en la escala antiga, la que esta a contra piño, la pared de l'andana te dues mides la mes ampla a ran de l'escala, per encabir be aquesta i una mica mes endavant ja mab la mida normal de tota la andana, doncs be aixo encara hi es, encara que actualment no es visible, quan van fer la reforma de l'estacio, es va veure aquestes dues mides de la volta, hi vaig fer fotos pero les hauria de buscar.
Ja les he trobat jo, les fotos!!
A aquest mateix fil, una pàgina tan sols abans!!!
http://www.transport.cat/viewtopic.php?p=58840#p58840
A aquest mateix fil, una pàgina tan sols abans!!!
http://www.transport.cat/viewtopic.php?p=58840#p58840
- faristol
- N8
Doncs si, vaja despiste....Gracies m'has estalviat feina...
Perdó per enborronar la foto de El LLop pero es per distingir el lloc de la meva foto en la genial foto que ha aportat El Lop, MIL GRACIES de nou!!! la fletxa indica el lloc exacte en les dues fotos.
Perdó per enborronar la foto de El LLop pero es per distingir el lloc de la meva foto en la genial foto que ha aportat El Lop, MIL GRACIES de nou!!! la fletxa indica el lloc exacte en les dues fotos.
- Attachments
-
- Fot2585 (Custom).jpg (33.91 KiB) Viewed 5534 times
-
- N10
Caram, Llop, que estan penjant les fotos de l'arxiu a la intranet??
No ho sé pas, però aquest home en sap un ou!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2