¿Doble de 319 per la linia de Vic?
¿Doble de 319 per la linia de Vic?
Acabo d'arribar a casa amb la linia C3. A Montcada bifurcació m'ha extranyat veure un doble de 319.200 amb uns quants vagons de balast i un maquinista pujant a la primera màquina.
Quan ha baixat i he anat a cap a casa he sentit pasar un tren molt sorollos per la linia de Vic, pero no l'he pogut veure fisicament pero pel soroll podria ser el tren vist a Montcada Bifurcació. Estic segur que no era a la linia El Papiol - Mollet perque d'aquest si tenia visió.
Aquest setmana ja es la segona vegada que pasa un tren molt sorollos, probablement diesel, per Santa Perpetua a aquesta hora.
Suposo que el tren porta balast per la renovació de Ripol a Ribes.
Quan ha baixat i he anat a cap a casa he sentit pasar un tren molt sorollos per la linia de Vic, pero no l'he pogut veure fisicament pero pel soroll podria ser el tren vist a Montcada Bifurcació. Estic segur que no era a la linia El Papiol - Mollet perque d'aquest si tenia visió.
Aquest setmana ja es la segona vegada que pasa un tren molt sorollos, probablement diesel, per Santa Perpetua a aquesta hora.
Suposo que el tren porta balast per la renovació de Ripol a Ribes.
Suposo que és això
Suposo que, com bé dius, és un tren que porta balast per a la renovació de via Ripoll-Ribes.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Aquest tren normalment van en electrica i el soroll era de diesel. I ja estic acostumat a aquest soroll, visc a 500m de la linia de Vic i 500m del Papiol Mollet. De la primera nomes veig desde casa el pantograf i poca cosa mes mentres que al Papiol Mollet domino mes de 500mJordilar wrote:També es possible que els trens que sents siguin mercaderies procedents dels silos de Granollers-Canovelles.
Salut,
Elèctrica
Jo les poques vegades que he vist mercaderies passant per Mollet-Santa Rosa, eren tots encapçalats amb una 269.Jordilar wrote:És la primera notícia que tinc que els mercaderies del Granollers Canovelles es fagin amb elèctrica.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- ABB_Traccion
- N7
Fa uns dies, d' aquesta setmana, van passar també una doble tracció de 319, a intempestives hores de la nit per Altafulla (m' ho va comunicar en Trianilla) i de ben segur, deuen ser aquestes que diu en Davida, i per lo referent al tren de Pastas Gallo, la setmana passada hi havia una 269 a Bifurcació pantone, quan baixava cap a Arenal, i de pujada estava a l' apartador de les Pastas.
Salut!
Salut!
- subwayworld
- N3
No hi ha conexió directe els trens de mercaderies procedents de la linia de Vic fan un canvi de sentit a Montcada Bifurcació, surten cap a Cerdanyola i despres cap El Papiol Mollet.subwayworld wrote:Em podrieu dir quina destinacio te el tren "de la gallo"? La linia de Vic te conexio amb el ramal de mercaderies del Papiol?
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Sí, sempre elèctrica. 269.
Jordilar wrote:És la primera notícia que tinc que els mercaderies del Granollers Canovelles es fagin amb elèctrica.
Així serà el que tu dius, trens de material per la renovació del tram de Ripoll a Ribes.
Salut,
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- ABB_Traccion
- N7
-
- N5