Serveis amb Velaro 103
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Serveis amb Velaro 103
Aquesta setmana tinc pensat anar de caça del Velaro sèrie 103 i m'agradaria saber quins serveis concrets realitza. Si no tinc mal entès els serveis AVE Camp de Tarragona-Madrid els realitzen tant els 102 "ànecs" com els 103.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
No he entès res del que has dit, Jordi. Pel cas, segurs segurs que són Velaro els AVE que surten d'Atocha a les 9 del matí i a les 3 de la tarda. T'ho estic intentant mirar buscant un fil de SSC on es diu però no em funciona el buscador d'aquell fòrum. El que sí sé és que són 3 circulacions diàries per sentit.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Vaig anar en S103 (i en el seients de darrere la cabina, tot i que el maquinista no va voler posar transparents els vidres i es van quedar translúcids) des de Lleida fins a Camp de Tarragona, fa cosa de dues setmanes, amb el que surt a les 3 de la tarda de Madrid, tots els dies excepte dissabte.UT596001 wrote:L'AVE que surt vora les 7 de la tarda de Madrid-Atocha també es fa amb s/103.
De fet, cap tren AVE amb parada a Lleida es fa amb s/103.
Això pensava jo, però dilluns passat vaig veure el Velaro a Lleida a les 20.32 (AVE Camp de Tarragona 20.05 - Madrid 23.00, que a més parava a Calatayud i a Guadalajara).UT596001 wrote:L'AVE que surt vora les 7 de la tarda de Madrid-Atocha també es fa amb s/103.
De fet, cap tren AVE amb parada a Lleida es fa amb s/103.
Vaig fer-li aquesta foto amb el mòbil (era l'únic que tenia a mà, llàstima la mala qualitat):
- Attachments
-
- 13-08-07_204013.jpg (52.66 KiB) Viewed 5367 times
Jo també hi he anat allàvictorcasta wrote: (i en el seients de darrere la cabina, tot i que el maquinista no va voler posar transparents els vidres i es van quedar translúcids)
A mi també em va passar que no va posar transparent el vidre... excepte un petit tram a la sortida de Madrid perquè tenia visita, a Saragossa perquè ho veiessin dues hostesses d'andana i un petit trosset entre Lleida i Camp de Tarragona també perquè tenia visita. Òbviament ho vaig aprofitar per mirar aquells petits moments
Em consta que si ho demanes amablement el posen transparent...UT596001 wrote:Jo també hi he anat allàvictorcasta wrote: (i en el seients de darrere la cabina, tot i que el maquinista no va voler posar transparents els vidres i es van quedar translúcids)
A mi també em va passar que no va posar transparent el vidre... excepte un petit tram a la sortida de Madrid perquè tenia visita, a Saragossa perquè ho veiessin dues hostesses d'andana i un petit trosset entre Lleida i Camp de Tarragona també perquè tenia visita. Òbviament ho vaig aprofitar per mirar aquells petits moments
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Jo quan vaig anar el Velaro, al principi esta el vidre translucids, malgrat que anaven a la cua. A Lleida va vindre un técnic de Siemens i li vaig demanar que posses el vidre a transparent i ho va fer amablament apart d'ensenyar-me la cabina.
Així vaig poder disfrutar entre Saragossa i Madrid d'una cursa entre un Velaro a 300km/h parant a Calatayud i Guadalajara i un Alvia a 200km/h pero sense parades. El Alvia ens va adelantar 2 cops i 2 cops mes el vam tornar a adelantar.
Així vaig poder disfrutar entre Saragossa i Madrid d'una cursa entre un Velaro a 300km/h parant a Calatayud i Guadalajara i un Alvia a 200km/h pero sense parades. El Alvia ens va adelantar 2 cops i 2 cops mes el vam tornar a adelantar.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Aprofitaven la banalitzada??? Això seria com dir que els trens de Vilanova van al minut !!davida wrote:[...]Així vaig poder disfrutar entre Saragossa i Madrid d'una cursa entre un Velaro a 300km/h parant a Calatayud i Guadalajara i un Alvia a 200km/h pero sense parades. El Alvia ens va adelantar 2 cops i 2 cops mes el vam tornar a adelantar.
Detalls, si us plau.
Salut !!
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Doncs jo li vaig demanar amablement, i em va respondre com si em volgués dir que no hi ha manera de possible de posar-los transparents... i me'l vaig quedar mirant ¬¬'... pensant que intentava fer-me creure això...aarongilp wrote:Em consta que si ho demanes amablement el posen transparent...UT596001 wrote:Jo també hi he anat allàvictorcasta wrote: (i en el seients de darrere la cabina, tot i que el maquinista no va voler posar transparents els vidres i es van quedar translúcids)
A mi també em va passar que no va posar transparent el vidre... excepte un petit tram a la sortida de Madrid perquè tenia visita, a Saragossa perquè ho veiessin dues hostesses d'andana i un petit trosset entre Lleida i Camp de Tarragona també perquè tenia visita. Òbviament ho vaig aprofitar per mirar aquells petits moments
Serveis Velaro:
9815 sortdia Madrid Puerta de Atocha 07:04h (LMXJV..)
9831 sortdia Madrid Puerta de Atocha 15:00h (LMXJV.D)
9887 sortida Madrid Puerta de Atocha 18:55h (LMXJVSD)
9816 sortdia Camp de Tarragona 06.45h (LMXJVS.)
9830 sortdia Camp de Tarragona 13:45h (LMXJV.D)
9892 sortdia Camp de Tarragona 20:04h (LMXJV.D)
9815 sortdia Madrid Puerta de Atocha 07:04h (LMXJV..)
9831 sortdia Madrid Puerta de Atocha 15:00h (LMXJV.D)
9887 sortida Madrid Puerta de Atocha 18:55h (LMXJVSD)
9816 sortdia Camp de Tarragona 06.45h (LMXJVS.)
9830 sortdia Camp de Tarragona 13:45h (LMXJV.D)
9892 sortdia Camp de Tarragona 20:04h (LMXJV.D)
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
He llegit al diari i a renfe.com que entren en funcionament dos serveis més en trens sèrie 103 substituint a 102. Algú té la nova llista completa dels serveis coberts per Velaros? O potser són tots ja?
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
En el seu dia es va dir que degut a la seva més alta velocitat punta però menor acceleració els Velaro (103) farien els serveis més directes i 100% directes i que els Patos (102) amb més acceleració i menys velocitat punta farien els serveis amb més parades.
No tindrien, doncs, perque desapareixer de terres catalanes. Però amb Renfe Op., tot pot passar...
No tindrien, doncs, perque desapareixer de terres catalanes. Però amb Renfe Op., tot pot passar...
A on ho has vist de la pàgina de renfe? Jo no ho veig per cap lloc. De fet, indagant una mica es veu, a Trenes dins de Alta Velocidad, que només compten amb els 100, 102 i Talgo200. Res de 103...Trenscat wrote:He llegit al diari i a renfe.com que entren en funcionament dos serveis més en trens sèrie 103 substituint a 102. Algú té la nova llista completa dels serveis coberts per Velaros? O potser són tots ja?
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Alfredo_21
- N6
- Posts: 220
- Joined: Sunday 29/07/2007 19:32
- Location: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]
Recuperando el post, yo si he vistos servicios del AVE S103-Velaro, al menos cuando vine de vacaciones fuí de Madrid a Barcelona por servicio ALVIA, y vi uno de esos AVE justamente cuando pasabamos por el "salt de molto" que hay en la línea para poder acceder a Zaragoza pasando por encima de las vías del tren. La verdad que tuve suerte en verlo, porque era como una bala, pero facimente distin guible, porque no tiene morro de pato.
Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella
Hace un añico...
Yo la primera y única vez que vi un trasto de estos fue hace exactamente un año; el trasto en cuestión estava estacionado en unos talleres no muy lejos de Madrid-Puerta de Atocha.Alfredo_21 wrote:Recuperando el post, yo si he vistos servicios del AVE S103-Velaro, al menos cuando vine de vacaciones fuí de Madrid a Barcelona por servicio ALVIA, y vi uno de esos AVE justamente cuando pasabamos por el "salt de molto" que hay en la línea para poder acceder a Zaragoza pasando por encima de las vías del tren. La verdad que tuve suerte en verlo, porque era como una bala, pero facimente distin guible, porque no tiene morro de pato.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2