Tram Canyelles-Trinitat Nova línia 3, a tardor 2008

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Ecomobisostrans
N10
N10
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit

Post by Ecomobisostrans »

UT596001 wrote:
orique wrote:Em sembla que n'anarres es refereix a allargar la línia 3 fins a Trinitat Vella, fent-la estació de correspondència amb la línia 1. D'aquesta manera els de Santa Coloma podrien arribar, com bé dius, a la ciutat sanitària de Vall d'Hebron sense haver d'agafar un bus (no sé si n'hi ha algun que pugui anar bé) i sense haver d'anar fins a la Plaça Catalunya per agafar la línia 3. La línia 1 al meu entendre n'anarres no la vol modificar pas.
Si, poden agafar el B19, que va de Can Ruti a Vall d'Hebron
Que nomes circula cada 45 minuts, i de dilluns a dissabte.
Vox
N8
N8

Re: aclariment

Post by Vox »

anarres wrote:Veient les confusions, em dec haver explicat malament. En el meu post anterior feia dues propostes:

-Una que em sembla bastant simple, barata i d'utilitat evident: fer una estació més en el perllongament de la L3 fins a Trinitat Vella. Això permetria connectar amb l'actual L1

-Un cop fet això, es podria estudiar que el tram Trinitat Vella-Fondo i la seva futura perllongació fins a Badalona passessin de la L1 a la L3. Sí, ja sé que ens quedaria una L3 que (en conjunt) resultaria molt "serpentejant". Però si la "tallessim" per Drassanes i connectessim en tram sud amb el tram litoral de la L4 crec que ens quedaria un mapa bastant més coherent que l'actual.
-Com diu l'Aureli, el primer que dius ja està pensat, encara que no sé en quina fase, vaja, segur que en cap fase però ho he vist més d'un cop.

-El 2on, crec que val igualment la resposta d'unaltre foraire que deia que, si converteixes el tram L1 de Fondo a Trinitat Vella en L3, serà pitjor per els usuaris d'allà, doncs els resultarà més últil que la L1 els porti per Meridiana, Glòries i el centre de BCN que no una L3 per Trinitat Nova, Horta, Gracia etc

Apart que convertir tot aquell tros d'ample ibèric a UIC potser quelcom imposible, recordem que estem a BCN, podrien trigar 45 anys :D

Vox
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Location: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Seguiment de les obres d'ampliació

Post by Trytasa Baldaquino »

Seguint el camí de Vox amb la línia 2, he volgut saber en quin estat exterior estaven les obres d'ampliació Canyelles-Roquetes-Trinitat Nova (ja que si per una estació a la L2 estan dos anys, aquí per dues n'estaran cinc, si no es retarda més.

Us les penjo per a que analitzeu vosaltres mateixos. La il·luminació no es gaire bona, ja que vaig acostar-m'hi amb la bici i a mig camí va començar a ploure... :(

La portada...

Image

Vista general de les obres de l'estació de Trinitat Nova de la L3. Està prop de la de la L4 (no la que està a la part superior del carrer Aiguablava, sinò l'altra, la que es troba una mica més cap a la Trinitat Vella).

Image

Acostant-nos, viem la bòveda del túnel (encara que a la foto no s'hi aprecia del tot bé), i un forat a terra envoltat de reixa groga, que serà l'accés a l'estació en sí, amb rampes de baixada on es situaran les escales.

Image

Image

Passem a l'estació de Roquetes. Pel que fa a la futura sortida de Vidal i Guasch, us passo una vista semi aèria, a continuació una on es veu el que sembla que serà l'entrada, i una tercera que serà l'accés d'escales a aquesta entrada.

Image

Image

Image

I ja per acabar, la sortida del carrer Jaume Pinent cantonada amb Les Torres. Aquí la boca ja està feta i tancada, esperant inauguració...

Image

Image

Faltarien unes obres que estan a la mateixa Via Favència, prop de la boca actual de Canyelles i just al costat d'una benzinera. Però va començar a ploure a saco i no vaig poder fer mes... a veure si un altre dia m'hi passo i completo la col·lecció.

Veient tot el resultat, em sembla que les sortides estan prou avançades -no caldrien més que uns mesos per finalitzar-les-, per la qual cosa el que trigarà més serà acaber el túnel o el que sigui. No us sembla?
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
metring
Administrador

Post by metring »

Gràcies pel reportatge! Realment, ni se'n sent parlar de la prolongació de la línia 3, esperem que aviat ens diguin alguna cosa de quan l'inauguraran!
Vox
N8
N8

Post by Vox »

Gràcies per les fotos!

Aquestes obres seran recordades: 5 anys per dues estacions. Vejam si arriben a temps per inagurar el tram a la tardor del 2008. Crec que la L2 tambè tenia aquesta data.

No em vull ni imaginar els anys que veurem les obres de la L1 cap Badalona, cap El Prat i la L2 cap la Fira2.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
subwayworld
N3
N3

Post by subwayworld »

Llavors ens hauriem de prguntar: que arribara abans l`AVE o la L2 a BDN Centre :)
JaMiRo!
N10
N10

No fotem...

Post by JaMiRo! »

Vox wrote:No em vull ni imaginar els anys que veurem les obres de la L1 cap Badalona, cap El Prat i la L2 cap la Fira2.
El gelat de llet merengada de la Lillopicó està molt bo, però amb pols del subsòl badaloní perd molt...No fotem, que acabin ja amb les obres dels collons... :|
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”