319 Sants
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
319 Sants
Molt maca la 319 amb carrils i balast a via 3 de Sants (no electrificada)
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- genissimon
- N10
- genissimon
- N10
Que potser la tenen per "desallotjar" la via de trens elèctrics que s'han quedat sense alimentació en cas d'incidència?
Com ara el cas de la doble de 451 el divendres 10 d'agost a la tarda a prop de Bellvitge?
Si és per això, ja era hora. I si no és per això, tant de bo es pugui utilitzar en aquesta comesa en cas de necessitat.
Salut !!
P.D.: creia que la via 3 ja estaria en ample UIC, un cop els trens en ample ibèric ja han estat derivats a les vies 7-14.
Com ara el cas de la doble de 451 el divendres 10 d'agost a la tarda a prop de Bellvitge?
Si és per això, ja era hora. I si no és per això, tant de bo es pugui utilitzar en aquesta comesa en cas de necessitat.
Salut !!
P.D.: creia que la via 3 ja estaria en ample UIC, un cop els trens en ample ibèric ja han estat derivats a les vies 7-14.
Jo la vaig veure dissabte al cap d'una composició de tolves amb balast.
Aquí en tens una foto:
Disculpeu que estigui una mica tallada, però fent servir l'elevador per a minusvàlids com a trípode no podia fer gaire més
Aquí en tens una foto:
Disculpeu que estigui una mica tallada, però fent servir l'elevador per a minusvàlids com a trípode no podia fer gaire més
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...