entfe001 wrote:A banda que amb les obres de Sants la C7 no circula entre Sant Andreu Comtal i Montcada Bifurcació...
Voldras dir que no circula entre Sant Andreu Arenal i Montcada Bifurcació.
Ja ho deia bé: durant les obres de Sants els trens de la C7 no circulen entre SAC i Montcada. Una altra cosa és que hi circulin quan no hi ha obres
Pere wrote:El que jo entenc per la notícia és que la via 4 de l'estació no tenia tensió i que els trens de la C7 els havien de posar per una altre via, cosa que no era certa almenys a les 19:00h d'ahir.
Considerant que només afectava la C7, jo em decantaria a pensar que hi havia via única entre Cerdanyola Universitat i Rubí.
Ja posats:
Renfe wrote:Desde las 11.40 horas
Retrasos de 15 minutos de media en los trenes de la línea 4 de Rodalies con origen o destino Manresa
Por causas ajenas que afectan al tramo Manresa - Sant Vicenç de Castellet, los trenes de la línea 4 de Rodalies con origen o destino Manresa circulan con retrasos medios de 15 minutos.
Renfe lamenta las molestias que esta incidencia pueda ocasionar a los viajeros
El Periódico de Catalunya wrote:
Retards de 20 minuts a part de la línia 4 de Rodalies per la caiguda d'un arbre a la via
• No se sap quan es podrà restablir el servei normal
BARCELONA
EUROPA PRESS
Alguns trens de la línia 4 de Rodalies Renfe a Barcelona pateixen aquest migdia un retard estimat de 20 minuts per la caiguda d'un arbre a prop de la via entre les estacions de Sant Vicenç de Castellet i Manresa (Bages), en un dels extrems d'aquesta línia.
Els endarreriments afecten els trens d'aquesta línia que tenen origen o destí a Manresa, i no se sap quan es podrà restablir el servei normal, segons fonts d'Adif.
Poc abans de les 13 hores es treballava en la retirada de l'arbre, que ha afectat el sistema de senyalització del trànsit ferroviari. Això provoca automàticament que els semàfors es posin en vermell i impedeixin la circulació de trens. Un cop es pugui retirar l'arbre, s'ha de reparar aquest sistema.
Pues esta mañana el Manresa-Sant Vicenç que pasa por Cerdanyola a las 11:57 ha pasado a su hora, en cambio, el regional Lleida-L'Hospitalet que pasa a las 12:03, ha pasado a las 12:35
La prevenció, la reacció immediata i la informació són les prioritats del nou centre coordinador
Amb l'objectiu de coordinar l'arribada de l'AVE a Barcelona, prevista per al 21 de desembre, el Ministeri de Foment crea un centre coordinador, el Centre de Coordinació d'Operacions Ferroviàries de Barcelona 2007 (CECOF).
Aquest nou centre que es constituirà oficialment divendres que ve amb representació de l'Ajuntament i la Generalitat, dirigeix la seva activitat al voltant de tres punts prioritaris: la prevenció d'incidències, la resposta immediata si aquestes es produeixen i la d'oferir tota la informació necessària als viatgers que utilitzin el tren.
"L'objectiu final que tenim dins d'aquest centre és que el viatger de ferrocarril tingui comoditat i tranquil·litat", ha explicat el Secretari d'Estat d'Infraestructures, Víctor Morlán, que s'estarà a Barcelona fins que arribi l'alta velocitat.
Primeres mesures
Fins ara el CECOF ha estat estudiant a fons el funcionament de la xarxa per veure quines són els punts que s'han de millorar. En aquests indrets d'atenció especial treballaran brigades especialitzades.
També s'incorporaran dos tècnics especialitzats que coordinaran equips encarregats de revisar diàriament la catenària de la xarxa, que se sumen al grup de 75 tècnics que s'encarreguen de revisar la connexió elèctrica dels trens.
Una altra mesura és l'adquisició de dues locomotores dièsel, una a cada punt de la xarxa ferroviària de Barcelona que permetran retirar els trens avariats en cas de que no hi hagi electricitat.
D'altra banda, a partir del 12 de setembre es restableix el servei de les vies entre Sants i l'Hospitalet de Llobregat que han obligat a fer transbordaments i utilitzar serveis alternatius durant un mes i mig.
Suposo que volen dir incorporació en comptes d'adquisició.
victorcasta wrote:Una altra mesura és l'adquisició de dues locomotores dièsel, una a cada punt de la xarxa ferroviària de Barcelona que permetran retirar els trens avariats en cas de que no hi hagi electricitat.
Al·leluia germans!!! És igual si són comprades, portades d'algun altre lloc (el més possible) o reciclades d'OCSAL.
Tants anys els ha costat arribar a la conclusió de que cal tenir locomotores dièsel preparades per retirar trens avariats?
Déu n'hi do... més val tard que mai.
ahir vaig sentir per catalunya informació que en posarien una a l'Hospitalet i una altra a Sant Andreu (suposo que Comtal, no van dir res mes) per poder retirar els trens avariats lo més ràpidament possible
evarujo wrote:ahir vaig sentir per catalunya informació que en posarien una a l'Hospitalet i una altra a Sant Andreu (suposo que Comtal, no van dir res mes) per poder retirar els trens avariats lo més ràpidament possible
Apostes de quines locomotores seran? Jo aposto per 319
Fa uns 20 o 25 minuts ha caigut per aquí un dil.luvi inpresionant,semblava que caiguès una cascasa desde els nùvols,com a mìnim 3l/m2 per minut.Ara plou amb intensitat,peró menys amb comparació em fa uns 25 minuts.
Imaginant que a renfe,quan plou una mica ja funciona malament,amb aquesta impressionant cortina d'aigua que ha caigut fa poca estona(i encara cau amb menys intensitat),no em vull imaginar el caos que hi haurà ara mateix.Ah!i a aquesta cortina és dirigeix direcció Barcelona.
Segur que no hi ha servei a la C7 entre Cerdanyola i Universitat,perqué les últimes vegades que han caigut aquestes tempestes d'estiu sempre s'ha tallat aquest tram.
UN TALL DE CATENÁRIA A TORREBONICA PROVOCA RETARDS ENTRE TERRASSA I MONTCADA BIFURCACIÓDiari de Terrassa, Dia 20 de Agost.
A les 08:38 h. la central de la Renfe va ser comunicada de un tall natural en un cable a la altura de la estació tancada de la Torre Bonica, tancada
en l' any 1972 a causa d' un Suïcidi. El Tall ha provocat retards de 15-20-30 o fins-i-tot de 50 min. Un rodalies va quedar atrapat en el túnel entre
Terrassa i Passeig del Camp, la estació nova.
CONCLUSIÓ: Si en l' any 2010 la renfe es ven a FGC, donem grácies.
PER QUÉ LI DIUEN "BARCELONA SANTS" SI ESTÁ A TOCAR DE L' INFERN DE PROFUND?
Rafa Monty wrote:UN TALL DE CATENÁRIA A TORREBONICA PROVOCA RETARDS ENTRE TERRASSA I MONTCADA BIFURCACIÓDiari de Terrassa, Dia 20 de Agost.
A les 08:38 h. la central de la Renfe va ser comunicada de un tall natural en un cable a la altura de la estació tancada de la Torre Bonica, tancada
en l' any 1972 a causa d' un Suïcidi. El Tall ha provocat retards de 15-20-30 o fins-i-tot de 50 min. Un rodalies va quedar atrapat en el túnel entre
Terrassa i Passeig del Camp, la estació nova.
CONCLUSIÓ: Si en l' any 2010 la renfe es ven a FGC, donem grácies.
No entenc això de que l'estació de Torrebonica la van tancar el 1972 a causa d'un suicidi...
evarujo wrote:ahir vaig sentir per catalunya informació que en posarien una a l'Hospitalet i una altra a Sant Andreu (suposo que Comtal, no van dir res mes) per poder retirar els trens avariats lo més ràpidament possible
Apostes de quines locomotores seran? Jo aposto per 319
Pel que he llegit sembla que una 311 ja ronda per Castelldefels al igual que a Sant Andreu Comtal, però a Sant Andreu ja se sap que previament hi havien... Dubto que posin 319's... (les ultimes que he vist va ser en doble abans d'ahir a les 22:00h passant direcció bcn pel pont de la C3 que creua l'estació de Montcada i reixac - Manresa)
Dia: 29/08/2007 - Hora: 10:00
Hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, en aquests moments, per la caiguda d'un arbre sobre la catenària el trajecte Blanes-Maçanet de la línia C1 s'està fent amb un transbordament per carretera. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat.