Bé, cada cop està més clar quan arribarà l'AVE a Barcelona, no?César wrote:Un tio que trabaja alli en el intercambiador me dijo que ellos se quedaran hasta mediados del 2008 y no hasta diciembre de este año que es cuando supuestamente llegará el AVE a Barcelona ciudad.
Linea Roda de Barà - Reus
No. Torno a dir que l'intercambiador per molt AVE a BCN que hi hagi pot seguir donant servei, a no ser que el traslladin a BCN.Jordi Freixas wrote:Bé, cada cop està més clar quan arribarà l'AVE a Barcelona, no?César wrote:Un tio que trabaja alli en el intercambiador me dijo que ellos se quedaran hasta mediados del 2008 y no hasta diciembre de este año que es cuando supuestamente llegará el AVE a Barcelona ciudad.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
A Puigverd no sé si encara hi és però a La Bordeta l'intercanviador de Talgo està totalment fora de servei i en procés de desmantellament, si és que no ja està desballestat del tot De fet no ho trobo però havia vist a la web del ministeri de Foment la licitació per a l'enderroc i desmantellament de l'intercanviador.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Els intercanviadors d'última generació (tant els sistema Brava com els Talgo) van muntats en una plataforma com un "kit" de manera que es poden desmuntar i traslladar fàcilment sense gaire feina. Altra cosa és els edificis que els acullen. Suposo que la licitació a que fas referència és per a l'edifici (nau prefabricada, habitualment) i els elements de formigó de suport de l'intercanviador en sí (el kit que deia abans) i els fonaments de la pròpia nau.Trenscat wrote:A Puigverd no sé si encara hi és però a La Bordeta l'intercanviador de Talgo està totalment fora de servei i en procés de desmantellament, si és que no ja està desballestat del tot De fet no ho trobo però havia vist a la web del ministeri de Foment la licitació per a l'enderroc i desmantellament de l'intercanviador.
A més, en llocs amb falta d'espai es munten uns intercanviadors duals, amb un sistema hidràulic que aixeca o abaixa intercanviador o un altre amb una articulació lateral, de manera que en l'espai que ocupa un intercanviador n'hi ha dos. El primer lloc on es va fer servir aquest sistema és a la via experimental de tres carrils Olmedo-Medina del Campo, aprofitant l'antiga traça del Medina del Campo a Segovia.
Salut !!
El de la Bordeta només està desconnectat. La resta continua tot muntat.Trenscat wrote:A Puigverd no sé si encara hi és però a La Bordeta l'intercanviador de Talgo està totalment fora de servei i en procés de desmantellament, si és que no ja està desballestat del tot De fet no ho trobo però havia vist a la web del ministeri de Foment la licitació per a l'enderroc i desmantellament de l'intercanviador.
I el de Puigverd encara hi era sencer.
El de la Bordeta només està desconnectat. La resta continua tot muntat.Trenscat wrote:A Puigverd no sé si encara hi és però a La Bordeta l'intercanviador de Talgo està totalment fora de servei i en procés de desmantellament, si és que no ja està desballestat del tot De fet no ho trobo però havia vist a la web del ministeri de Foment la licitació per a l'enderroc i desmantellament de l'intercanviador.
I el de Puigverd encara hi era sencer.
Supongo que el cambiador de Roda se tendrá que seguir usando mientras la LAV no llegue a Girona para los Alvia, no?aarongilp wrote:No. Torno a dir que l'intercambiador per molt AVE a BCN que hi hagi pot seguir donant servei, a no ser que el traslladin a BCN.Jordi Freixas wrote:Bé, cada cop està més clar quan arribarà l'AVE a Barcelona, no?César wrote:Un tio que trabaja alli en el intercambiador me dijo que ellos se quedaran hasta mediados del 2008 y no hasta diciembre de este año que es cuando supuestamente llegará el AVE a Barcelona ciudad.
Siendo Renfe, lo más probable es que se carguen el Costa Brava sin poner ni Alvia ni leches.
Hace tiempo se rumoreó que con la puesta en servicio del Euromed accidentado en Torredembarra habría un servicio que llegaría hasta Girona, y desde entonces lo único que ha pasado es que se han cargado el Arco que había.
Hace tiempo se rumoreó que con la puesta en servicio del Euromed accidentado en Torredembarra habría un servicio que llegaría hasta Girona, y desde entonces lo único que ha pasado es que se han cargado el Arco que había.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Se'ls veu el llautó
No... més aviat, Renfomentadif està pensant en reinventar-se i passarà a ser conegut com a Fomentavedif.Jordi Freixas wrote:Sí... i no pensen posar-ne cap?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Bueno, tampoco se de que me extraño la verdad... es Renfe.entfe001 wrote:Siendo Renfe, lo más probable es que se carguen el Costa Brava sin poner ni Alvia ni leches.
Hace tiempo se rumoreó que con la puesta en servicio del Euromed accidentado en Torredembarra habría un servicio que llegaría hasta Girona, y desde entonces lo único que ha pasado es que se han cargado el Arco que había.
Por lo menos el año pasado si que funcionó alguna temporada el Arco Valencia - Portbou pero este año nada de nada.