Doncs no fa gaires anys (menys de 10) van procedir a aixecar la via que hi havia colocada des d'Albacete fins al límit de la província de Jaén, carril de 54 Kg/m amb travessa de formigó blibloc. L'explanació estava acabada fins a Linares, i ara mateix no sé com estava en el tram Lleida-Albacete.jordidr wrote:Sincerament ho trobo una mica descabellat
Per cert, Albacete-Linares, evitaria que els trens de València a Andalusia haguéssin de "pujar" fins a Alcázar de San Juan, a 150 Km de Madrid i escurçaria el tram en 150 Km. A més "tallaria" la malla més gran de la xarxa ferroviària espanyola, agreujada pel tancament, el 1985, de l'Almendricos-Guádix que comunicava directament Múrcia amb Almeria.
Aquesta línia transversal va ser una altra de les víctimes del famós informe del Banc Mundial, que va deixar sense acabar grans eixos ferroviàris quan el més important ja estava fet. Per exemple, el Santander-Mediterraneo, amb els gairebé 7 Kms. del Túnel de la Enganya acabats.
Salut.