Cotxes Arco, desballestats pròximament?

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

George85 wrote:El rumor del que parles, parteix de que sembla ser que en el cas del transport per carretera la cosa si que funciona així. Jo no ho pogut comfirma, potser algú ens en podria treure l'aigua clara.
En el cas del transport urbà, sí (exemple recent i proper a Barcelona: Rubí). En el interurbà ja no ho tinc tan clar.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

genissimon wrote:
Jordi Freixas wrote:Ei, què passa? Que les merdaderies estan molt bé xD
Deus parlar dels TECO que porten les escombraries de Vigo i A Corunya a la planta de tractament de l'empresa SOGAMA (Sociedad Gallega de Medio Ambiente), depenent de la Xunta de Galícia. Durant un temps es van fer amb els TMD, ara desterrats, crec, a Madrid i a Sevilla.

Salut.
Bé, en realitat s'em va colar una lletra. Sense més. Però tinc entès que les locomotores 333 que opera Acciona i Continental Rail, són comprades a RENFE precísament.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Post by genissimon »

Jordi Freixas wrote:[...]les locomotores 333 que opera Acciona i Continental Rail, són comprades a RENFE precísament.
No. Com ja se t'ha dit aquí, són comprades a Vossloh a Albuixech. El que passa és que com que són idèntiques a les renfe, no s'han hagut d'homologar per a circular per la REFIG que gestiona ADIF.

Salut !!
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Però... que no són màquines reformades procedents de les 333 antigues de RENFE?
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Post by genissimon »

Jordi Freixas wrote:Però... que no són màquines reformades procedents de les 333 antigues de RENFE?
No. Aquestes 333.3 són integrament de nova construcció.

Salut!!
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Però llavors, les de RENFE no són reformades?
User avatar
594-001-0
N6
N6
Posts: 296
Joined: Friday 06/05/2005 17:59

Post by 594-001-0 »

Jordi Freixas wrote:Però llavors, les de RENFE no són reformades?
Las de Renfe si, pero las de Acciona y Continental son totalmente nuevas.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Doncs juraria haver llegit a algun lloc que les de Continental Rail i Acciona, eren de segona mà.

Però bé, és igual. Si la intenció de RENE és la de deixar el panorama ferroviari sense possiblitat de poguer comprar material de segona mà, és igualment una tonteria. Si a algú li interessa comprar material de segona mà, en compra a una altra operadora i ja està (o és que ningú s'en recorda ja que la RENFE mateixa tenia Corails llogets de SNCF amb ample i logo de RENFE?)
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Post by genissimon »

Amb la renfe carregant-se tant material com pot d'ample 1668mm s'assegura que les empreses de la competència tenen uns alts costos d'accés al mercat (adaptació de material a l'ample ibèric), amb la qual cosa el "pastís" ja no és tant interessant i així no tothom està disposat a competir amb renfe.

No sé si m'explico.

Salut !!
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Sí, perfectament. Però això no vol dir que no puguin sorgir noves operadores disposades a assumir aquests costos, o directament, a comprar trens nous de trinca.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”