Reforç del servei d’FGC a la línia Llobregat-Anoia

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
Ferry1ac1
N8
N8
Posts: 926
Joined: Tuesday 14/06/2005 10:06
Location: Barcelona-Catalunya
Contact:

Reforç del servei d’FGC a la línia Llobregat-Anoia

Post by Ferry1ac1 »

Atenció! mireu això i penseu si al revés seria possible. Un aplaudiment per FGC :plas

http://www.fgc.cat/notes_premsa/descarg ... torell.pdf
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

El Barça més que un Club, La Caixa més que una caixa, Jordi Pujol més que un president, Barcelona més que una ciutat, FGC més que una companyia de Ferrocarril. Visca Catalunya!!! Ara en serio, crec que aquesta es la gran diferencia entre FGC i RENFE, la qualitat, tot i que REnfe arribi més lluny que FGC en Km de xarxa.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

Llàstima que amb els autobusos interurbans no poguem dir el mateix :roll:
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Reforç del servei d’FGC a la línia Llobregat-Anoia

Post by Ecomobisostrans »

Ferry1ac1 wrote:Atenció! mireu això i penseu si al revés seria possible. Un aplaudiment per FGC :plas

http://www.fgc.cat/notes_premsa/descarg ... torell.pdf
El PDF diu això:
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya ha previst un servei de reforç per al
transport de viatgers, durant el període d’obres que s’efectuaran aquest estiu a
la línia C4 de Rodalies Renfe, entre Martorell i Barcelona.
El servei de reforç d’FGC s’activarà quan ho requereixi el Centre de Control de
Rodalies Renfe.
El dispositiu consistirà a doblar la capacitat dels trens d’FGC entre Martorell i
Barcelona amb l’objectiu d’augmentar la oferta de places disponibles fins a
2.238 / hora, els laborables de juliol i setembre en hora punta, i més de 3.000
places en hora vall els dies laborables de juliol, agost i setembre i els dissabtes
i festius de tot el període.
El servei s’activarà en 15 minuts, un cop el Centre de Control de Renfe hagi
avisat al Centre de Control de Trànsit d’FGC a Sant Boi de Llobregat. Un
maquinista de reforç doblarà el primer tren que hagi de sortir de Pl. Espanya
fins a Martorell i un altre ho farà en direcció contrària.
FGC posa la seva capacitat de transport al servei de la mobilitat dels ciutadans
dins la lògica de la Xarxa de Transport Públic de la qual formen part tots els
operadors.
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

Podra significar que les estimades 211 faran algun servei especial més amunt de Molí Nou ? :D
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

Per sort, crec que cap d'aquests reforços es fara amb 211, ja que quan diu que un maquinista de reforç "doblarà" els trens, suposo que vol dir que els hi col·locarà doble composició, i com que no es pot acoplar un 211 i un 213, les 211 es quedaran tan tranquiles a la L8, i millor que sigui aixi, per que una cosa es haver-les d'aguantar en un trajecte de 10 minuts i una altra haver-se de fer tota la R5 amb 211.

Lo que estaria be es que ja que la C4 anirà com anirà, la R5 vagi sempre en doble composició, ja que molta gent de Manresa, Sant Vicenç, Castellbell, etc. pot triar anar amb la R5.
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Ecomobisostrans wrote:com que no es pot acoplar un 211 i un 213(...) per que una cosa es haver-les d'aguantar en un trajecte de 10 minuts i una altra haver-se de fer tota la R5 amb 211.
Jo no n'estaria tant segur de que no es poden acoblar. I no se perquè et semblen tan "dolentes" si ténen la mateixa velocitat màxima, aire condicionat, etc. Precisament l'única pega que tenen, la falta d'adaptació a les PMR, no es nota en el trajecte sinó a l'hora de pujar i baixar.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

No es que siguin tan dolentes, però en comparació amb les 213 tenen algunes diferències que les fan poc recomamnables per trajectes llargs:

-L'aire acondicionat sol funcionar tant fluix que ni es nota.
-Son bastant mes estretes, per lo que quan hi ha aglomeracions (i amb les obres a RENFE es probable que n'hi hagi) es va com sardines.
-Els lavabos solen anar força malament.
-No tenen termòmetres lluminosos ni megafonia, per lo que son facils les confussions de parada, sobretot a parades turístiques com Montserrat-Aeri, Monistrol, etc. No es el mateix passar-te una parada de la zona 1 que dones la volta i no has perdut mes de 10 minuts que passar-te per exemple, Monistrol.
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Pffff, massa ben acostumats que viviu a la zona ATM... per aquí dalt només saps si ets a Vilamalla o a Sant Miquel de Fluvià si comptes parades o coneixes l'entorn. No hi ha megafonia i cartells a l'andana n'hi ha ben pocs (a destacar els de Camallera, a veure si algun dia pujo a fer-ne fotos).
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

entfe001 wrote:Pffff, massa ben acostumats que viviu a la zona ATM... per aquí dalt només saps si ets a Vilamalla o a Sant Miquel de Fluvià si comptes parades o coneixes l'entorn. No hi ha megafonia i cartells a l'andana n'hi ha ben pocs (a destacar els de Camallera, a veure si algun dia pujo a fer-ne fotos).
Els de Camallera són boníssims, cartells d'un metre de llarg amb lletra de 10 punts xD
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Pere wrote:Podra significar que les estimades 211 faran algun servei especial més amunt de Molí Nou ? :D
Home,a hora punta del matí i a última hora ja és normal veure 211's mès amunt de Molí Nou.

Carai,quina sorpresa que les 211 segueixin prestant servei a l'agost,jo ja en pensava que a l'agost no les treuriem a circular.
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Són acobables, altra cosa és que la composició sigui horrible a mans dels d'FGC.


orique wrote:
Ecomobisostrans wrote:com que no es pot acoplar un 211 i un 213(...) per que una cosa es haver-les d'aguantar en un trajecte de 10 minuts i una altra haver-se de fer tota la R5 amb 211.
Jo no n'estaria tant segur de que no es poden acoblar. I no se perquè et semblen tan "dolentes" si ténen la mateixa velocitat màxima, aire condicionat, etc. Precisament l'única pega que tenen, la falta d'adaptació a les PMR, no es nota en el trajecte sinó a l'hora de pujar i baixar.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Post by genissimon »

Ecomobisostrans wrote:[...]les 211 es quedaran tan tranquiles a la L8, i millor que sigui aixi, per que una cosa es haver-les d'aguantar en un trajecte de 10 minuts i una altra haver-se de fer tota la R5 amb 211.[...]
Doncs mira que quan els navals verds i blaus, o les seves "reformes". I amb la via sense soldar, amb travesses de fusta i plena de gats i garrots.

Altra cosa eren els suïssos 8000 que, tot i que no hi vaig poder pujar mai, puc donar fe que tenien uns magnífics seients/sofàs a l'antiga 1ª classe.

Salut !!
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Nomès dir-vos que aquest cap de setmana,a Sant Boi on hi ha les vies mortes on hi han unes quantes 211's,a la 4ª vía els caps de setmana hi sól haver-hi una doble composició de 213(en laborables no hi cap tren),doncs bé,aquest cap de setmana no n'hi havia cap doble de 213 allà.

Sembla que aquesta doble que queda aturada els caps de setmana l'ha volen aprofitar pels serveis de reforços.
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

aarongilp wrote:
entfe001 wrote:Pffff, massa ben acostumats que viviu a la zona ATM... per aquí dalt només saps si ets a Vilamalla o a Sant Miquel de Fluvià si comptes parades o coneixes l'entorn. No hi ha megafonia i cartells a l'andana n'hi ha ben pocs (a destacar els de Camallera, a veure si algun dia pujo a fer-ne fotos).
Els de Camallera són boníssims, cartells d'un metre de llarg amb lletra de 10 punts xD
Necessito menjar cues de pansa :(

Image
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”