Avistaments curiosos de trens
Divendres me'l vaig creuar cap a les 10:30 per SAC, però anava per la general, no pel dipòsit. Segurament venia de Lleida pel ramal de les aïgues.entfe001 wrote:Ara que veig aquest fil: vora les 12.20 del passat diumenge, un 592.2 passant sense parar per Cerdanyola del Vallès camí de Lleida.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Pere
- N9
trainman wrote:La 440-235M (ex-Cercanías Madrid, traspasada a Media Distancia perteneciente a León y con asientos de 470) ha hecho el regional 5622 Lleida-L'Hospitalet que pasa por Cerdanyola a las 12:03
Esta unidad se encuentra cedida temporalmente a Barcelona
Per fi uns seients dignes per la linia Lleida-Manresa-Barcelona !!
- Rafa Monty
- N6
-
- N10
Aquesta foto no està feta a Segur de Calafell... ni aquests trens tenen aquesta decoració...
I si tens 13 anys com has dit en un altre tema, dubto molt que tu fessis aquesta foto... més que res, perquè potser no hauries ni nascut.
I si tens 13 anys com has dit en un altre tema, dubto molt que tu fessis aquesta foto... més que res, perquè potser no hauries ni nascut.
Last edited by victorcasta on Saturday 25/08/2007 13:37, edited 1 time in total.
- Rafa Monty
- N6
A Veure, que me liat, la foto ja sé que no está feta a Segur de Calafell, ni
es meva, es que a una altra web, si ponia fotos meves posava el CopyRight, me he equivocat, pero he vist aquesta unitat i d' aquest color a Segur de Calafell.
es meva, es que a una altra web, si ponia fotos meves posava el CopyRight, me he equivocat, pero he vist aquesta unitat i d' aquest color a Segur de Calafell.
PER QUÉ LI DIUEN "BARCELONA SANTS" SI ESTÁ A TOCAR DE L' INFERN DE PROFUND?
-
- N10
- Rafa Monty
- N6
Colar? Que ha de colar? Jo he vist aquest tren en Calafell direcció Tarragona!
EDITO:
Ho sento, el tren que volia dir era aquest, ho sento molt.
La foto es de Fototrenes, que la he intentat buscar.
EDITO:
Ho sento, el tren que volia dir era aquest, ho sento molt.
La foto es de Fototrenes, que la he intentat buscar.
- Attachments
-
- 435 Regional.jpg (95.04 KiB) Viewed 7811 times
PER QUÉ LI DIUEN "BARCELONA SANTS" SI ESTÁ A TOCAR DE L' INFERN DE PROFUND?
- Rafa Monty
- N6
Aixo canvia molt les coses...que aixo ja es tracta d'un tren en un depòsit...i com ja t'han dit, es MOLT extrany veure aquestes unitats a Catalunya actualment...si ja en queden poques i fent servei a Castella.
I si, es molt lleig apropiar-se fotos, perque en aquesta comunitat hi ha gent que s'ho ha currat i molt!! (que en direm del treball d'en Bernat...responsable i culpable de la meva afició pel ferrocarril) del Llop...que es l'Indiana Jones del FMB i molta mes gent (que no vull que se senti ofesa x no esmentar-la) com per plantar un copyright a sobre apropiant-se la foto!
I si, es molt lleig apropiar-se fotos, perque en aquesta comunitat hi ha gent que s'ho ha currat i molt!! (que en direm del treball d'en Bernat...responsable i culpable de la meva afició pel ferrocarril) del Llop...que es l'Indiana Jones del FMB i molta mes gent (que no vull que se senti ofesa x no esmentar-la) com per plantar un copyright a sobre apropiant-se la foto!
- BCN Término
- N5
-
- N10
- Alfredo_21
- N6
- Location: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]
Pues diriase que la primera foto era antigua. De estas locomotoras no recuerdo de haber ido en ellas, pero si me suena de haberlas visto por el corredor Vitoria-Burgos que va pararalelo a la AP-1(cosas de ir a Galicia de vacaciones). La foto ya se ve que no es actual sobretodo por la iluminación de andén. Hace años luz que no veo ese tipo de luminaria en estaciones de RENFE en Cataluña (aunque en el resto de España aún hay muchas estaciones con este tipo de alumbrado), la recuerdo de cuando era pequeñajo. Ahora que andabais hablando de fotos, yo algún finde semana de estos me iré a Roda de Bará, tengo curiosidad por ver como es aquello de que una vía con catenaria de LAV se junte con una convencional y además quiero ver el cambiador de ancho, que cuando pase por ahí volviendo de vacciones eran las 10 de la noche y no se veía nada.
Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella
-
- N10
Hoy ha repetido de nuevo la 440-235 haciendo el regional 5622
Pere wrote:trainman wrote:La 440-235M (ex-Cercanías Madrid, traspasada a Media Distancia perteneciente a León y con asientos de 470) ha hecho el regional 5622 Lleida-L'Hospitalet que pasa por Cerdanyola a las 12:03
Per fi uns seients dignes per la linia Lleida-Manresa-Barcelona !!
Que bonito...las 440R ex-Cercanías Madrid traspasadas a Media Distancia reciben asientos dignos, pero las 440R ex-Cercanías Barcelona traspasadas a Media Distancia siguen con los cutre asientos duros de cercanías. Y luego para que digan que es en Catalunya donde más se invierte!trainman wrote:La 440-235M (ex-Cercanías Madrid, traspasada a Media Distancia perteneciente a León y con asientos de 470) ha hecho el regional 5622 Lleida-L'Hospitalet que pasa por Cerdanyola a las 12:03
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...