Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
- Alfredo_21
- N6
- Location: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]
Hablando de avistamientos, cada día vuelvo del curro por la AP-7 desde Polinya, me desvio en Sta. Perpetua hacia la C-59 (paso por delante de Alstom) y de allí cojo la C-33 hacia Bcn. Ayer pude ver 4 unidades Civia en las vías adyacentes a la fábrica y detras de ellas 5 unidades 6000, como os podeis maginar había como una trentena de vagones. Aunque fue curioso ver material móbil de ambas compañias. Ah! Los trenes estaban SIN graffitear menos mal! Saludos!
Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella
El guardia de seguretat de l'estació de Maçanet - Masanes em va dir que els dos primers trens del matí (7h37 i 8h37) a més d'un cap a les 12-13 (no recordo) i un a la tarda es solen fer amb Civia en laborables. Malauradament jo vaig agafar el de les 8h37 en dissabte i era doble de 447 (per cert, plena com un ou a partir de Blanes).
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Ús haureu d'afanyar sí voleu anar en civia desde Maçanet fins a Barcelona,ja que quan l'EDF deixi de ser terminal dels trens de la R1 i tornin a Hospitalet(a partir del 12/9),segurament els civies deixaran d'anar a Blanes i Maçanet i és limitaràn a Calella i Mataró(com abans,vaja).
Ah!,dijous passat el Estació de França(11.35)-Maçanet(13.15),també és va fer amb doble composició de civie's 463+464,ara que no m'hi vaig fitxar en la numeraciò dels convoys.
Ah!,dijous passat el Estació de França(11.35)-Maçanet(13.15),també és va fer amb doble composició de civie's 463+464,ara que no m'hi vaig fitxar en la numeraciò dels convoys.
Last edited by Mako448 on Sunday 26/08/2007 16:25, edited 1 time in total.
Potser ja s'ha comentat però ja fa unes setmanes que els Civia funcionen tambè els caps de setmana a la C1.
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- Trenscat
- N10
Els Civia fins a Blanes/Maçanet també circulen els caps de setmana fins a aquestes destinacions?
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N10
Més diversió
És més divertit des de la cabina...victorcasta wrote:M'han comentat que demà dijous a les 10 del mati, sortirà un nou Civia de la factoria Alstom a Mollet-Santa Rosa. Qui vulgui veure la maniobra ja sap.
Doncs si avui ha sortit i fa nit a Granollers, previsiblement demà baixarà fins a SAC, girarà cua via Ramal de les Aigües i es ficarà a fer proves d'acoblament a d'altres Civia a Montcada-Bifurcació. O sia, que si no teniu res a fer, és molt divertit.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Guigui
- Administrador
Sorpresa!
Els foraires gironins ja situen Celrà a l'àrea de Barcelona! O tempora, o mores...entfe001 wrote:Ahir em vaig creuar amb un Civia entre Celrà i Bordils quan jo anava camí de Colera per la tarda.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Yo a esos tres Civia los mandaría a una línea en la que deberían estar prestando servicio desde hace 6 meses y medio (pero nos engañaron y no pusieron Civia), esa línea a la que me refiero es la C4
Mako448 wrote:Oi que els civies de la R10 prestàn servei nomès a l'estiu(o aixó vaig llegir en algún lloc)?Suposo que demà tornaràn les 447 a la R10 i els civies que durant l'estiu eren a la R10,tornaràn a la R1?
Pel que he vist a Passeig de Gràcia,abans prefería que és reformes les andanes de Sant Vicenç de Calders que col.locar-hi civies a la C4.trainman wrote:Yo a esos tres Civia los mandaría a una línea en la que deberían estar prestando servicio desde hace 6 meses y medio (pero nos engañaron y no pusieron Civia), esa línea a la que me refiero es la C4
Mako448 wrote:Oi que els civies de la R10 prestàn servei nomès a l'estiu(o aixó vaig llegir en algún lloc)?Suposo que demà tornaràn les 447 a la R10 i els civies que durant l'estiu eren a la R10,tornaràn a la R1?