Retards, avaries i deficiències a TMB
Ferit un operari de les obres de la Línia 9 del metro a L'H
De El Periodico
------------------
europa press
L'Hospitalet de Llobregat .-- Un operari que treballava en les obres de la Línía 9 del metro a l'Hospitalet de Llobregat ha resultat avui ferit al caure d'una màquina tuneladora a un fossat d'una profunditat d'uns tres metres, segons han informat fonts dels Bombers de la Generalitat.
L'accident s'ha produït cap a les 12.30 hores al carrer Pedrosa cantonada carrer Botànica de l'Hospitalet. Un total de tres dotacions dels Bombers de la Generalitat s'han desplaçat al lloc i han tret l'operari, al qual li havia caigut material a sobre.
L'operari, Luis P.F., de 25 anys i veí de l'Hospitalet, ha estat traslladat a l'Hospital de Bellvitge amb una possible fractura de pelvis.
------------------
europa press
L'Hospitalet de Llobregat .-- Un operari que treballava en les obres de la Línía 9 del metro a l'Hospitalet de Llobregat ha resultat avui ferit al caure d'una màquina tuneladora a un fossat d'una profunditat d'uns tres metres, segons han informat fonts dels Bombers de la Generalitat.
L'accident s'ha produït cap a les 12.30 hores al carrer Pedrosa cantonada carrer Botànica de l'Hospitalet. Un total de tres dotacions dels Bombers de la Generalitat s'han desplaçat al lloc i han tret l'operari, al qual li havia caigut material a sobre.
L'operari, Luis P.F., de 25 anys i veí de l'Hospitalet, ha estat traslladat a l'Hospital de Bellvitge amb una possible fractura de pelvis.
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
Centre d'Informació Transmet wrote:Dia: 13/10/2005 - Hora: 07.00
Hem d'advertir als usuaris de Metro que, per la pluja caiguda en les darreres hores, la línia 5 de Metro, està funcionant de Cornellà Centre a Verdaguer d'una banda, i de Horta fins a Maragall de l'altra. És a dir, resta fora de servei el tram comprès entre Verdaguer i Maragall. TMB ha habilitat un servei especial de busos per cobrir el recorregut afectat. La resta de línies de Metro, així com les d'Autobusos, Tramvia i les línies de Ferrocarrils i de Renfe Rodalies circulen amb normalitat.
Resulta que se ha inundado la estación de la L5 de Sagrera. Me cuenta un vecino de la zona que a las ocho de la mañana (cuando los bomberos ya llevaban horas trabajando) el agua llegaba al nivel de andén.
Claro, a nadie se le ocurrió que si llovía en una estación provisionalmente abierta al aire libre podía entrar agua...
Claro, a nadie se le ocurrió que si llovía en una estación provisionalmente abierta al aire libre podía entrar agua...
Inaugurada la nova piscina de la Sagrera
[size=18]Inaugurada la nova piscina de TMB a la Sagrera[/size]
TMB ha inaugurat aquesta matinada la seva nova piscina a l'estació de la línia 5 del metro a la Sagrera, sota la Meridiana.
La instal.lació esportiva, única d'aquestes característiques al món, consta de dos carrers de noranta metres de llargària i un ample coincident amb el del gàlib UIC. Com a novetat, l'aigua que l'omple és d'origen pluvial, característica aquesta molt celebrada pel moviment ecologista.
En principi, aquesta instal.lació només es mantindrà en servei fins demà. Aquesta prova pilot permetrà avaluar el mètode de gestió de la futura línia 9, quan degut a les pluges torrencials baixin torrents d'aigua pels inmensos pous d'accés a les estacions que ja s'estan construint per tot el Barcelonès.
Per accedir a les instal.lacions només cal un bitllet integrat de l'ATM.
TMB ha inaugurat aquesta matinada la seva nova piscina a l'estació de la línia 5 del metro a la Sagrera, sota la Meridiana.
La instal.lació esportiva, única d'aquestes característiques al món, consta de dos carrers de noranta metres de llargària i un ample coincident amb el del gàlib UIC. Com a novetat, l'aigua que l'omple és d'origen pluvial, característica aquesta molt celebrada pel moviment ecologista.
En principi, aquesta instal.lació només es mantindrà en servei fins demà. Aquesta prova pilot permetrà avaluar el mètode de gestió de la futura línia 9, quan degut a les pluges torrencials baixin torrents d'aigua pels inmensos pous d'accés a les estacions que ja s'estan construint per tot el Barcelonès.
Per accedir a les instal.lacions només cal un bitllet integrat de l'ATM.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
De la Voz de La Sagrera:
-------------------------------
Canvis als trens de la L5
Segons fonts ben informades, TMB està provant des de fa dies uns nous trens formats per cinc vagons que havien de substituir els carismàtics trens que fins ara circulen a la L5.
No obstant, i davant del pobre resultat que estan donant aquests nous trens i davant de les protestes i manifestacions que s'estan preperant per part de la recentment creada plataforma "Volem els 1000 a la L5 per sempre amb seients de color lila, i els 5000 fotem-los al litoral, ja!!", TMB ha decidit canviar de política i canviar els trens per barcasses, davant dels múltiples avantatges que aquestes suposen.
Segons TMB "les barcasses gasten menys, perquè de baixada seguiran la corrent creada per l'aigua procedent dels dipòsits que pròximament es construiran a Collserola". Les barcasses, això sí, hauran de ser arrossegades per pujar, amb un sistema semblant al que ja s'utilitza al Tutuki-splash de Port aventura, ja que de fet serà aquesta empresa la concessionària a partir d'ara de la L5.
Les barcasses, són un sistema molt comú de ransport en països del centre i nord d'Europa, com França. A més de gastar molt menys, el seu desplaçament és molt més suau i permet la instal·lació de piscifactories als túnels, els ingressos dels quals es dedicaran a fer noves línies d'aquest tipus.
els nous trens 5000, donada la seva pobre acceptació per part del públic, seran venuts de segona mà a Cuba, on Fidel castro ja ha comentat que formaran dobles composicions amb les antigues unitats procedents dels FGC que per allí circulen. L'únic canvi que se'ls introduirà, abans del seu trasllat, és l'habilitació d'un dels vagons com a exclusiu pels fumadors de puros.
L'alcalde de Barcelona, Joan Clos, ha fet unes declaracions sobre aquest tema a aquest diari... però encara no les hem entès. Esperem que a la sortida nde la propera edició d'aquest diari les haguem pogut desxifrar.
P.D: d'acord que va ploure molt, però això passa cada any. Tant costa entendre que una estació sense sostre es pot mullar i cal posar-hi bombes preparades per si això passa?
-------------------------------
Canvis als trens de la L5
Segons fonts ben informades, TMB està provant des de fa dies uns nous trens formats per cinc vagons que havien de substituir els carismàtics trens que fins ara circulen a la L5.
No obstant, i davant del pobre resultat que estan donant aquests nous trens i davant de les protestes i manifestacions que s'estan preperant per part de la recentment creada plataforma "Volem els 1000 a la L5 per sempre amb seients de color lila, i els 5000 fotem-los al litoral, ja!!", TMB ha decidit canviar de política i canviar els trens per barcasses, davant dels múltiples avantatges que aquestes suposen.
Segons TMB "les barcasses gasten menys, perquè de baixada seguiran la corrent creada per l'aigua procedent dels dipòsits que pròximament es construiran a Collserola". Les barcasses, això sí, hauran de ser arrossegades per pujar, amb un sistema semblant al que ja s'utilitza al Tutuki-splash de Port aventura, ja que de fet serà aquesta empresa la concessionària a partir d'ara de la L5.
Les barcasses, són un sistema molt comú de ransport en països del centre i nord d'Europa, com França. A més de gastar molt menys, el seu desplaçament és molt més suau i permet la instal·lació de piscifactories als túnels, els ingressos dels quals es dedicaran a fer noves línies d'aquest tipus.
els nous trens 5000, donada la seva pobre acceptació per part del públic, seran venuts de segona mà a Cuba, on Fidel castro ja ha comentat que formaran dobles composicions amb les antigues unitats procedents dels FGC que per allí circulen. L'únic canvi que se'ls introduirà, abans del seu trasllat, és l'habilitació d'un dels vagons com a exclusiu pels fumadors de puros.
L'alcalde de Barcelona, Joan Clos, ha fet unes declaracions sobre aquest tema a aquest diari... però encara no les hem entès. Esperem que a la sortida nde la propera edició d'aquest diari les haguem pogut desxifrar.
P.D: d'acord que va ploure molt, però això passa cada any. Tant costa entendre que una estació sense sostre es pot mullar i cal posar-hi bombes preparades per si això passa?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Doncs Sagrada Família a quarts de vuit del matí no tenia aquesta piscina a l'andana, però sí que l'andana sentit Horta de la qual sortien els combois cap a Cornellà estava coberta per una capa de serradures. A l'altra andana estaven tirant l'aigua que quedava a la via.
Tot plegat molt divertit: he hagut de sortir mitja hora abans de casa "per si les mosques".
Tinc son.
Tot plegat molt divertit: he hagut de sortir mitja hora abans de casa "per si les mosques".
Tinc son.
davida wrote:Sense comentaris
Per cert...
Hagan sus apuestas.
La meva: durant tot l'horari d'obertura del Metro en el dia d'avui.
Fins quan durarà el tall?Centre d'Informació TransMet wrote:Dia: 13/10/2005 - Hora: 14:00
Hem d'advertir als usuaris de Metro que, per causa de la pluja caiguda en les darreres hores, a la línia 5 resta fora de servei el tram comprès entre Sagrada Familia i Maragall. La millor alternativa al tram afectat és la Línia 4 conectant a Verdaguer i a Maragall. I, pels ciutadans que tinguin destí final entre Sagrada Família y Maragall de la línia 5, TMB ha posat en funcionament un servei especial d'autobusos. Normalitat a la resta línies Metro, busos, renfe, tramvia i Ferrocarrils.
Hagan sus apuestas.
La meva: durant tot l'horari d'obertura del Metro en el dia d'avui.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
De El Periódico de Catalunya:
-----------------------------------
La línia 5 del metro de BCN, afectada per una inundació a la Sagrera, ja funciona amb normalitat
Barcelona. -- La circulació de trens a la línia 5 del metro de Barcelona, afectada ahir per les fortes pluges que van caure a la capital catalana, s'ha normalitzat i ja circulen els combois entre les estacions de la Sagrada Família i Maragall, tallades per la inundació a la de la Sagrera.
Fonts de Transports Metropolitans de Barcelona han informat que la gran quantitat d'aigua que va caure a l'estació de la Sagrera de la línia 5, oberta a cel ras per les obres de connexió amb les línies 1, 4 i 9, es va aconseguir treure ahir a la nit, i cap a les 23.15 hores es va donar per restablerta la circulació de trens.
-----------------------------------
La línia 5 del metro de BCN, afectada per una inundació a la Sagrera, ja funciona amb normalitat
Barcelona. -- La circulació de trens a la línia 5 del metro de Barcelona, afectada ahir per les fortes pluges que van caure a la capital catalana, s'ha normalitzat i ja circulen els combois entre les estacions de la Sagrada Família i Maragall, tallades per la inundació a la de la Sagrera.
Fonts de Transports Metropolitans de Barcelona han informat que la gran quantitat d'aigua que va caure a l'estació de la Sagrera de la línia 5, oberta a cel ras per les obres de connexió amb les línies 1, 4 i 9, es va aconseguir treure ahir a la nit, i cap a les 23.15 hores es va donar per restablerta la circulació de trens.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Aquest matí de dimarts 18 d'octubre, hi ha hagut festival a la L2.
Pel que he pogut viure, la L2 ha quedat tallada durant més de 20 minuts a les 9:10 del matí, aproximadament.
S'ha desallotjat un tren a l'estació de Tetuan, en sentit Paral·lel, suposo que per avaria. Després de la gairebé mitja hora comentada, semblava que la L2 havia tornat a la normalitat... però ara em comenten que després s'ha tornat a tallar el metro, encara que no he pogut saber quina línia. La L1, pot ser?
A la que plou una miqueta...
Pel que he pogut viure, la L2 ha quedat tallada durant més de 20 minuts a les 9:10 del matí, aproximadament.
S'ha desallotjat un tren a l'estació de Tetuan, en sentit Paral·lel, suposo que per avaria. Després de la gairebé mitja hora comentada, semblava que la L2 havia tornat a la normalitat... però ara em comenten que després s'ha tornat a tallar el metro, encara que no he pogut saber quina línia. La L1, pot ser?
A la que plou una miqueta...
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
La línia 1 del Metro ha estat tallada 40 minuts per evacuar
La línia 1 del Metro ha estat tallada 40 minuts per evacuar una ferida
Informa: LaMalla.net
Joan Escofet (laMalla.net) última actualització 18/10/2005 - 11:37h
La línia vermella del Metro de Barcelona s'ha aturat 40 minuts, aquest dimarts al matí, entre les estacions d'Universitat i el Clot. Una dona gran, d'uns 80 anys, s'ha trencat el fèmur quan intentava sortir d'un dels vagons. Per tant, s'ha hagut d'esperar, per l'avançada edat de la dona, l'arribada de l'ambulància que se l'ha endut a un hospital amb una camilla especial. Hores d'ara, la línia 1 ja funciona amb normalitat.
http://www.lamalla.net/canal/noticies/l ... ?id=179321
Informa: LaMalla.net
Joan Escofet (laMalla.net) última actualització 18/10/2005 - 11:37h
La línia vermella del Metro de Barcelona s'ha aturat 40 minuts, aquest dimarts al matí, entre les estacions d'Universitat i el Clot. Una dona gran, d'uns 80 anys, s'ha trencat el fèmur quan intentava sortir d'un dels vagons. Per tant, s'ha hagut d'esperar, per l'avançada edat de la dona, l'arribada de l'ambulància que se l'ha endut a un hospital amb una camilla especial. Hores d'ara, la línia 1 ja funciona amb normalitat.
http://www.lamalla.net/canal/noticies/l ... ?id=179321
El dia d'ahir va ser tot un festival al ferrocarril metropolità:
El Punt
El Punt
El Punt wrote:Diversos incidents provoquen cinc interrupcions en el servei de metro
ROSA DÍAZ. Barcelona
Diverses incidències van obligar ahir a suspendre cinc vegades el servei de metro en diferents línies. Totes es van anar resolent de seguida, però la coincidència en una mateixa jornada va ocasionar nombroses molèsties als usuaris. A tres quarts i mig de nou del matí un tren de la L2 es va avariar a l'estació de Monumental. La línia es va aturar durant tretze minuts. A un quart i mig de deu, aquest mateix tren es va tornar a avariar més endavant i va mantenir deu minuts més tallada aquesta línia deu minuts més. Més tard, aproximadament a les deu del matí, una passatgera de la L1 es va trencar el fèmur quan el tren arribava a Marina i ella anava a sortir. Tota la línia va quedar aturada uns vint minuts, mentre els serveis d'emergències atenien l'accidentada. Primer es va restablir una part del servei i passats tres quarts d'onze va poder tornar a la normalitat. A la tarda, un problema a l'estació de Vall d'Hebron va afectar la L3, que va quedar aturada quan faltava mig quart per a les cinc i fins a les cinc i tres minuts. Encara es va produir una altra incidència a la L4, a dos quarts de sis de la tarda. Un tren es va espatllar a l'estació de Passeig de Gràcia, i tota la línia va quedar aturada fins passat un minut de tres quarts de sis.
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Avui hi ha hagut una incidència amb la catenària a la L5, de tal forma que entre les set i les nou del matí el servei funcionava "amb normalitat" entre Horta i Collblanc, es trobava suspès entre Collblanc i Pubilla Cases i entre aquesta última i Cornellà només circulava un únic comboi per una via, segons s'informava per megafonia. També es deia que entre les dues estacions tancades hi havia servei substitutori d'autobusos, cosa que pel que m'han comentat no ha estat així, derivant el públic a les línies 57 i 157 (totalment col·lapsades) o convidant a la gent a fer el trajecte entre les dues estacions a peu.
Pel que fa al tram Horta - Collblanc, la maniobra de canvi de via de Collblanc ha causat un terrible embús de combois de tal forma que cada unitat en sentit Cornellà restava aturada més de tres minuts a cada estació per un semàfor tancat. Jo he tardat mitja hora de rellotge entre Sagrada Famíliia i Provença. La circulació en sentit Horta era més o menys homogènia.
Val a dir que la L2 també anava bastant tonta aquest matí: he pogut veure com amb un comboi estacionat a Encants sentit Paral·lel esperant tenir via lliure per al mític tram del triple revolt n'hi havia un segon que ja s'esperava al Clot, i que a banda del temps que haurà estat retingut en aquella estació també haurà perdut un o dos minuts a Encants per la gran diferència de temps de viatge entre els trams Clot - Encants i Encants - Sagrada Família.
Els justificants d'incidència es repartien com xurros. I la gent no estava molt contenta que diguem.
Pel que fa al tram Horta - Collblanc, la maniobra de canvi de via de Collblanc ha causat un terrible embús de combois de tal forma que cada unitat en sentit Cornellà restava aturada més de tres minuts a cada estació per un semàfor tancat. Jo he tardat mitja hora de rellotge entre Sagrada Famíliia i Provença. La circulació en sentit Horta era més o menys homogènia.
Val a dir que la L2 també anava bastant tonta aquest matí: he pogut veure com amb un comboi estacionat a Encants sentit Paral·lel esperant tenir via lliure per al mític tram del triple revolt n'hi havia un segon que ja s'esperava al Clot, i que a banda del temps que haurà estat retingut en aquella estació també haurà perdut un o dos minuts a Encants per la gran diferència de temps de viatge entre els trams Clot - Encants i Encants - Sagrada Família.
Els justificants d'incidència es repartien com xurros. I la gent no estava molt contenta que diguem.
¿Qué pasa últimamente con las frecuencias en el metro? Ya van varias veces que en plena hora punta los trenes pasan cada 8 minutos, cada 10, etc. ¿Cómo es posible que tuviera que esperar 8 minutos un tren en la L3 a las 19:15 el viernes pasado?
Off-topic: Y en buses, ni te cuento. Ya sé que puedo parecer hasta gilipollas, pero es que por orgullo me he quedado en las paradas esperando a que el bus se digne a aparecer en un montón de casos durante las últimas semanas:
*14: teóricamente cada 8 min. Tiempo real: 31 min
*60: téoricamente cada 10 min. Tiempo real: 19 min EN LA PARADA ORIGEN!!!
*68: teóricamente cada 14 min. En la cruda realidad, 50 min (sí: 50)
¿Qué pasa en TMB? ¿Qué les hemos hecho?
Off-topic: Y en buses, ni te cuento. Ya sé que puedo parecer hasta gilipollas, pero es que por orgullo me he quedado en las paradas esperando a que el bus se digne a aparecer en un montón de casos durante las últimas semanas:
*14: teóricamente cada 8 min. Tiempo real: 31 min
*60: téoricamente cada 10 min. Tiempo real: 19 min EN LA PARADA ORIGEN!!!
*68: teóricamente cada 14 min. En la cruda realidad, 50 min (sí: 50)
¿Qué pasa en TMB? ¿Qué les hemos hecho?