No tots els bitllets de FGC són integrats (a l'igual que en altres operadors), per exemple els senzills. Suposo que és al que es refereix en aquest cas.Pep wrote:Per altra banda, EVIDENTMENT, que els bitllets de FGC han de valer! Són integrats...
Tall a la línia 1 entre S. Eulàlia i Plaça de Sants
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Pep
- N5
- Posts: 130
- Joined: Thursday 26/07/2007 11:08
- Location: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63
Pep wrote: Per altra banda, EVIDENTMENT, que els bitllets de FGC han de valer! Són integrats...
wefer wrote: No tots els bitllets de FGC són integrats (a l'igual que en altres operadors), per exemple els senzills. Suposo que és al que es refereix en aquest cas.
certament...no tinc cap argument per justificar aquesta patinada...a menys que no digui que com que sempre vaig amb bitllets integrats el bitllet senzill el considero...no sé com definir-lo...
Això sí, la pregunta segueix a l'aire...et marquen dos viatges fent aquesta combinació o no
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Veïns en acció?
Quan aquest monument al mal gust estigui acabat, els veïns es tornaran a queixar a l'Ajuntament i reclamaran el tren invisible?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Calaix... de sastre
És el famós calaix que les "autoritats competents" ens han colat a tots. En el cas de les centrals atòmiques, en diuen sarcòfag...Jordilar wrote:Veig que no será del tot soterrat, però de totes formes és molt aparatós i lleig . Ja ens acabarem acostumant...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Demagògia
Mmmmm quin calaix més maco. M'agradaria utilitzar-lo a Diagonal, Aragó, Gran Via...Per comptes d'utilitzar-lo per amagar un mitjà de transport respectuòs amb el medi ambient.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Si hi haguessin posat una autopista a sobre, l'haguessin brodat... com una de les pitjors obres que s'han fet en aquesta ciutat (amb permís del tortell de Glòries).
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Pep
- N5
- Posts: 130
- Joined: Thursday 26/07/2007 11:08
- Location: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63
Ara és quan m'expulseu del fòrum....pero bé....en teoria les opinions s'han de respectar....no?
En una conferència que em van donar a l'universitat fa 2 anys, precisament una sesió va tractar sobre aquest famós calaix. Al torn de paraules jo vaig preguntar sobre el tema de la distància amb les cases. El ponent em va replicar que complia amb tots els edificis menys amb un situat a la Riera Blanca, que diria que és l'edifici blanc, amb toldos als balcons, al costat de l'arbre tant alt (us situeu?).
Realment a mi se'm fa difícil posicionar-me a favor o en contra del calaix. Arquitectònicament no el trobo lleig, caldria valorar objectivament si aquesta mole de formigó treu qualitat de vida a les vivendes o no, al quedar relativament allunyat (exceptuant el cas ja comentat).
Evidentment per una banda fa pena i ràbia que facin aquesta mole perquè ens elimina el tram descobert més llarg que tenia el metro, i a part, si no m'equivoco, s'acabaran cobrint les 4 vies de Renfe que quedaran finalment (Si no m'equivoco, la futura entrada a Sants seran 4 vies d'ample ibèric al costat mar, i 2 UIC a un nivell inferior pel costat muntanya) i tot aquest tram quedarà cobert pel famós calaix.
Ara bé...tot això és degut com no, a les reclamacions veinals......no? En aquesta moda que existeix de soterrar-ho tot...
Però també, teòricament, és l'argument que deurien esgrimir els veins que volien el soterrament, sentir cada dia el soroll de trens des de les 5 del matí fins a quarts d'una de la nit era molest.
Per cert!!! Molt bones les fotos!!! quina vista que tens des del balcó!!!
En una conferència que em van donar a l'universitat fa 2 anys, precisament una sesió va tractar sobre aquest famós calaix. Al torn de paraules jo vaig preguntar sobre el tema de la distància amb les cases. El ponent em va replicar que complia amb tots els edificis menys amb un situat a la Riera Blanca, que diria que és l'edifici blanc, amb toldos als balcons, al costat de l'arbre tant alt (us situeu?).
Realment a mi se'm fa difícil posicionar-me a favor o en contra del calaix. Arquitectònicament no el trobo lleig, caldria valorar objectivament si aquesta mole de formigó treu qualitat de vida a les vivendes o no, al quedar relativament allunyat (exceptuant el cas ja comentat).
Evidentment per una banda fa pena i ràbia que facin aquesta mole perquè ens elimina el tram descobert més llarg que tenia el metro, i a part, si no m'equivoco, s'acabaran cobrint les 4 vies de Renfe que quedaran finalment (Si no m'equivoco, la futura entrada a Sants seran 4 vies d'ample ibèric al costat mar, i 2 UIC a un nivell inferior pel costat muntanya) i tot aquest tram quedarà cobert pel famós calaix.
Ara bé...tot això és degut com no, a les reclamacions veinals......no? En aquesta moda que existeix de soterrar-ho tot...
Però també, teòricament, és l'argument que deurien esgrimir els veins que volien el soterrament, sentir cada dia el soroll de trens des de les 5 del matí fins a quarts d'una de la nit era molest.
Per cert!!! Molt bones les fotos!!! quina vista que tens des del balcó!!!
com es diran els models del metro d'aquí a 50 anys???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???
No sé jo si aquest mur evitarà gaire el soroll amb la de forats que té.... sembla més un pont cobert per tal de que els trens no es mullin...Pep wrote: Però també, teòricament, és l'argument que deurien esgrimir els veins que volien el soterrament, sentir cada dia el soroll de trens des de les 5 del matí fins a quarts d'una de la nit era molest.
Més aviat... quina vista tenia. Ara, a no ser que sigui un amat dels búnquers no crec que li agradi massaPep wrote: Per cert!!! Molt bones les fotos!!! quina vista que tens des del balcó!!!
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
aquests forats van tapats.aim wrote:No sé jo si aquest mur evitarà gaire el soroll amb la de forats que té.... sembla més un pont cobert per tal de que els trens no es mullin...
Més informació: http://transport.cat/viewtopic.php?t=688
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
La veritat es que soc un afortunat, tinc un balcó privilegiat. Tot i que ara ja ho veieu...
He vist pasar tants i tants trens per aquestes vies. A les de renfe desde els moderníssims civies fins a trens especials històrics amb locos de vapor, passant per suisses, 440 sense reformar, 250s, 251s, alguna que altra asltom...
I per les del metro, desde 6000's fins a 600, no vaig arribar per veure els 400, 200 ni els 100. Encara no estava ni en "projecte" pels meus pares.
I ara m'ho treuen tot...
Excepte un tunel de rentat del metro i unes vies cap a tallers...
En fí, aniré posant més fotos quan els canvis siguin més importants.
Salut germans!
He vist pasar tants i tants trens per aquestes vies. A les de renfe desde els moderníssims civies fins a trens especials històrics amb locos de vapor, passant per suisses, 440 sense reformar, 250s, 251s, alguna que altra asltom...
I per les del metro, desde 6000's fins a 600, no vaig arribar per veure els 400, 200 ni els 100. Encara no estava ni en "projecte" pels meus pares.
I ara m'ho treuen tot...
Excepte un tunel de rentat del metro i unes vies cap a tallers...
En fí, aniré posant més fotos quan els canvis siguin més importants.
Salut germans!