Ahir vaig veure el primer dels nous autobusos que serviran per al servei de TPO (línies urbanes) a Olot. Encara no estava en servei.
No vaig tenir temps de fixar-me ni en la marca ni en el model. El que śi que puc dir és que està pintat d'un color marró-granatós fosc molt curiós.
Ja miraré de fer-ne alguna foto a partir de l'1 de setembre, que és quan els nous autobusos entraran en servei.
Nous autobusos urbans a Olot
Són 3 Mercedes OC500LE carroçats per Hispano Carrocera sota el model Habit. De fet, només sabent això un ja pot saber que els ha comprat TEISA (fins ara és el model que s'ha comprat sempre en els dos últims anys, Girona, Salt i Sarrià n'estan plens). De fet, pel que sé, aquests tres autobusos formen part de la millora del TP a Olot arrancada amb l'arribada de TEISA al urbà (mitjançant la "coalició" Olivet-TEISA). Vaig pujar a principis de Juliol per aviam si havien ja arribat però només vaig veure el Scania K93 Hispano VOVII d'Olivet a la línia A i una Mercedes Beulas Stela de TEISA a la línia B.
Per cert, el color és verd molt fosc amb inscripcions verdes "TPO", si no ha sigut repintat posteriorment.
Per cert, el color és verd molt fosc amb inscripcions verdes "TPO", si no ha sigut repintat posteriorment.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...