No barrejem metro i Semi-Rodalies... O potser farem passar ara la R1, R3 i R5 per les vies de la L1?
Lo que es podria fer es un tunel desde Provença fins Horta i anar cap a Sant Cugat pel tunel que es proposa aqui de fer d'Horta i perllongar la L7 fins a Doctor Andreu.
Aixo de barrejar L5, L7 i S1, S2, S5, S55, son masses coses alhora.
Mes aviat diria:
Catalunya-Passeig de Gracia/Aragó, girar cap a la dreta a Diagonal fins a Joanic i pujar mes o menys en linea recte cap a collserola fent nu tunel i arribant fins a Sant Cugat i recorregut actual S2/S55. I fer una variant cap a Sagrera AVE/TAV? O crea una linea Que faci Estació França-Glories-Sagrera i enllaci per Horta/Ronda de Dalt amb aquest tunel?
Cal separar S1, S2, S5, S55 de la L6/L7? i la L6 de la L7?
- Alfredo_21
- N6
- Posts: 220
- Joined: Sunday 29/07/2007 19:32
- Location: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]
mmmm....demasiados túneles...demasiadas manifestaciones os encontrareis...Además, se trata de agilizar la línea del Valles, no dar más vuelta para llegar a San Cugat. Quizás lo he entendido mal, pero este tubel que va de Catalunya, Joanic, etc... ¿es el del desdoblamiento de las líneas del Vallès? Porque para dar tanta vuelta, para eso cojo mejor el coche, llego antes seguro!
Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella
-
- N7
- Posts: 323
- Joined: Friday 01/12/2006 18:22
- Location: R1
Ni idea pero que enllaci mes o menys recte amb les vies de la S2, no se en quin punt exacte seria aixo... pero bueno aixo ja ho deixo als experts... Deia sant cugat en el fons per dir algu... pero diria que poder empalma amb la seguent, no se.Alfredo_21 wrote: mmmm....demasiados túneles...demasiadas manifestaciones os encontrareis...Además, se trata de agilizar la línea del Valles, no dar más vuelta para llegar a San Cugat. Quizás lo he entendido mal, pero este tubel que va de Catalunya, Joanic, etc... ¿es el del desdoblamiento de las líneas del Vallès? Porque para dar tanta vuelta, para eso cojo mejor el coche, llego antes seguro!
Crec que portar la L5 fins la Plaça del Dr. Andreu seria fer massa volta, per algú que vingués de Sant Cugat i volgués anar fins Sagrera o a l'inrevès... Millor una connexió directa "pel mig de Collserola", en túnel i lògicament sense cap estació al mig de la massa forestal.Ecomobisostrans wrote:O sigui lo que jo proposo però enlloc de que la L5 i la L7 es trobin "a meitat de Collserola" que ho facin a la Pl.Dr.Andreu, així es pot fer allà una estació d'enllaç. D'aquesta forma a hora vall la meitat dels L5 i la meitat dels L7 poden acabar allà i enllaçar amb l'altre que sigui el que vagi a Sant Cugat.