La vostra foto "transportil" de l'estiu
Doncs jo aquell dia però al mes següent també estaba a Inverness. I no vaig poder caçar el Caledonian més que a alguna que altra etsació.megapauer wrote:Efectivament, a uns 20 minuts d'Inverness.U-Bahn wrote:Joan, el tren que es veu a la segona foto és el Caledonian Sleeper? Amb aquests colors i tan llarg...
Last edited by U-Bahn on Thursday 30/08/2007 17:14, edited 1 time in total.
Curiós. No conec massa el panorama ferrocarriler britanic però aquí això passa només entre UNE's, no entre empreses totalment independent les unes de les altres. First no té locomotores pròpies aptes a velocitats altes? (les Class 67 agafen les 125mph si no vaig errat)
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
FirstScotRail d'alta velocitat normal només té els cotxes del Caledonian que arriben, com bé ha dit l'Aaron, als 200 km/h (125 m/h)aarongilp wrote:Curiós. No conec massa el panorama ferrocarriler britanic però aquí això passa només entre UNE's, no entre empreses totalment independent les unes de les altres. First no té locomotores pròpies aptes a velocitats altes? (les Class 67 agafen les 125mph si no vaig errat)
Mmm...aclarit Merci!U-Bahn wrote:FirstScotRail d'alta velocitat normal només té els cotxes del Caledonian que arriben, com bé ha dit l'Aaron, als 200 km/h (125 m/h)aarongilp wrote:Curiós. No conec massa el panorama ferrocarriler britanic però aquí això passa només entre UNE's, no entre empreses totalment independent les unes de les altres. First no té locomotores pròpies aptes a velocitats altes? (les Class 67 agafen les 125mph si no vaig errat)
De res, Aaron . Crec que Virgin Trains també té trens llogats per una altra companya o va tenir en algun moment.aarongilp wrote:Mmm...aclarit Merci!U-Bahn wrote:FirstScotRail d'alta velocitat normal només té els cotxes del Caledonian que arriben, com bé ha dit l'Aaron, als 200 km/h (125 m/h)aarongilp wrote:Curiós. No conec massa el panorama ferrocarriler britanic però aquí això passa només entre UNE's, no entre empreses totalment independent les unes de les altres. First no té locomotores pròpies aptes a velocitats altes? (les Class 67 agafen les 125mph si no vaig errat)
- Guigui
- Administrador
Tan a poc a poc...
Bírria de trenet, que no agafa ni els 500 km/h...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Acabo de tornar de les vacances i vinc carregat de fotografies de ferrocarrils alemanys, alguns francesos i algun que d'altre suís i és bastant difícil escollir la foto transportil de l'estiu.
Volia possar una del Schwebebahn de Wuppertal pero al final m'he decantat per aquesta:
Si la poso es més que res pel fet que no m'esperava trobar-me en mig d'una estació d'un dels barris més o menys pobres de Berlín amb un tren històric en perfecte estat de conservació, a l'aire lliure i que segurament encara funciona perfectament, vaja, més o menys el que podem trobar per aquí
Només enganxo el morro pq tenia el sol de cara si volia fer-li a tot sencer. Tinc una sencer amb l'altre càmera, però la te la meva germana.
Volia possar una del Schwebebahn de Wuppertal pero al final m'he decantat per aquesta:
Si la poso es més que res pel fet que no m'esperava trobar-me en mig d'una estació d'un dels barris més o menys pobres de Berlín amb un tren històric en perfecte estat de conservació, a l'aire lliure i que segurament encara funciona perfectament, vaja, més o menys el que podem trobar per aquí
Només enganxo el morro pq tenia el sol de cara si volia fer-li a tot sencer. Tinc una sencer amb l'altre càmera, però la te la meva germana.
Acabes de descriure les meves vacances ideals...Aviam si algun dia ho puc feraim wrote:Acabo de tornar de les vacances i vinc carregat de fotografies de ferrocarrils alemanys, alguns francesos i algun que d'altre suís i és bastant difícil escollir la foto transportil de l'estiu.
D'altra banda, força curiós trobar-se una VT175, no crec que n'hi hagi gaires unitats preservades. A quina estació el vas trobar?
Si no recordo malament, té més de 6 cotxes apart dels extrems. Si realment està tot sencer, són molts calers per conservar-lo...aim wrote:A la de Lichtenberg. Va estar allà tot el dia. Durant els dies que vaig voltar per Berlín no vaig tornar a passar per aquella estació, així que desconec si és o no normal veure'l per allà. He de dir que crec que està conservat tot sencer, ja que era força llarg.
- Guigui
- Administrador
Cursets de formació
Sempre podem enviar els marrans pixa-esprais a Berlín perquè intentin fer el que perpetren per aquí i tastin el tractament que el món civilitzat dispensa a aquesta colla de delinqüents.aim wrote:Si la poso es més que res pel fet que no m'esperava trobar-me en mig d'una estació d'un dels barris més o menys pobres de Berlín amb un tren històric en perfecte estat de conservació, a l'aire lliure i que segurament encara funciona perfectament, vaja, més o menys el que podem trobar per aquí
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.