Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Realment els de la renfe semblen gafes... A més de les incidències "pròpies" no paren de passar-los cosesPere wrote:Dia: 29/08/2007 - Hora: 10:00
Hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, en aquests moments, per la caiguda d'un arbre sobre la catenària el trajecte Blanes-Maçanet de la línia C1 s'està fent amb un transbordament per carretera. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Més...
I només a ells, pel que sembla...Trenscat wrote:Realment els de la renfe semblen gafes... A més de les incidències "pròpies" no paren de passar-los coses
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Info.
Hola!
El maquinista amb qui fa poc vaig compartir cabina entre l'EDF i el PdG em va comentar que, a part de les incidències per la deixadesa en la infraestructura, hi ha moltes incidències causades per vandalisme (estirar d'alarmes, tallar cables, etc.) i per falsos avisos (ex: hi ha un arbre a la via, el balast s'ha mogut, etc.).
Salut!
El maquinista amb qui fa poc vaig compartir cabina entre l'EDF i el PdG em va comentar que, a part de les incidències per la deixadesa en la infraestructura, hi ha moltes incidències causades per vandalisme (estirar d'alarmes, tallar cables, etc.) i per falsos avisos (ex: hi ha un arbre a la via, el balast s'ha mogut, etc.).
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Ahir van dir a l'informatiu que els trens de la C1 no circulaven entre Balnes i Maçanet per que havia cigut un arbre entre Tordera i Maçanet, llavors per que carai no els feien anar fins a Tordera? Allà si que no hi pot haver cap problema de canvi d'agulles, ja que es via única.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Precisament perquè no hi han vies de creuament a Tordera i per el blocatge que hi ha instal·lat (el BLAU) no es poden fer arribar els trens a Tordera.Ecomobisostrans wrote:Ahir van dir a l'informatiu que els trens de la C1 no circulaven entre Balnes i Maçanet per que havia cigut un arbre entre Tordera i Maçanet, llavors per que carai no els feien anar fins a Tordera? Allà si que no hi pot haver cap problema de canvi d'agulles, ja que es via única.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Em sembla que no hauria sigut gaire difícil enviar algú de circulació a Tordera i mantenir un blocatge telefònic entre Blanes i Tordera.
La freqüència actual de la línia no fa necessari fer cap creuament.
Suposo que tot plegat és només una qüestió de mandra.
La freqüència actual de la línia no fa necessari fer cap creuament.
Suposo que tot plegat és només una qüestió de mandra.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Tordera és un Baixador actualment, per tant el cantó va entre Blanes i Maçanet. Si un tren es queda a Tordera, a Blanes no es podra expedir cap tren fins que el de Tordera arribi a Maçanet o reculi fins Blanes. Sí que es podria fer com a la Pobla de segur, on fins que un tren expedit a Balaguer no torna a Balaguer, es considera el cantó ocupat, solució que hagués anat bé degut al poc tràfic entre Blanes i Maçanet.
Tot és tenir-hi ganes i possar-si
Salut,
Tot és tenir-hi ganes i possar-si
Salut,
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
A més de la mandra hi ha el problema que en BLAU no hi ha senyals entre estacions (a efectes de circulació, Tordera no és estació).
Per això deia lo de la marxa a la vista entre Blanes i Tordera, que potser penalitzaria massa el temps de recorregut entre ambdues.
De tota manera, per la durada del tall (2-3 hores) deuria afectar a un parell de trens. Lo més fàcil és el que van fer, suprimir de Blanes a Maçanet. I entrar de la carretera GI-512 a l'estació de Tordera tampoc és cap problema, ja que l'entorn està urbanitzat amb un polígon industrial.
Per cert, veure maniobrar un autobús/car a l'estació de Maçanet, amb la ocupació d'espai que hi ha per les obres de l'AVE, deuria ser molt bonic.
Salut !!
Per això deia lo de la marxa a la vista entre Blanes i Tordera, que potser penalitzaria massa el temps de recorregut entre ambdues.
De tota manera, per la durada del tall (2-3 hores) deuria afectar a un parell de trens. Lo més fàcil és el que van fer, suprimir de Blanes a Maçanet. I entrar de la carretera GI-512 a l'estació de Tordera tampoc és cap problema, ja que l'entorn està urbanitzat amb un polígon industrial.
Per cert, veure maniobrar un autobús/car a l'estació de Maçanet, amb la ocupació d'espai que hi ha per les obres de l'AVE, deuria ser molt bonic.
Salut !!
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Avui san tornem-hi
Dia: 05/09/2007 - Hora: 11:00
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que a causa d'una averia no hi ha circulació de trens a la línia de l'aeroport, la C-10, en tots dos sentits. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona, segons ens informen els diferents operadors
05/09/2007 13.13
Alt Penedès // Sant Sadurní d'Anoia
Una fuita d'argó líquid obliga a evacuar 250 treballadors de Freixenet i a tallar la circulació de trens a Sant Sadurní
mida del text
El Centre d'Emergències de Catalunya ha activat la fase d'alerta del Transcat a l'estació de Renfe de Sant Sadurní d'Anoia per una fuita d'argó líquid refrigerat en un tren de mercaderies. La fuita s'ha produït en un contenidor de l'empresa Carburos Metálicos que transportava el tren, però mitja hora més tard ja s'ha controlat i s'ha desactivat el Transcat. De manera preventiva, s'han desallotjat unes 250 persones de l'empresa Freixenet i una trentena de persones que s'esperaven a l'estació. Cap persona no ha resultat afectada per la fuita. L'activació del pla ha obligat a suspendre la circulació de trens entre Martorell i Vilafranca del Penedès. Renfe, però, ha establert un servei alternatiu d'autobusos per cobrir aquest trajecte.
Tot plegat ha començat quan un contenidor de l'empresa Carburos Metálicos ha superat el límit de pressió per causes que encara no se saben. Aleshores, el mecanisme de seguretat del contenidor ha fet vessar l'argó líquid refrigerat que hi havia dins per, així, arribar als límits normals de pressió. Un cop s'ha arribat a aquests límits, la fuita s'ha aturat i, poc després, els bombers han desactivat el Pla d'Emergències per Accidents en el Transport de Mercaderies Perilloses per Ferrocarril i Carretera (Transcat).
Com a mesura preventiva, els bombers han desallotjat 250 persones de l'empresa Freixenet i una trentena de l'estació de tren, a més d'un tren de passatgers que en aquells moments estava aturat a l'estació de Sant Sadurní.
L'activació del pla ha obligat a suspendre la circulació de trens entre Martorell i Vilafranca del Penedès. Renfe, però, ha establert un servei alternatiu d'autobusos per fer aquest trajecte.
http://www.telenoticies.cat/pnoticies/n ... int=213764
Alt Penedès // Sant Sadurní d'Anoia
Una fuita d'argó líquid obliga a evacuar 250 treballadors de Freixenet i a tallar la circulació de trens a Sant Sadurní
mida del text
El Centre d'Emergències de Catalunya ha activat la fase d'alerta del Transcat a l'estació de Renfe de Sant Sadurní d'Anoia per una fuita d'argó líquid refrigerat en un tren de mercaderies. La fuita s'ha produït en un contenidor de l'empresa Carburos Metálicos que transportava el tren, però mitja hora més tard ja s'ha controlat i s'ha desactivat el Transcat. De manera preventiva, s'han desallotjat unes 250 persones de l'empresa Freixenet i una trentena de persones que s'esperaven a l'estació. Cap persona no ha resultat afectada per la fuita. L'activació del pla ha obligat a suspendre la circulació de trens entre Martorell i Vilafranca del Penedès. Renfe, però, ha establert un servei alternatiu d'autobusos per cobrir aquest trajecte.
Tot plegat ha començat quan un contenidor de l'empresa Carburos Metálicos ha superat el límit de pressió per causes que encara no se saben. Aleshores, el mecanisme de seguretat del contenidor ha fet vessar l'argó líquid refrigerat que hi havia dins per, així, arribar als límits normals de pressió. Un cop s'ha arribat a aquests límits, la fuita s'ha aturat i, poc després, els bombers han desactivat el Pla d'Emergències per Accidents en el Transport de Mercaderies Perilloses per Ferrocarril i Carretera (Transcat).
Com a mesura preventiva, els bombers han desallotjat 250 persones de l'empresa Freixenet i una trentena de l'estació de tren, a més d'un tren de passatgers que en aquells moments estava aturat a l'estació de Sant Sadurní.
L'activació del pla ha obligat a suspendre la circulació de trens entre Martorell i Vilafranca del Penedès. Renfe, però, ha establert un servei alternatiu d'autobusos per fer aquest trajecte.
http://www.telenoticies.cat/pnoticies/n ... int=213764
A dos quarts d'onze jo estava per Sants i he sentit per megafonia que la via 9 quedava fora de servei i que tots els trens passarien per la via 10. No he sabut veure res a la via 9, clar que jo estava a l'andana de les vies 13 i 14 així que tampoc tenia gaire bona visibilitat.Pere wrote:Avui san tornem-hiDia: 05/09/2007 - Hora: 11:00
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que a causa d'una averia no hi ha circulació de trens a la línia de l'aeroport, la C-10, en tots dos sentits. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona, segons ens informen els diferents operadors
Centre d'informació TransMet wrote:Dia: 06/09/2007 - Hora: 10:00
A la línia C2 Sud, l'avaria d'un tren està provocant retards d'uns 30 minuts direcció Vilanova/Sant Vicenç de Calders. Altre tren avariat provoca també retards, però aquesta vegada d'uns 20 minuts, a la C4 Nord en direcció Terrassa/Manresa. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona.
Pues hoy esto:
-Llega el regional 5622 Lleida-L'Hospitalet formado por la 440-218+440-235 (en doble por el festival de teatro de Tàrrega) a las 12:05 (su hora de llegada son las 12:03), después de varios minutos parado sale de Cerdanyola a las 12:23 (20 minutos después de su hora habitual de salida)
-Llega a las 12:05 a Cerdanyola un cercanías a Terrassa en doble formado por la 447-117+447-156, al momento oigo por megafonía que ese tren finalizaba su recorrido aquí y que los que quisieran ir a Barberà, Sabadell, etc deberían esperar la llegada del siguiente tren. Finalmente, este cercanías con final hoy en Cerdanyola ha salido de nuevo para Barcelona sobre las 12:20 y el tren que han tenido que coger los que iban más allá de Cerdanyola ha pasado a las 12:25
-Llega el regional 5622 Lleida-L'Hospitalet formado por la 440-218+440-235 (en doble por el festival de teatro de Tàrrega) a las 12:05 (su hora de llegada son las 12:03), después de varios minutos parado sale de Cerdanyola a las 12:23 (20 minutos después de su hora habitual de salida)
-Llega a las 12:05 a Cerdanyola un cercanías a Terrassa en doble formado por la 447-117+447-156, al momento oigo por megafonía que ese tren finalizaba su recorrido aquí y que los que quisieran ir a Barberà, Sabadell, etc deberían esperar la llegada del siguiente tren. Finalmente, este cercanías con final hoy en Cerdanyola ha salido de nuevo para Barcelona sobre las 12:20 y el tren que han tenido que coger los que iban más allá de Cerdanyola ha pasado a las 12:25
Last edited by trainman on Monday 10/09/2007 12:24, edited 1 time in total.
Renfe Última Hora wrote:Incidencia Granollers-Cardedeu
A las 10.40 horas, se ha restablecido la circulación por ambas vías en el trayecto Granolers-Cardedeu, que había funcionada en régimen de vía única desde las 09.05, a causa de la caída de un árbol.
El incidente ha producido retrasos de entre 15 y 45 minutos a nueve trenes de Cercanías (línea 2 norte) y Media y Larga Distancia (línea Barcelona-Girona-Portbou)
- oscar440
- N8
- Posts: 778
- Joined: Tuesday 13/09/2005 18:26
- Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)
Pedro, el Regional que pasa por Cerdanyola a las 12.03 es el 5622, no el 5624...trainman wrote:Pues hoy esto:
-Llega el regional 5624 Lleida-L'Hospitalet formado por la 440-218+440-235 (en doble por el festival de teatro de Tàrrega) a las 12:05 (su hora de llegada son las 12:03), después de varios minutos parado sale de Cerdanyola a las 12:23 (20 minutos después de su hora habitual de salida)
-Llega a las 12:05 a Cerdanyola un cercanías a Terrassa en doble formado por la 447-117+447-156, al momento oigo por megafonía que ese tren finalizaba su recorrido aquí y que los que quisieran ir a Barberà, Sabadell, etc deberían esperar la llegada del siguiente tren. Finalmente, este cercanías con final hoy en Cerdanyola ha salido de nuevo para Barcelona sobre las 12:20 y el tren que han tenido que coger los que iban más allá de Cerdanyola ha pasado a las 12:25
Ahora me explico el motivo de su retraso, yo estuve esperando su llegada en Plaça Catalunya desde las 12.15h, eran las 12.40h y aún no había pasado, hasta que me harté de sudar en ese maldito horno de estación y me fuí bastante cabreado. Y ahora me entero de que me perdí las 440.218 y sobretodo la 440.235; que eran dos de las 440 que andaba buscando desesperadamente...porque la 440.235 dentro de pocos días se vuelve para el Norte...
Un saludo.
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Pues sobre la 440-235 comentar también que tiene programados los recorridos de Regionales de Catalunya, hace unos días haciendo el 5627 vi que en los teleindicadores ponía LLEIDA
oscar440 wrote:Pedro, el Regional que pasa por Cerdanyola a las 12.03 es el 5622, no el 5624...trainman wrote:Pues hoy esto:
-Llega el regional 5624 Lleida-L'Hospitalet formado por la 440-218+440-235 (en doble por el festival de teatro de Tàrrega) a las 12:05 (su hora de llegada son las 12:03), después de varios minutos parado sale de Cerdanyola a las 12:23 (20 minutos después de su hora habitual de salida)
-Llega a las 12:05 a Cerdanyola un cercanías a Terrassa en doble formado por la 447-117+447-156, al momento oigo por megafonía que ese tren finalizaba su recorrido aquí y que los que quisieran ir a Barberà, Sabadell, etc deberían esperar la llegada del siguiente tren. Finalmente, este cercanías con final hoy en Cerdanyola ha salido de nuevo para Barcelona sobre las 12:20 y el tren que han tenido que coger los que iban más allá de Cerdanyola ha pasado a las 12:25
Ahora me explico el motivo de su retraso, yo estuve esperando su llegada en Plaça Catalunya desde las 12.15h, eran las 12.40h y aún no había pasado, hasta que me harté de sudar en ese maldito horno de estación y me fuí bastante cabreado. Y ahora me entero de que me perdí las 440.218 y sobretodo la 440.235; que eran dos de las 440 que andaba buscando desesperadamente...porque la 440.235 dentro de pocos días se vuelve para el Norte...
Un saludo.
(De la web http://www.renfe.com)Los próximos 11 y 12 de septiembre
Normalización de los servicios de Rodalies de Barcelona / Interrupción parcial en la línea 4
A partir del 12 de septiembre se restablecen los recorridos y frecuencias habituales de todas las líneas de Rodalies de Barcelona, una vez finalizada la fase actual de construcción de los accesos de la línea de alta velocidad Madrid-Barcelona-Frontera francesa a la capital catalana que realiza Adif.
La complejidad técnica de los trabajos de restablecimiento hace imprescindible interrumpir el tráfico ferroviario durante un período de 13 horas, entre las 16.00 del martes 11 y las 05.20 horas del miércoles 12 de septiembre, en el tramo L’Hospitalet-Sants-Plaça de Catalunya.
Este corte afectará a la línea 4 de Rodalies y a dos trenes de Media Distancia de la línea Barcelona-Manresa-Lleida. Por este motivo, Adif y Renfe, con objeto de reducir al máximo las afectaciones a los viajeros, han establecido el siguiente Plan Alternativo de Transporte:
LÍNEA 4 DE RODALIES:
• Los trenes del tramo norte iniciarán o finalizarán su recorrido en la estación de Plaça de Cataluña y prestarán su servicio habitual en el trayecto Plaça de Catalunya-Cerdanyola-Sabadell-Terrassa-Manresa
• Los trenes del tramo sur iniciarán o finalizarán su recorrido en la estación de L’Hospitalet de Llobregat y prestarán su servicio habitual en el trayecto L’Hospitalet-Molins de Rei-Martorell-Vilafranca-Sant Vicenç de Calders.
MEDIA DISTANCIA:
• Tren L’Hospitalet (18.39) - Manresa - LLeida (22.27) iniciará su recorrido en Plaça de Catalunya a las 19.20 horas
• Tren Lleida (15.44) – L’Hospitalet (19.38) finalizará su servicio en Sant Andreu Arenal.
Para el trayecto L’Hospitalet-Sants-Plaça de Catalunya, las alternativas de transporte consistirán en conexiones del metro con las estaciones donde se normaliza el servicio ferroviario: L'Hospitalet (metro Rambla Just Oliveras), Sants, Plaça de Catalunya. Durante este período, los títulos de transporte de Renfe serán válidos para acceder al metro en las estaciones señaladas.
Asimismo, en este periodo horario se mantiene la programación especial de las líneas 1, 3 y 7, en vigor desde el pasado 28 julio hasta el 11 de septiembre.
Renfe y Adif han dispuesto el refuerzo de los equipos de atención al cliente en las estaciones afectadas, con objeto de informar a los viajeros de las modificaciones de servicio y alternativas de transporte. Para más información, los viajeros pueden dirigirse al 902 11 11 55 o a la web http://www.renfe.com.
Con el restablecimiento de servicios del próximo miércoles 12, se normaliza el servicio ferroviario de Barcelona y su entorno, con excepción de las restricciones que se seguirán produciendo entre las 23.20 y las 05.20 horas en la estación de Sants, que obligan a limitar el recorrido de un total de 11 trenes, para los que Renfe tiene establecido un transporte alternativo.
Normalización de los servicios de Rodalies de Barcelona / Interrupción parcial en la línea 4
A partir del 12 de septiembre se restablecen los recorridos y frecuencias habituales de todas las líneas de Rodalies de Barcelona, una vez finalizada la fase actual de construcción de los accesos de la línea de alta velocidad Madrid-Barcelona-Frontera francesa a la capital catalana que realiza Adif.
La complejidad técnica de los trabajos de restablecimiento hace imprescindible interrumpir el tráfico ferroviario durante un período de 13 horas, entre las 16.00 del martes 11 y las 05.20 horas del miércoles 12 de septiembre, en el tramo L’Hospitalet-Sants-Plaça de Catalunya.
Este corte afectará a la línea 4 de Rodalies y a dos trenes de Media Distancia de la línea Barcelona-Manresa-Lleida. Por este motivo, Adif y Renfe, con objeto de reducir al máximo las afectaciones a los viajeros, han establecido el siguiente Plan Alternativo de Transporte:
LÍNEA 4 DE RODALIES:
• Los trenes del tramo norte iniciarán o finalizarán su recorrido en la estación de Plaça de Cataluña y prestarán su servicio habitual en el trayecto Plaça de Catalunya-Cerdanyola-Sabadell-Terrassa-Manresa
• Los trenes del tramo sur iniciarán o finalizarán su recorrido en la estación de L’Hospitalet de Llobregat y prestarán su servicio habitual en el trayecto L’Hospitalet-Molins de Rei-Martorell-Vilafranca-Sant Vicenç de Calders.
MEDIA DISTANCIA:
• Tren L’Hospitalet (18.39) - Manresa - LLeida (22.27) iniciará su recorrido en Plaça de Catalunya a las 19.20 horas
• Tren Lleida (15.44) – L’Hospitalet (19.38) finalizará su servicio en Sant Andreu Arenal.
Para el trayecto L’Hospitalet-Sants-Plaça de Catalunya, las alternativas de transporte consistirán en conexiones del metro con las estaciones donde se normaliza el servicio ferroviario: L'Hospitalet (metro Rambla Just Oliveras), Sants, Plaça de Catalunya. Durante este período, los títulos de transporte de Renfe serán válidos para acceder al metro en las estaciones señaladas.
Asimismo, en este periodo horario se mantiene la programación especial de las líneas 1, 3 y 7, en vigor desde el pasado 28 julio hasta el 11 de septiembre.
Renfe y Adif han dispuesto el refuerzo de los equipos de atención al cliente en las estaciones afectadas, con objeto de informar a los viajeros de las modificaciones de servicio y alternativas de transporte. Para más información, los viajeros pueden dirigirse al 902 11 11 55 o a la web http://www.renfe.com.
Con el restablecimiento de servicios del próximo miércoles 12, se normaliza el servicio ferroviario de Barcelona y su entorno, con excepción de las restricciones que se seguirán produciendo entre las 23.20 y las 05.20 horas en la estación de Sants, que obligan a limitar el recorrido de un total de 11 trenes, para los que Renfe tiene establecido un transporte alternativo.