UT596001 wrote:Al igual que Sagalés et cobra des del 2001 1,60 euros per fer Caldes de Montbui-Granollers quan és 1 zona.
I una nova validació de T-50/30 de dues zones si vens de Sabadell
Bé, allò va ser una errada de la màquina. El problema va venir pel conductor que va negar aquesta errada, tot i que després l'arreglà perquè no afectés a la resta de viatgers, i em va enviar a queixar-me a les oficines de Sagalés on em van torejar. Però no van poder torejar l'ATM
Hombre.... Yo considero metro todo aquello que conecta los diferentes municipios del área metropolitana de Barcelona, y cercanias y/o ferrocarriles lo que une poblaciones fuera de este límite. Así que bajo este criterio, considero como metro las líneas propiamente úrbanas de FGC, es decir, las que llevan como identificativo la "L" delante y ferrocarriles o cercanías el resto.
Saludos!
Alfredo_21 wrote:Hombre.... Yo considero metro todo aquello que conecta los diferentes municipios del área metropolitana de Barcelona, y cercanias y/o ferrocarriles lo que une poblaciones fuera de este límite. Así que bajo este criterio, considero como metro las líneas propiamente úrbanas de FGC, es decir, las que llevan como identificativo la "L" delante y ferrocarriles o cercanías el resto.
Saludos!
Totalment d'acord! Només diria que un bon metro ha de tenir freqüències de pas de 2 minuts a 3 minuts com a molt. Per tant fins i tot la L4 que avegades té freqüències de 5 minuts no es pot considerar metro. Per tant la L6, L7 i L8 son metro, però cal que millorin les freqüències de pas i separar las L de las S i separar la L6 de la L7 a l'estació de Gràcia ja!!!
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Jo les consideraria més aviat llançadores, ja que tenen poques estacions a les seves respectives línies, però d'altre banda tenen molt poca freqüència. A més, se que no té res a veure però, a Nova York tenen el problema de que el metro els hi pasen quatre línies per andana i està molt mal senyalitzat tot i les estacions se'ls hi cauen a troços. Aquí tenim la sort de que si també tenim varies línies per un mateix túnel, ho senyalitzem bé, però considerem més aviat que les línies que comparteixen el túnel amb un tren que va a Igualada o Manresa, el veiem més com a un tren de rodalies, no pas un metro, o com un servei molt curt. Jo ho anomenaria "llançadora"! Ll6, Ll7 i Ll8.
subwayworld wrote:Jo les consideraria més aviat llançadores, ja que tenen poques estacions a les seves respectives línies, però d'altre banda tenen molt poca freqüència.
La L11 no s'allunya molt de la teva descripció: 5 estacions i intervals de pas que arriben als 14 minuts. Però això és un altre tema.
UT596001 wrote:Al igual que Sagalés et cobra des del 2001 1,60 euros per fer Caldes de Montbui-Granollers quan és 1 zona.
I una nova validació de T-50/30 de dues zones si vens de Sabadell
Bé, allò va ser una errada de la màquina. El problema va venir pel conductor que va negar aquesta errada, tot i que després l'arreglà perquè no afectés a la resta de viatgers, i em va enviar a queixar-me a les oficines de Sagalés on em van torejar. Però no van poder torejar l'ATM
Bé, jo una vegada vaig fer Sentmenat-Sant Celoni amb una T-10 de 2 zones sense cap problema
Lo de les frecuencies per definir-ho metro o no una linea de fet no es tant important, lo important es que un altre trafic ferroviari de altre tipus que no sigui metro influenci negativament en la linea de metro les seves frequencies.
La L8 es veu massa afectada per la R5, R6 i la resta de linees que surten de pl.espanya de cara a tenir una bona frecuencia i no te trafic independent. En la L6/L7 no afecta poder tant 6 minuts entre setmana i 10 els caps de setmana, pero igualment, afecten negativament fins al punt que la L6 es redueix a tren llençadora en hores puntes entre sarriá i reina elisenda i suposo que L7: Gracia-Av.Tibidabo.
Per tant ... son metro? Nomes entre Reina Elisenda-Sarriá i Gracia-Av.Tibidabo, en la resta es condicionat el trafic per S1, S2, S5, S55.
L11? Aixo es un problema de gestió de la linea... no de la linea en si o del trafic que hi ha, ja qque només passa aquella linea per aquelles vies.
LL6, LL7, Ll8 ? En tot cas fins que no tinguin trafic independent respecte a S i R, S6, S7, S8... Semi-directes intraurbans son per ara. En canvi S1, S2... son semi-directes urbans i exourbans.
Be, aqui deixo la opinió.