La L6, L7 i L8 s'han de considerar metro?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Les línies de metro d'FGC s'han de considerar metro a tots els efectes?

36
63%
No
16
28%
No, mentre no passin Rodalies per sota la Diagonal i la Gran Via
2
4%
Sí, però només quan l'alcalde de Barcelona, jugant als "Enredos", aconsegueixi posar el peu dret a l'Ajuntament i la mà esquerra al Palau de la Generalitat
3
5%
 
Total votes: 57

User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

UT596001 wrote:Al igual que Sagalés et cobra des del 2001 1,60 euros per fer Caldes de Montbui-Granollers quan és 1 zona.
I una nova validació de T-50/30 de dues zones si vens de Sabadell :evil:

Bé, allò va ser una errada de la màquina. El problema va venir pel conductor que va negar aquesta errada, tot i que després l'arreglà perquè no afectés a la resta de viatgers, i em va enviar a queixar-me a les oficines de Sagalés on em van torejar. Però no van poder torejar l'ATM :D
User avatar
Alfredo_21
N6
N6
Posts: 220
Joined: Sunday 29/07/2007 19:32
Location: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]

Post by Alfredo_21 »

Hombre.... :P Yo considero metro todo aquello que conecta los diferentes municipios del área metropolitana de Barcelona, y cercanias y/o ferrocarriles lo que une poblaciones fuera de este límite. Así que bajo este criterio, considero como metro las líneas propiamente úrbanas de FGC, es decir, las que llevan como identificativo la "L" delante y ferrocarriles o cercanías el resto.
Saludos! 8-)
Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

Alfredo_21 wrote:Hombre.... :P Yo considero metro todo aquello que conecta los diferentes municipios del área metropolitana de Barcelona, y cercanias y/o ferrocarriles lo que une poblaciones fuera de este límite. Así que bajo este criterio, considero como metro las líneas propiamente úrbanas de FGC, es decir, las que llevan como identificativo la "L" delante y ferrocarriles o cercanías el resto.
Saludos! 8-)
Totalment d'acord! Només diria que un bon metro ha de tenir freqüències de pas de 2 minuts a 3 minuts com a molt. Per tant fins i tot la L4 que avegades té freqüències de 5 minuts no es pot considerar metro. Per tant la L6, L7 i L8 son metro, però cal que millorin les freqüències de pas i separar las L de las S i separar la L6 de la L7 a l'estació de Gràcia ja!!!
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
subwayworld
N3
N3
Posts: 33
Joined: Tuesday 10/07/2007 18:33
Location: Badalona-Pep Ventura
Contact:

Post by subwayworld »

Jo les consideraria més aviat llançadores, ja que tenen poques estacions a les seves respectives línies, però d'altre banda tenen molt poca freqüència. A més, se que no té res a veure però, a Nova York tenen el problema de que el metro els hi pasen quatre línies per andana i està molt mal senyalitzat tot i les estacions se'ls hi cauen a troços. Aquí tenim la sort de que si també tenim varies línies per un mateix túnel, ho senyalitzem bé, però considerem més aviat que les línies que comparteixen el túnel amb un tren que va a Igualada o Manresa, el veiem més com a un tren de rodalies, no pas un metro, o com un servei molt curt. Jo ho anomenaria "llançadora"! Ll6, Ll7 i Ll8.
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Post by U-Bahn »

subwayworld wrote:Jo les consideraria més aviat llançadores, ja que tenen poques estacions a les seves respectives línies, però d'altre banda tenen molt poca freqüència.
La L11 no s'allunya molt de la teva descripció: 5 estacions i intervals de pas que arriben als 14 minuts. Però això és un altre tema.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Confusió

Post by Guigui »

subwayworld wrote:Jo ho anomenaria "llançadora"! Ll6, Ll7 i Ll8.
Més sopa de lletres no, si us plau! :aaa
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

entfe001 wrote:
UT596001 wrote:Al igual que Sagalés et cobra des del 2001 1,60 euros per fer Caldes de Montbui-Granollers quan és 1 zona.
I una nova validació de T-50/30 de dues zones si vens de Sabadell :evil:

Bé, allò va ser una errada de la màquina. El problema va venir pel conductor que va negar aquesta errada, tot i que després l'arreglà perquè no afectés a la resta de viatgers, i em va enviar a queixar-me a les oficines de Sagalés on em van torejar. Però no van poder torejar l'ATM :D
Bé, jo una vegada vaig fer Sentmenat-Sant Celoni amb una T-10 de 2 zones sense cap problema 8-) :D
fredebcnteatre
N7
N7
Posts: 323
Joined: Friday 01/12/2006 18:22
Location: R1

Post by fredebcnteatre »

Lo de les frecuencies per definir-ho metro o no una linea de fet no es tant important, lo important es que un altre trafic ferroviari de altre tipus que no sigui metro influenci negativament en la linea de metro les seves frequencies.
La L8 es veu massa afectada per la R5, R6 i la resta de linees que surten de pl.espanya de cara a tenir una bona frecuencia i no te trafic independent. En la L6/L7 no afecta poder tant 6 minuts entre setmana i 10 els caps de setmana, pero igualment, afecten negativament fins al punt que la L6 es redueix a tren llençadora en hores puntes entre sarriá i reina elisenda i suposo que L7: Gracia-Av.Tibidabo.
Per tant ... son metro? Nomes entre Reina Elisenda-Sarriá i Gracia-Av.Tibidabo, en la resta es condicionat el trafic per S1, S2, S5, S55.
L11? Aixo es un problema de gestió de la linea... no de la linea en si o del trafic que hi ha, ja qque només passa aquella linea per aquelles vies.
LL6, LL7, Ll8 ? En tot cas fins que no tinguin trafic independent respecte a S i R, S6, S7, S8... Semi-directes intraurbans son per ara. En canvi S1, S2... son semi-directes urbans i exourbans.
Be, aqui deixo la opinió.
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

fredebcnteatre wrote:[...] la L6 es redueix a tren llençadora en hores puntes entre sarriá i reina elisenda i suposo que L7: Gracia-Av.Tibidabo.
De moment encara no.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”