Rehabilitació de l'estació de Puigcerdà
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Il·lusions
Doncs entre un estat que tracta la zona com a colònia i l'altre que ho fa com si fos la porta d'entrada al tercer món, no et facis massa il·lusions...Jordi Freixas wrote:No dic que desbanqui Portbou, però... sí que se l'ha de potenciar més del que s'està fent ara mateix.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
No, ja... si per ells fós directament ho haurien tancat. Però el que han de fer aquí, és fer complir l'Estatut, que la línia passi a mans de la Generalitat, que l'acabi de reformar, i exigeixi a França que es compleixi el conveni trans-fronterer (que segons s'havia comentat per aquí, l'estan incomplint al no fer arribar trens francesos fins a Puigcerdà).
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Llegeix-te això i convence't que no passarà mai.
Si de cara a les properes eleccions estatals, el PP i el PSOE no aconsegueixen la majoria absoluta, i els partits catalans, saben fer la seva feina, sí que ho podem tenir. És tant senzill com que hi ha condicions que són innegociables (com per exemple, el traspàs integral de la xarxa ferroviaria catalana).
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
1r. Que seria contrari a llei.Jordi Freixas wrote:Si de cara a les properes eleccions estatals, el PP i el PSOE no aconsegueixen la majoria absoluta, i els partits catalans, saben fer la seva feina, sí que ho podem tenir. És tant senzill com que hi ha condicions que són innegociables (com per exemple, el traspàs integral de la xarxa ferroviaria catalana).
2n. Que sigui PP o PSOE qui estigués al poder, encara que sense majoria absoluta, et dirien que tururut.
Catalunya és una zona molt estratègica d'Espanya i l'Adif no té cap intenció de desfer-se de cap línia de Catalunya.
Adjunto la resposta que he donat a l'altre fil:
I si amb majoria o sense diuen tururut, no hi ha pacte i s'ha acabat el "talante".Sí sí sí, però... resulta que ja abans de que s'aprovés l'actual Estatut, ja hi havia traspassades a la Generalitat les antigues línies de FEVE, els Ports de Barcelona i Tarragona, i la línia entre Lleida i La Pobla de Segur (que per cert... a l'arribar a Lleida, connecta amb la resta de vies). També al País Valencià s'estan traspassant línies de RENFE a FGV (la línia Alcoi - Xàtiva, al menys de moment, interconnectada amb RENE ). A les Balears també s'ha traspassat la infraestructura de FEVE a SFM.
Tant il·legal no deu ser la cosa...
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Reforç? I ara...
Ja hi tornem a ser...victorcasta wrote:I els Alpino, si s'arriben a construir, l'única diferència que tindrien seria reforç del sistema de frenat i interiorisme diferent, res de basculacions.
Els Civia "normals" (què estrany parlar així) van demostrar que poden pujar i baixar de França via Puigcerdà, per tant no pensis que cal reforçar massa res*...
*Ara que hi penso, és cert que aquell Civia que pujà fins a La Tor va arribar una mica calentó de les seves resistències de fre...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Reforç? I ara...
Potser el problema eren les subestacions que no estaven preparades per als trens que frenen per recuperació, retornant l'energia a la catenària quan poden. I si no poden, l'electricitat generada s'ha de consumir a les resistències de frè (i per això s'escalfen).JaMiRo! wrote:[...]*Ara que hi penso, és cert que aquell Civia que pujà fins a La Tor va arribar una mica calentó de les seves resistències de fre...
Salut !!
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Reforç? I ara...
Pel que vaig poder saber, va arribar amb les resistències de fre amb olor a xamuscat perquè durant tot el recorregut van estar-li fent males passades. (Activar fre d'emergència en plena rampa i semblants..)JaMiRo! wrote:*Ara que hi penso, és cert que aquell Civia que pujà fins a La Tor va arribar una mica calentó de les seves resistències de fre...
¡Seta roja!
Sí, les mateixes gamberrades que li vam fer a un dels Civia que va pujar a Figueres (moooola això d'apretar la seta roja).Pere wrote:Pel que vaig poder saber, va arribar amb les resistències de fre amb olor a xamuscat perquè durant tot el recorregut van estar-li fent males passades. (Activar fre d'emergència en plena rampa i semblants..)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Home, però a Figueres no hi ha les mateixes pendents que a la Collada de Toses.
Bé, tornant al tema de l'estació de Puigcerdà. S'hi ha començat a fer alguna cosa? Ho dic més que res, perquè demà hi passaré (i ja procuraré de fer algunes fotos per el corrent excèptic del fòrum amb el meu patriotisme ).
Bé, tornant al tema de l'estació de Puigcerdà. S'hi ha començat a fer alguna cosa? Ho dic més que res, perquè demà hi passaré (i ja procuraré de fer algunes fotos per el corrent excèptic del fòrum amb el meu patriotisme ).
Re: Rehabilitació de l'estació de Puigcerdà
En aquesta estació de moment han canviat la catenària i poca cosa més, a part de treure algunes vies renfe, desbrossar tota la platja de vies, treure alguna via sncf i dexar fora de funcionament el semàfor de la SNCF. Això fa un mes.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Rehabilitació de l'estació de Puigcerdà
Doncs ja li anava bé una reformeta a l'estació de Puigcedà, n´hi han d'altres que també li tocaria...
Xavi
Xavi