Hola a tots.
Abans d'ahir, vaig agafar el tren desde Premià per anar a treballar (a Sarrià, és a dir, RENFE+METRO+FGC). Aquí el meu drama per anar a treballar:
A les vuit del matí, baixo del tren i el centenar de fletxes que hi havia al terra indicant-me com anar al Metro o agafar l'altre línia de rodalies, pujo per les escales mecàniques.
Simplement només hi havia gent, gent, gent per tot arreu. Mai a la vida havia vist Clot-Aragó en aquell estat. Durant l'intercambiador entre RENFE i Metro, em vaig estar a pas lent uns 10-15 minutsm de la cantitat d'aglomeració i sense exagerar. Després ja os imagineu en quin estat estaba la línia 1 de Metro amb destinació Arc de Triomf, Catalunya i Plaça de Sants... Vaig arribar mitja hora tard a treballar.
I just ahir vaig tornar a fer el mateix pero a les 11 del migdia (entraba més tard). Molts direu que hi hauria menys gent... doncs no! La mateixa aglomeració que en hora punta. I sense parlar de la barrera humana que van haver de fer els de seguretat de l'Estació... la gent queia a les vies!
No tornaré a desitjar en ma vida que la C1 torni a Estació de França. Reconec que al principi em feia gràcia, pero gracia na más... Reitero en que no és la més apropiada per acabar a l'estació de Ciutat Vella.
Parlant d'Estació de França, un amic del meu marit que treballa en la gestió de Rodalies em va dir que hi havia Civies cap a Blanes i cap a Maçanet simplement per "error". Tot va començar els primers dies que la C1 estaba a EF.
Els qui utilitzen Clot-Aragó, s'hauran donat conte de que els horaris de pas en els trens que van a Mataró, Blanes o a Maçanet, no han cambiat. Aleshores quan un CIVIA que prové de Mataró, arriba a EF, té que sortir d'EF amb destinació Blanes per tal de que la relació en els horaris a Clot siguin els mateixos que anteriorment, no sé si m'explico bé... pero en fi, ho he intentat...
Pero ara, em costa veure CIVIES cap a Blanes o a Maçanet.
Salutacions a tots. ;-)
Caos total a l'Estació Clot-Aragó
El problema que hi ha és que per ferrocarril no es pot arribar directament a Plaça Catalunya i Arc de triomf. La gent obligatoriament ha d'agafar la L1, una linia que ja per defecte va saturada, convertin-se en un caos total a Clot perque la majoria de gent de la C1 hi ha de fer transbord.
Vista la situació era impossible desviar almenys la C7 per Clot perque així la gent pogués anar a P.C sense nescessitat d'agafar el metro degut a que la malla de circulacions ja no quadrava pel tros de via única entre Sants i Hospitalet. Una altre situació i per a mi la millor és que es podria haver desviat la C4 pel Clot, deixant sense servei C4 Sant Andreu Arenal i Torre del Baró, algo millor però que no han fet perque Sant Andreu Arenal deu ser una estació potencialment d'usuaris de la C4. Sí que si s'hagués fet això es podria haber establert trens llançadora entre montcada bif i San Andreu Arenal que es corresponguessin amb els serveis C4 desviats pel Clot.
En tot cas he trobat erroni que a Clot hagis d'agafar el metro obligatoriament per desplaçar-te al centre de la ciutat.
Salut,
Vista la situació era impossible desviar almenys la C7 per Clot perque així la gent pogués anar a P.C sense nescessitat d'agafar el metro degut a que la malla de circulacions ja no quadrava pel tros de via única entre Sants i Hospitalet. Una altre situació i per a mi la millor és que es podria haver desviat la C4 pel Clot, deixant sense servei C4 Sant Andreu Arenal i Torre del Baró, algo millor però que no han fet perque Sant Andreu Arenal deu ser una estació potencialment d'usuaris de la C4. Sí que si s'hagués fet això es podria haber establert trens llançadora entre montcada bif i San Andreu Arenal que es corresponguessin amb els serveis C4 desviats pel Clot.
En tot cas he trobat erroni que a Clot hagis d'agafar el metro obligatoriament per desplaçar-te al centre de la ciutat.
Salut,
La cosa no seria tant greu si realment la gent es dividís entre L1 i L2. Però el fet d'haver de passar per l'andana de la L1 per poder arrivar a la L2 no ajuda gens. Jo hagués preparat el transbord amb la L2 pel carrer.
Una altra de les coses que podrien ajudar és l'ús del vestíbul fantasma de l'estació. Però això és demanar massa...
Per cert, la "sortida d'emergència" on dona exactament? Per casualitat no donarà aprop d'una boca del metro de la L2 no? Perquè llavors ja seria...
PD: no seria millor que en parlessim en aquest fil? [/b]
Una altra de les coses que podrien ajudar és l'ús del vestíbul fantasma de l'estació. Però això és demanar massa...
Per cert, la "sortida d'emergència" on dona exactament? Per casualitat no donarà aprop d'una boca del metro de la L2 no? Perquè llavors ja seria...
PD: no seria millor que en parlessim en aquest fil? [/b]
- Alfredo_21
- N6
- Posts: 220
- Joined: Sunday 29/07/2007 19:32
- Location: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]
La salida da a la calle Aragón (ñadp Montaña) en la confluencia con la calle del Clot. Allí la acera hace bajada y se ve como un bloque de hormigón con una malla metalica encima que es la salida de emergencia. De hehcho pasas por encima por narices porque ocupa lo suyo.George85 wrote:
Per cert, la "sortida d'emergència" on dona exactament? Per casualitat no donarà aprop d'una boca del metro de la L2 no? Perquè llavors ja seria...
Saludos!;)
Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Trasllat!
Sí!George85 wrote:PD: no seria millor que en parlessim en aquest fil? [/b]
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Hola Jordilar.
Opcions n'hi han unes quantes. Una seria baixar-me a Sant Adrià, agafar la T4 fins a Ciutadella / Villa Olímpica i agafar la línia groga. Pero això sumen 30-40 minuts. L'altre és agafar a El Clot l'autobús (cosa que vaig descartar en primer moment, només parlar del deficient servei de la 62...) i que la 43, 50... em pillen una mica lluny. I les altres dues serien o bé anar fins a Estació de França i allà agafar l'autobús (el 14) o bé la línia groga (Barceloneta), cosa que faré demà segurament i fins a Pg. Gràcia o a Urquinaona.
Per cert, quan està previst que la C1 vagi totalment amb CIVIES? Quina serà la següent línia en rebre més CIVIES la C1 o la C4? On aniran a parar els dotze vagons que la C10 ha "alquilat" aquest estiu?
Per cert, tinc ganes de veure a la C3 amb algún CIVIA... I a la C2 amb un CIVIA de dos pisos
Salutacions de nou!
Opcions n'hi han unes quantes. Una seria baixar-me a Sant Adrià, agafar la T4 fins a Ciutadella / Villa Olímpica i agafar la línia groga. Pero això sumen 30-40 minuts. L'altre és agafar a El Clot l'autobús (cosa que vaig descartar en primer moment, només parlar del deficient servei de la 62...) i que la 43, 50... em pillen una mica lluny. I les altres dues serien o bé anar fins a Estació de França i allà agafar l'autobús (el 14) o bé la línia groga (Barceloneta), cosa que faré demà segurament i fins a Pg. Gràcia o a Urquinaona.
Per cert, quan està previst que la C1 vagi totalment amb CIVIES? Quina serà la següent línia en rebre més CIVIES la C1 o la C4? On aniran a parar els dotze vagons que la C10 ha "alquilat" aquest estiu?
Per cert, tinc ganes de veure a la C3 amb algún CIVIA... I a la C2 amb un CIVIA de dos pisos
Salutacions de nou!
Re: Trasllat!
A les hores, fem-hoGuigui wrote:Sí!George85 wrote:PD: no seria millor que en parlessim en aquest fil? [/b]