R3 i el Circuit de Montmeló.
- Rafa Monty
- N6
- Posts: 167
- Joined: Sunday 12/08/2007 21:01
- Location: Próxima Estació: Vallparadís UPC
R3 i el Circuit de Montmeló.
Durant els últims anys he vist que quan hi corre el Alonso per el Circuit de Catalunya, que respecte al Ferrocarril, en la Guia Urbana de Barcelona,
edició 1998 - 2004. Hi figura una estació davant el Párking del Paddock, i
va sortir la paraula "van passar per la deserta estació del Circuit" en un
article del dia de la cursa de moto Gp, respecte a un viatge en autobús,
M' agradaria saber si es cert que hi ha un baixador del Circuit a la R3 de Renfe, sisplau.
edició 1998 - 2004. Hi figura una estació davant el Párking del Paddock, i
va sortir la paraula "van passar per la deserta estació del Circuit" en un
article del dia de la cursa de moto Gp, respecte a un viatge en autobús,
M' agradaria saber si es cert que hi ha un baixador del Circuit a la R3 de Renfe, sisplau.
PER QUÉ LI DIUEN "BARCELONA SANTS" SI ESTÁ A TOCAR DE L' INFERN DE PROFUND?
Re: R3 i el Circuit de Montmeló.
No, no n'hi ha cap.Rafa Monty wrote:M' agradaria saber si es cert que hi ha un baixador del Circuit a la R3 de Renfe, sisplau.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Per a més informació...
D'aquest tema ja se'n parla, entre d'altres, en aquests dos fils:
http://transport.cat/viewtopic.php?t=5135
http://transport.cat/viewtopic.php?t=71
http://transport.cat/viewtopic.php?t=5135
http://transport.cat/viewtopic.php?t=71
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Les últimes propostes que hi havia era que aprofitant la construcció de la Línia Orbital es fés una estació de bifurcació de línies al punt que adjunto en la següent imatge, al sud del Circuït. D'aquesta manera, juntament amb un tram que es cobriria de l'AP-7 que actualment va en trinxera, també es donaria servei a una part de la població de Montmeló, a més d'estendre's la ciutat cap a l'altre costat de l'autopista.
Clar que de propostes n'hi ha moltes, també n'he vist alguna de desviar la línia de Vic a partir de Parets per Lliçà per tornar a agafar el traçat original a Granollers-Canovelles. Aleshores la nova estació del Circuït de Catalunya quedaria servida únicament per la Línia Orbital.
Però evidentment tot això són propostes a llarg termini. Crec que de moment es podria habilitar ni que fos una andana i una via desviada a la recta de davant del circuït on només hi paressin els trens els dies de competició o activitats al Circuït.
Clar que de propostes n'hi ha moltes, també n'he vist alguna de desviar la línia de Vic a partir de Parets per Lliçà per tornar a agafar el traçat original a Granollers-Canovelles. Aleshores la nova estació del Circuït de Catalunya quedaria servida únicament per la Línia Orbital.
Però evidentment tot això són propostes a llarg termini. Crec que de moment es podria habilitar ni que fos una andana i una via desviada a la recta de davant del circuït on només hi paressin els trens els dies de competició o activitats al Circuït.
- Attachments
-
- Plànol amb proposta d'estació i traçat LOF
- circuitcat.jpg (117.97 KiB) Viewed 3288 times
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Mr. Baricentro
- N6
- Posts: 311
- Joined: Monday 11/07/2005 16:20
- Location: España
- Contact:
No em sona gaire que per aquell tram l'AP-7 vagi en trinxera...Trenscat wrote:D'aquesta manera, juntament amb un tram que es cobriria de l'AP-7 que actualment va en trinxera, també es donaria servei a una part de la població de Montmeló, a més d'estendre's la ciutat cap a l'altre costat de l'autopista.
- Pep
- N5
- Posts: 130
- Joined: Thursday 26/07/2007 11:08
- Location: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63
A no serque es refereixi just al tram on enllaça amb la B-30, quan va pel costat de la central de repsol de Montornés...que allà si que va un pel enfonsada...però tampoc entenc aquest projecte de soterrament.entfe001 wrote:No em sona gaire que per aquell tram l'AP-7 vagi en trinxera...Trenscat wrote: D'aquesta manera, juntament amb un tram que es cobriria de l'AP-7 que actualment va en trinxera, també es donaria servei a una part de la població de Montmeló, a més d'estendre's la ciutat cap a l'altre costat de l'autopista.
Bernat! situa'ns si us plau!
- Rafa Monty
- N6
- Posts: 167
- Joined: Sunday 12/08/2007 21:01
- Location: Próxima Estació: Vallparadís UPC
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
El tram per on l'autopista va en trinxera (molt ample això sí) és just per sota de la nova estació proposada de Montmeló Nord. És el punt on s'uneixen l'AP-7 i la C-33.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Pep
- N5
- Posts: 130
- Joined: Thursday 26/07/2007 11:08
- Location: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63
vale, és on em referia jo, no? Es que jo encara estic xapada a l'antiga, i per mi no existeix ni la AP-7 ni la C-33 ni la C-58...jo me les vaig aprendre amb la nomenclatura antiga i per mi son la A-7 i la A-17!!!Trenscat wrote:El tram per on l'autopista va en trinxera (molt ample això sí) és just per sota de la nova estació proposada de Montmeló Nord. És el punt on s'uneixen l'AP-7 i la C-33.
com es diran els models del metro d'aquí a 50 anys???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
A ver si os gusta lo que acabo de pensar para futuros Grandes Premios y resto de carreras que se produzcan en este circuito (24 horas, WTCC, GT, Copas Hyundai...):
Lo que está pintado de color verde serán las zonas valladas para separar los aparcamientos de coches de la estación. En azul celeste, los andenes (aptos para doble composición de 447 haciendo servicios Civis entre Sants y Montmeló Circuit yendo por Passeig de Gracia, Clot, Sant Andreu Comtal y yendo por el ramal de Les Aigües (¿se escribe así?) hasta esta estación), así como de amarillo la nueva disposición de vías unida a la general.
Y no estaría nada mal un edificio prefabricado para la instalación de máquinas de autoventa de billetes multilenguaje y demás extras. (lo que está de color rojo).
¿Qué os parece esta probable ilusión?
Lo que está pintado de color verde serán las zonas valladas para separar los aparcamientos de coches de la estación. En azul celeste, los andenes (aptos para doble composición de 447 haciendo servicios Civis entre Sants y Montmeló Circuit yendo por Passeig de Gracia, Clot, Sant Andreu Comtal y yendo por el ramal de Les Aigües (¿se escribe así?) hasta esta estación), así como de amarillo la nueva disposición de vías unida a la general.
Y no estaría nada mal un edificio prefabricado para la instalación de máquinas de autoventa de billetes multilenguaje y demás extras. (lo que está de color rojo).
¿Qué os parece esta probable ilusión?
"La locura nunca tuvo maestro" (1995)
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
- Pep
- N5
- Posts: 130
- Joined: Thursday 26/07/2007 11:08
- Location: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63
home...pel preu de les andanes....
compta també que tot aquest espai requereix més espai reservat per l'estació i més obres...perquè les andanes són "baratetes" però han d'anar acompanyades de les seves respectives vies i l'obra d'infraestructura costa una miqueta....
A part que ho trobo exagerat posar vies amb capacitat per 2 450... Mentre els serveis llançadora els dies necessaris funcionessin bé no cal tenir tanta bateria de trens.
Cal dir que el bon servei de freqüències només es podria obtenir desdoblant la via...clar
compta també que tot aquest espai requereix més espai reservat per l'estació i més obres...perquè les andanes són "baratetes" però han d'anar acompanyades de les seves respectives vies i l'obra d'infraestructura costa una miqueta....
A part que ho trobo exagerat posar vies amb capacitat per 2 450... Mentre els serveis llançadora els dies necessaris funcionessin bé no cal tenir tanta bateria de trens.
Cal dir que el bon servei de freqüències només es podria obtenir desdoblant la via...clar
com es diran els models del metro d'aquí a 50 anys???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???